Kuulin eilen leikkipuistossa varmaan maailman kamalimman nimen lapsella:
PIHLUKKA!!!
Siis en viitsi edes kirjoittaa mikä tuosta nimestä tulee mieleen :( Piti ihan terästää kuuloaan että oikeastiko lapsen nimi oli tuo, mutta niin vaan äiti huusi tyttöään useampaaankin kertaan "Pihlukkaaaa, tules jo".
Kommentit (61)
on Lipsukka ja Lepsukka.
Jos saisin viela tyton niin siitahan voisi tulla Pihlukka.. :-D
ole oikeast Vincenzo, vaikka niin häntä usein puhuttelenkin. Ihan Vinski vaan.
ties mitä meistäkin on ajateltu, kun olen kertonut, että hissukin on oppinut kakkaamaan pottaan ja mammat eivät tajua, ettei kyseessä ole kari hietalahti :(
ties mitä meistäkin on ajateltu, kun olen kertonut, että hissukin on oppinut kakkaamaan pottaan ja mammat eivät tajua, ettei kyseessä ole kari hietalahti :(
ja tuo Pihlukka on vaan lempinimi
Meillä asustaa Ellukka, Epeli, Nöpö, Pierella, Puklella ym. ja tadaa, neiti. Jo on kummia ristimänimiä keksitty. :)
tuukkeli tai tupsukka ja kattimatikainen tai pelkkä matti, sekä jerpula tai jersku
naapurissa metukka tai metsku
oikea nimi varmaan just pihla, joka on ihan kiva.
Voi ap, taisi olla kyllä lempinimi Pihlasta. Siis oikeastiko kuvittelit että tuo Pihlukka on tytön oikea nimi :D?
miksikähän kaikiksi minunkin lapsiani on luultu, kun en läheskään joka kerta kutsu heitä heidän ristimänimillään, eivätkä ne tilanteeseen sopivat kutsumanimet aina ole edes johdannaisia heidän nimistään.
nimipalvelusta löytynt yhtään Pihlukkaa... =D
Tämän vuoden yksinkertaisin ihminen on löytynyt :)
Sinä ap!!!!!!!!
.... miksi täällä aina sanotaan sataan kertaan sama juttu?
"Sen oikea nimi on varmaan Pihla!"
:D
Tuolla ap:n jutulla mun lapsi oli mussukka tai hattivatti tai jotain muuta mitä nyt sylki suuhun tuo ;)
Lempinimeltä kuulostaa...