Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajan ja lääkärin suhde, mikä klisee!

Vierailija
16.09.2010 |

Näin kuitenkin on päässyt tapahtumaan. Minä olen eronnut, hän sinkku, joten ketään ei petetä tms. Minulla on lapsi, hänellä ei. Hän haluaisi enemmän, minä en tiedä.

Inhottavaa kun on pää ihan sekaisin tunteista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä saalis, taloudellinen tilanne turvattu, ja teillä riittää yhteistä puheenaihetta työn takia

Vierailija
2/4 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erostani on vasta vajaa vuosi aikaa, enkä tiedä olenko vielä valmis suhteeseen. En myöskään halua tuoda lapseni elämään miestä, joka ehkä lähtee pois.

Olemme käyneet yhdessä kahvilla, kulkeneet työmatkoja yhdessä (hänen autollaan), ja suudelleet humalassa. Hän sanoo olevansa hyvin ihastunut ja haluavansa seurustelusuhteen, minäkin olen ihastunut mutta asia arveluttaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta syynä on se yleiskuva mikä mulle on muodostunut ja eihän se välttämättä kaikkiin päde.

Mun tuttu on töissä tosi suuressa lääkärikeskuksessa (ei itse lääkäri) ja siellä on ihan yleisesti tiedossa, että kaikki sen lääkärikeskuksen mieslekurit on ihan hirveitä naistenmiehiä. Firman tapahtumissa kuksivat lääkärikeskuksen hoitsuja tosi avoimesti, tekevät virkaa paikallisessa sairaalassa ja siellä on yleisesti tiedossa jokaisen lekurin nimikkohoitsu ketä 'hoitelee' ja lopuksi illalla odottaa kotona vaimo lasten kanssa. Ja tää on ihan totta.

Kerran yksi lekuri lähti lääkärikeskuksen hoitsun kanssa lemmenlomalle kylpylään melkein viikoksi. Sitten oli käskenyt töihin jääneiden hoitsujen valehdella ja vakuuttaa vaimolleen, jos soittaa ja kysyy, että hän on nyt seminaarissa tms kokouksessa työmatkallaan ja siksi ei pysty tavoittamaaan.

Että sellaista. Toivottavasti sulla kävi parempi tuuri.

Vierailija
4/4 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta syynä on se yleiskuva mikä mulle on muodostunut ja eihän se välttämättä kaikkiin päde.

Mun tuttu on töissä tosi suuressa lääkärikeskuksessa (ei itse lääkäri) ja siellä on ihan yleisesti tiedossa, että kaikki sen lääkärikeskuksen mieslekurit on ihan hirveitä naistenmiehiä. Firman tapahtumissa kuksivat lääkärikeskuksen hoitsuja tosi avoimesti, tekevät virkaa paikallisessa sairaalassa ja siellä on yleisesti tiedossa jokaisen lekurin nimikkohoitsu ketä 'hoitelee' ja lopuksi illalla odottaa kotona vaimo lasten kanssa. Ja tää on ihan totta.

Kerran yksi lekuri lähti lääkärikeskuksen hoitsun kanssa lemmenlomalle kylpylään melkein viikoksi. Sitten oli käskenyt töihin jääneiden hoitsujen valehdella ja vakuuttaa vaimolleen, jos soittaa ja kysyy, että hän on nyt seminaarissa tms kokouksessa työmatkallaan ja siksi ei pysty tavoittamaaan.

Että sellaista. Toivottavasti sulla kävi parempi tuuri.

ja mitä olen kuullut muilta, hän ei myöskään ole naistenmies-tyyppiä. Pikemminkin aika hiljainen ja ujo.

Gigolo-lääkäreitä on minunkin työpaikallani nähty. :) Lääkäreiden ja hoitajien väliset seksisuhteet, parisuhteet ja avioliitot eivät ole uusi asia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan