Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys imettäneille äideille:

Vierailija
16.09.2010 |

Olen pian imettänyt vauvaani vuoden, joten lisämaidon aloittelu ja imetyksen lopettelu pikkuhiljaa tulevat ajankohtaisiksi. Maito on imetyksen jatkuessa alkanut enemmän ja enemmän kertyä toiseen rintaan, toisestakin jotain tulee mutta tissien kokoero on suuri.

Onko teidän rinnat palautuneet millaisiksi imetyksen loputtua? Jäänkö toispuoleiseksi vai tuleeko maitotissini pienenemään toisen kanssa samankokoiseksi?

Kokemuksia ensisijaisesti n. vuoden imettäneiltä, please :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä tasatahtia, mutta saman kokoiset eli yhtä pienet ovat molemmat. kyllä se siitä tasottuu, vaikka pakkautuiskin epätasaisesti.

Vierailija
2/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi kuppikoko eroa.

Mutta nämä ovat TÄYSIN yksilöllisiä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olivat. Nyt ovat taas imetyksen vuoksi kuin maa ja taivas, mutta eiköhän se tästä taas :)

Vierailija
4/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi yksi kuppikoko eroa. Melkein samankokoisilta näyttävät jos tästä jättitissistä on juuri imetetty.

Vierailija
5/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä samaa kokoa olevat roikkuvat nahkapussit =)

Tässä kolmannen jälkeen olen suunnitellut meneväni laitattamaan tissit kuntoon, jotta voi taas sanoa, että on mulla rinnat.

Vierailija
6/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo ennen imetyksiä, mutta silloin ei niin huomattava. Imetyksen aikana kokoero oli huomattava, tosin molemmista tuli kyllä ihan yhtä paljon maitoa. Iso oli niin iso, että siitä oli jo vaikea vauvan saada ote. Imetyksen jälkeen kummatkin ovat pienentyneet, kokoero on edelleen, mutta se on nyt paljon pienempi. Itse olen ikionnellinen, sillä mulla oli liian isot rinnat ennen lapsia. Nyt kahden imetyksen jälkeen olen iloinen normaalikokoisista rinnoistani, vaikka vähän ehkä roikkuvatkin, niin elämä on paaaljon helpompaa. Ja hyvät liivit tekevät ihmeitä. Joissakin liiveissä kokoero häiritsee, mutta toisissa ei huomaa olleenkaan. Mene lopetettuasi hyvään liikkeeseen, jossa saat asiantuntevaa apua liivivalintaan. (odota kuitenkin muutamia viikkoja, koska rinnat pienenevät pikkuhiljaa)

Vierailija
7/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli suurempi myös imetyksen aikana, ja rintojen pienennyttyä imetyksen lopetuksen jälkeen se on edelleen suurempi kuin vieruskaveri... Ei siis imetys vaikuttanut tähän ongelmaan lainkaan.

Ero ei ole valtavan suuri, mutta kyllä mä itse sen huomaan ihan helposti.

Vierailija
8/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se parempi maitotissi oli alunperinkin suurempi, se oli suurempi myös imetyksen aikana, ja rintojen pienennyttyä imetyksen lopetuksen jälkeen se on edelleen suurempi kuin vieruskaveri...

Ero ei ole valtavan suuri, mutta kyllä mä itse sen huomaan ihan helposti.

Imetin viimeiset kuukaudet (yli 1-vuotiasta) ainoastaan toisesta rinnasta.

Vierailija
9/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin imetyksen loppuvaiheessa toinen rinta ehtyi lähes tyystin ja toinen oli selvästi suurempi. Mutta pieneni siis sekin kun maidontulo ehtyi siitäkin.

Vierailija
10/10 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen loppuvaiheessa lähinnä vain vasen rinta käytössä ja rinnoilla oli kokoeroa vajaa kuppikoon verran.

Imetyksen loputtua palautuivat kyllä :), tosin oikea rinta on kai aina ollut hitusen pienempi.

Ihan samaan kuppikokoon olen imetyksen jälkeen palannut kuin ennen imetystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän