hyvännäköiset teiniäidit
Halvoissa vuokrakasarmeissa asuvat hyvännäköiset teiniäidit ovat naimisissa oleville. n.nelikymppisille, menestyneille miehille mitä parhaita sijoituskohteita: tarjoamalla meille muutaman drinkin ja maksamalla silloin tällöin osan vuokrasta saa panna mielin määrin nuorta muijaa, tuntea hetken itsensä villiksi nuorukaiseksi ja sitten voikin tyytyväisenä taas palata takaisin desingkotiinsa perheensä luo, viettämään kallista elämää, kenties kauniin ja älykkään, mutta voi - jo niin kovin tutuksi käyneen ja vanhan - vaimonsa ja paljon kalliita harrastuksia harrastavien lastensa kanssa.
( mm. pianonsoiton opettja käy kotona jne - itselläni ei ole varaa aina edes uimahalliin :) )
Että on meillä teiniäideilläkin sentään jotain, mitä näillä "hienoilla rouvilla" ei ole.
Kommentit (18)
Kannattaisi hinata hintaa vähän eteenpäin, jos todella olet hyvännäköinenkin. Miksi annat noin halvalla - käsittääkseni venäläishuorat ottavat montaa sataa yöltä.
Älä myy tavaraasi turhan halvalla.
Vanhemmassa ja nuoremmassa naisessa on aika lailla sama ero kuin vanhemmassa ja nuoremassa miehessä. Ei siinä nuoressa miehessäkään ole mitään muuta kuin se, että jaksaa sängyssä pidempään. Mitään muuta hänessä ei ole - kun on ensin tajunnut, mitä kaikkea vanhemmalla miehellä on. Mutta...tyhjälle päälle riittää tyhjä pää.
mulla ainakin on monta kaveria tässä lähellä, jotka kaikki ovat saaneet sossun kautta tai kaupungilta asunnon siksi, että meillä on lapsi/lapsia.
Aika harva teini asuu yksinään tänä päiävänä, tai ehkä jotkut varakkaat, en tiedä siitä, mutta itselläni ei ole yksin asuvia, samanikäisiä tuttuja ainuttakaan.
olisi vähän vaikea elää näin, jos asuisin vieläkin äitini asunnossa ).
tuli jo mieleen eräs mahdollinen nelikymppinen - millä alalla hän työskenteleekään?
ne miehet maksaa klamydia- ja hivlääkkeet myös.
Jakorasia tulee vaan ekana mieleen, eli huora on huora, ja niitä riittää jatkossakin.
Ehkä sä saat koukkuus yhden varakkaan ja sitten voit olla hieno rouva itsekin, menetät vaan...? Et mitään.
Siinähän on tietysti se kysynnän ja tarjonnan laki. Halvan saa halvalla ja kalliista joutuu maksamaan enemmän.
siitä että miehensä otti nuoremman.
Ei pidä ottaa itteensä. Ehkä suakin lykästää ja saat jonkun pysyvästi napattua
Kovin luotettava vaan ei ole
sen sijaan sä olisit tosi tyytyväinen, jos tyttäresi pamahtaisi paksuksi teininä ja rahoittaisi elämänsä myymällä itseään..
Jos mies on idiootti, niin pitäisi olla vain kiitollinen, että pääsi idiootista eroon. Se teiniäitihän teki palveluksen, että paljasti idiootin.
Jos mies on idiootti, niin pitäisi olla vain kiitollinen, että pääsi idiootista eroon. Se teiniäitihän teki palveluksen, että paljasti idiootin.
Voipi vaan olla että kun mies paljastuu ei-niin-rikkaaksi, ei kelpaa enää teiniäidillekaan.
t. se perheen paremmin tienaava
moneen mammaan:D
mutta häpeisin kyllä silmät päästäni jos hyvännäköinen tyttäreni toimisi noin. Sinällään ei kolahda eikä paukahda =)
mulla ei ole vielä lapsia eikä aviomiestä, eikä mua ole koskaan jätetty nuoremman tai vanhemman takia, en vaan tajua miksi pitäisi kadehtia prostituoitua? Koska eihän tässä ollut kyse siitä, että jonkun mies olisi ryhtynyt rakastavaan parisuhteeseen teiniäidin kanssa, teiniäiti vain myy itseään, ja minusta se on todella säälittävää ihan keneltä vain, olipa teini tai viisikymppinen.
minua säälittää se, kun nuori ihminen ei ymmärrä elämää. Hän halveksii vanhempia naisia - ja itse vanhenee myös ja tulee olemaan juuri samassa tilanteessa kuin halveksimansa ihmiset. Mutta mistäs se nuori sitä ymmärtäisi?
Eli ei tämä kalikka kalahda, vaan synnyttää surua siitä, että ihminen on nuorena niin tietämätön ja tyhmä. Säälittää, millainen sitä itse onkaan myös ollut...Oikein itseinho leviää.
Eikö käy ihan "muuten vaan teini"? Kiihottaako se teiniäitiys erityisesti?