Kuulin eilen leikkipuistossa varmaan maailman kamalimman nimen lapsella:
PIHLUKKA!!!
Siis en viitsi edes kirjoittaa mikä tuosta nimestä tulee mieleen :( Piti ihan terästää kuuloaan että oikeastiko lapsen nimi oli tuo, mutta niin vaan äiti huusi tyttöään useampaaankin kertaan "Pihlukkaaaa, tules jo".
Kommentit (61)
Kiisseliksi! Ja toista lasta Mammeliksi. :D Ei tarvitse etsiä väestörekisteristä...
Nuo on niin vakuuttavan kuuloiset "veljesnimet", että Jonni ja Jesse vääntyvät usein yhdessä ollessaan noihin...
Lapsen nimi on Pihla.
(ei kannata etsia sitä Nunnukkaakaan väestörekisteristä...)
Meillä on välillä Kirppu. Ei tarvii etsiä sitäkään väestörekisteristä...
Ja on muuten yks tosi yleinen nimi "Kulta".
lapsen oikea nimi voisi olla Pihla.
pänkäläinen, en tiedä mistä se tuli, mutta tuli kuitenkin. Ei tarvitse sitäkään etsiä väestörekisteristä, eikä edes sen myöhempää varianttia pänkästys...
Minä olen kyllä sitä mieltä, että se lapsi oli Pihla!
ja mun lapsen lempinimi on pöllö, pöllyskä, pinni, pallero, pöllerö, pillero,muttunen,ja käytän niitä ihan toisten aikana!
olla Pihla ja Pihlukka vain lempinimi.
Meilläkin tulee tuota poikaa kutsuttua Veturiksi (eikä muuten tarvitse tätäkään etsiä väestörekisteristä).
Sekä myös poppeli, neitiläinen, mussukka, mönkiäinen, jörtsy yms.
Onpas kamalat etunimet meidän lapsilla:-)
mitä jos tytön nimi on oikeasti Pihla! Ihme kun ei kellään tullut mieleen :O
Luulen kyseessä olleen lempinimen, ehkäpä lapsukainen oli virallisesti Pihla.
Omaa jälkikasvuani olen huhuillut nimillä Pöpö, Pallero, Kulta, Pupu ja Noksu. Varmaan muillakin. Vaihtelevasti totteli.
(huikkasin pojan perään että saisin hänet sisälle ja vaipanvaihdolle)
Poika tulee varmasti kiittämään meitä nimestään.
vielkään tajunnu et lapsi on varmaan oikealta nimeltään PIHLA!
ap sä oot varmasti blondi?
Mitäköhän ihmiset ajattelee ku kuulee millä lempinimillä mä huutelen välillä lapsiani kaupassa tai pihalla?? :D Varsinki ku joskus tulee poikaa huudettua tytön nimellä..
nimi onkin Pihlu tai Pihppeli, mutta se äiti käyttää kutsumanimeä kun noi on vähän noloja...
oikea nimi varmaan just pihla, joka on ihan kiva.
Ap:llä ei taida oiekin sytyttää...
Normaaleja lempinimiä.