Huonopalkkainen tyo, 2 lasta, äitiyslomalla ja ero
miten tästä nyt eteenpäin.
Onks kukaan pärjännyt? Oonko mä nyt lopun elämäni huonopalkkaisen loukussa? Mistä saisin elämänlaatua ja iloa elämään. Mihinkään rahat ei tule koskaan riittämään.
Olen pääkaupunkiseudulla joten vuokrat tosi tosi kalliita.
en jaksa ruveta opiskelemaan tai mitään. kaikki on niiiin rankkaa jo näinkin
Kommentit (5)
miten tästä nyt eteenpäin.
Onks kukaan pärjännyt? Oonko mä nyt lopun elämäni huonopalkkaisen loukussa? Mistä saisin elämänlaatua ja iloa elämään. Mihinkään rahat ei tule koskaan riittämään.
Olen pääkaupunkiseudulla joten vuokrat tosi tosi kalliita.
en jaksa ruveta opiskelemaan tai mitään. kaikki on niiiin rankkaa jo näinkin
Kyllä pärjää! Ei toki ylletä näihin huikeisiin av--mammojen "5000e/kk"-luokkaan, mutta vaipat ja ruoat saa ostettua, sekä laskut maksettua. Onhan sulla lapset. Ne tärkeimmät :). On muuten identtinen tilanne kuin minulla..
Sossu maksaa ne mihin omat varat ei riitä. Törsäillä et missään nimessä voi, mutta oikeastaan rahallisesti on sama käytkö huonopalkkaisessa työssäsi vai esim. opiskeletko. Suosittelisin sinua opiskelemaan lisää jos yhtään kinnostaa. Sossu auttaa opintojen aikoina, Kela auttaa ja kun sitten valmistut, löydät luultavasti työn jolla elätte leveämmin kuin nyt.
Vai oletatko että kun täällä piehtaroit itsesäälissä niin taivas aukeaa ja sieltä putoaa sulle rahaa
mitään järkevää sanottavaa??!!
kannattaako edes mennä toihin jos voin opiskelijana saada saman, ja pitkittää opiskeluita oman haluni mukaan.
Elämäni haave on aina ollut olla kotiäiti. Siihen on enää parikuukautta aikaa.
Ehkä voisisin mieheni vielä edes yhden kerran viekotella ja voisin saada kolmannen lapsen.
Kovasti suurperheestä haaveilen
-- ap
Vai oletatko että kun täällä piehtaroit itsesäälissä niin taivas aukeaa ja sieltä putoaa sulle rahaa