Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisen lapsen olette antaneet sukeltaa kokonaan veden alle?

Vierailija
15.09.2010 |

Itse uskalsin esikoisen kohdalla vasta 4-vuotiaana, mutta nyt huomasin että 2v jo "osaa" pidättää hengitystäään kun kerran vahingossa kaatui veteen. Meillä siis tilanne että lapsilla olisi rohkeutta mutta äidillä ei ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se sujuu yhä 5-vuotiaana.

Vierailija
2/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on aina riski että lapsi vetää keuhkoihin vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4 v. haluaa sukeltaa veden alle sillä osaa uida ja sukeltaa pitkiä matkoja. 2 v. ei halua, ei osaa uida. antaisin jos uskaltaisi, olenhan vieressä koko ajan!

Vierailija
4/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aina tupanneet sukeltamaan kokonaan veden alle, kun on ne veteen heittänyt.

Vierailija
5/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli alle 2 vuotiaina. Ja kehunut vielä kovasti :) Ensimmäisellä kerralla veti vettä vähän henkeen mutta kovalla kehumisella ei kehittnyt pelkoa tapahtuneesta vaan uskalsi yrittää uudelleen.

Opetin kyllä ensimmäisen kerran jälkeen puhaltamaan veden alle.

Vierailija
6/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhutessaan, ja nousi itse ihan tyynesti sieltä pystyyn. Sen jälkeen on saanut mennä veden alle, mikäli on halunnut/mennyt puolivahingossa, toki vahdin itse haukkana vieressä.

Vierailija
7/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastakaan en ole koskaan pitänyt vedessä ollessa kiinni vaan kaatuessaan ovat menneet veden alle. Taaperon olen tietysti heti nostanut ylös.

Esikoinen muuten sukelsi vapaaehtoisesti vasta n. 4-vuotiaana (siis se vauvauija), kuopus jo parin vuoden vanhana.

Vierailija
8/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina on käynyt veden alla kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi