Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

City deal tarjoukset, onko kukaan käyttänyt?

Vierailija
16.09.2010 |

City deal lähettää siis sähköpostiin päivittäisiä eri yritysten tarjouksia, joihin voi ostaa lahjakortin vain kyseisenä päivänä. Eilen ensimmäistä kertaa uskaltauduin tilaamaa mutta ei sähköpostiin ainakaan vielä ole tullut lahjakortti vaikka se luvataan dealin umpeuduttua (eilen 23). Onko kellään kokemusta? Ei kai ole huijarifirma, tuntuis uskomattomalta kun isojen firmojen nimet on mukana koko ajan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritykselle se on pelkkää huijausta, kävin kampaajalla leikkauttamassa hiukseni 24 euron palvelusta kampaajalle jäi 10 euroa tunnin käsittelystä. ei ollutnkiva kuunnella kun kampaaja valitti että saa tehdä ilmaseks töitä. hänelle ei kuulemma kerrottu että menee puolet citydealiin plus alvit päälle.

Vierailija
2/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo halvat hinnat saadaan aikaan? Esim. kampaaja joka normaalisti maksaisi 100 euroa, maksaakin nyt vain 40 egeä??? No, jostainhan on tingittävä, et takuulla saa yhtä hyvää palvelua ja tuotetta kuin saisit normaalihinnalla.

En ole siis kokeillut mutta kyllä minua ainakin epäilyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks siivousfirma oli sellanen et eivät vastanneet puhelimeen edes, pistin meilin siitä Citydealiin ja sain samantien rahani takaisin ja vielä 6 egee harmituksesta. Mulle ei ole myöskään osunut tollasta valittajaa kuin tuossa edellä, päinvastoin jokapaikassa on oltu ihan innoissan kun on saatu lisää asiakkaita, joista osa ehkä tulee uudestaankin ja täydellä hinnalla :)

Vierailija
4/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalikortteja olen ostanut. Kyllä se lahjakortti tulee, usko vaan. Sen voi myös printata sun omalta City Deal -sivulta (kun siis kirjaudut ekaksi sisään).

Ja halvat hinnathan on promotarjouksia. Nimi tutuksi.

nuo halvat hinnat saadaan aikaan? Esim. kampaaja joka normaalisti maksaisi 100 euroa, maksaakin nyt vain 40 egeä??? No, jostainhan on tingittävä, et takuulla saa yhtä hyvää palvelua ja tuotetta kuin saisit normaalihinnalla. En ole siis kokeillut mutta kyllä minua ainakin epäilyttää...

Vierailija
5/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. keilatarjoukset ovat usein sellaisia, että Citydeal on voimassa tyyliin ma-to ajanjaksolla, eli silloin kun on hiljaisempaa muutenkin. Onhan se fiksumpaa että paikassa on keilaajia halvemmalla hinnalla kuin se, että radat ovat tyhjillään. Nyt on käyttämättä tarjouskortti ravintolaan, johon on pitkään suunniteltu menevämme. No nyt on sitten vihdoin "pakko" mennä kun ostimme lahjakortin. Ja jos olisi yrittäjille NIIN huono juttu, niin pikkuhiljaahan Citydeal ei saisi enää itselleen asiakkaita/yhteystyökumppaneita

Vierailija
6/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt olen jo jalkahoidon =)

Vierailija
7/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamopalveluita -70%

Ripsienpidennykset ja hoito -60%

Kasvohoitoja, hierontaa, valokuvakirjan!

Jos et ole saanut viestiä, niin voihan olla, ettei diili toteutunut. Eli liian vähän ihmisiä halusi ostaa sen. Näin on mullekin käynyt joskus, ja sen näet, jos klikkaat s-postista sitä diilin linkkiä uudelleen.

Vierailija
8/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kasvohoidossa ja se täti kertoi, että tuollaiset on sopimusasioita, joista hän neuvotteli city dealin kanssa. Ainoa mikä siitä tekee "ilmaisen" on se, että city deal maksaa palkkiot yrittäjälle kerralla vasta kun lahjakortin käyttöaika on mennyt umpeen. Markkinointiahan tuo on ihan selvästi sitä käyttäville yrityksille. Normaalistihan tuollainen näkyvyys (esimerkiksi facebookissa) maksaa. Harvoin yrittäjä pääsee nettoamaan markkinoinnilla! Ja jos kampaajasi olisi ollut fiksumpi, hän olisi antanut itsestään niin hyvän vaikutelman, että olisi saanut sinusta kanta-asiakkaan, ja olisi sitten ajansaatossa netonnut sinusta paljonkin!

Vierailija
9/28 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIKA PAKSUA VEDÄTYSTÄ

(18.6.2011)Säästä 75% - Kaksi tehokasta ja tarkkaa hampaidenvalkaisukynää vain 55,00€ (arvo 220,00€)

Samaa hampaidenvalkaisukynää myy ideapuoti.fi

http://kauppa.ideapuoti.fi/hampaiden-valkaisukyn-hampaiden-valkaisu-kot…

19,90 /kpl

Normaali hinta 110 euroa... Voi että sentään.

Kyllä näillä "tarjousprosenteilla" pelaamalla kevyesti vedätetään ihmisiä.

Vierailija
10/28 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kokemuksia kertynyt. Mielenkiintoista että negatiivista palautetta kyseisellä sivustolla ei juurikaan julkaista.. Mistähän johtuisi? :)

Vierailija
11/28 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti tavaroita, ne luvataa tietyssä ajassa, kaikki tulee poikeuksetta kuukauden kaskis myöhässä ja aina vaan pahoitellaan, tilasin kellonkin siitä ei kuulunut mitään 6 kuukauteen paitsi pahotteluja lopulta sain rahat taksisin ilman korkoja, ihan paskaa kerää rahat ensin ja toimittaa tavarat kun jaksaa...

Vierailija
12/28 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut palveluita, ja ne on olleet hyviä. Ei mitään ongelmaa. Ekaa kertaa tilasin myös tavaraa, 8 kpl gilleten varsiin sopivia teriä. Ne tuli vähän myöhässä ja sain siitä hyvästä 10 kpl.

Vierailija
13/28 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotetta en ole saanut ja rahoja eivät suostu palauttamaan.

Vierailija
14/28 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetan joogaa joogakoulussa, jolle voi ostaa lahjakortteja (eli todella halpoja kertakäyntejä) citydealin kautta. Paljon ihmiset näitä hyödyntävät...

Vierailija
15/28 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

CityDeal sinänsä tuntuu toimivan oikein hyvin, mutta kannattaa varmaan aina tarkistaa mitä sanotaan siitä yrityksestä, johon lahjakortti käytetään. Kävin hiustenleikkauksessa Neo Hiushuoneella Citydealin lahjakortilla (15€) ja olin todella tyytyväinen. Nyt varasin ajan ripsien pidennykseen (40€) ja hieman jännittää että mitähän siitä tulee. En löytänyt yritykseltä mitään nettisivuja ja numerossa vastasi mies, että "haloo" ja halusi puhua englantia. Tämä nyt ei vielä sinällään kerro huonosta diilistä, mutta katsotaan mitä tulee...Tarkastakaa siis hieman tietoja jo ENNEN sen lahjakortin ostoa.

Vierailija
16/28 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYTTÄ HUIJAUSTA, näkeehän sen jo tuosta "tarjouksesta" kylpylät Hesassa -70%

Vierailija
17/28 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijausta. Olen käynyt syömässä monessa ravintolassa tosi edullisesti, Kivenlahti rockiin sain kolmen päivän lipun yhden päivän hinnalla, olen käynyt kampaajalla, vuokrannut leffan... Jalkahoito ja valokuvien tilaus odottaa. Olen ostanut jo vaikka kuinka monta diiliä ja hyvin on toiminut

Vierailija
18/28 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa paljon Citydealista, kannattaa ostaa diilit Ostohyvityksen kautta: http://www.ostohyvitys.fi/campaign.php?id=10201

Saa 4 % bonusta diilien päälle.

Vierailija
19/28 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo halvat hinnat saadaan aikaan? Esim. kampaaja joka normaalisti maksaisi 100 euroa, maksaakin nyt vain 40 egeä??? No, jostainhan on tingittävä, et takuulla saa yhtä hyvää palvelua ja tuotetta kuin saisit normaalihinnalla.

En ole siis kokeillut mutta kyllä minua ainakin epäilyttää...

JA TUOSTA NELJÄNKYMPIN HINNASTAKIN MAKSAA CITYDEALILLE PUOLET. MITÄ SIIS JÄÄ KÄTEEN...

Vierailija
20/28 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CITYDEALILLE PUOLET. MITÄ SIIS JÄÄ KÄTEEN...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi