City deal tarjoukset, onko kukaan käyttänyt?
City deal lähettää siis sähköpostiin päivittäisiä eri yritysten tarjouksia, joihin voi ostaa lahjakortin vain kyseisenä päivänä. Eilen ensimmäistä kertaa uskaltauduin tilaamaa mutta ei sähköpostiin ainakaan vielä ole tullut lahjakortti vaikka se luvataan dealin umpeuduttua (eilen 23). Onko kellään kokemusta? Ei kai ole huijarifirma, tuntuis uskomattomalta kun isojen firmojen nimet on mukana koko ajan.
Kommentit (28)
Citydealin kanssa. On siis suorastaan lapsellista ja mautonta valittaa siitä, että saa halvalla "mainosta" ja uusia asiakkaita!! Olen törmännyt tähän, että useampi ravintoloitsija on valittanut Citydeal-lahjakorteista ja osa ei edes suostu ottamaan niitä vastaan. Siis miksi ihmeessä pitää suostua tuollaiseen, jossei diili kerran miellytä??
Sain poikaystävältäni lahjakortin suklaakasvohoitoon ja hoito oli aivan ihana. Varasin ajan puhelimitse ja otin lahjakortin mukaan.
Olen ostanut 2x Picnicin salaattilahjakortin, kampaamokäynnin(leikkaus+joku hoito päänhieronnalla) ja kynsienlaittolahjakortin...
Ne ostetut lahjakortit näkyy sun omalla Citydealin sivulla, josta ne voi tulostaa. Pitäisi myös tulla sähköpostiin... :)
Minä olen ostanut 3 kertaa,kerran kampaajan,kerran kasvohoidon ja kerran optikolle ja käyttänyt jo nuo kaksi ensimmäistä. olen erittäin tyytyväinen. Homma toimii...
kaytan sita jatkuvasti. Ihan vinkkina sen voi tilata eri kaupunkeihin. Eli jos on reissua tulossa niin kannattaa ihmeessa tsekata kohdekaupungin tarjonnat -> voit saada ihan mielettomia tarjouksia.
ja taalla usassa jos et kayta kuponkeja niin ne hyvittaa sen rahan takaisi eli saat kredittia saman verran seuraavaan city dealiin.
Ihan toimiva. Näkyi olevan jonkun verran jo kokemuksiakin ihmisillä kertynyt:
http://www.diilit.net/groupon-citydeal/
wwe.offerium.fi, www.waucher.fi, kimppa.com