Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutonetin todellinen helmi !

Vierailija
15.09.2010 |

http://www.huuto.net/kohteet/reiman-peuhari---haalarit-vihertavat-lieke…

Pankaas paremmaks. En kyl tiedä itkenkö vaiko nauran. On kyllä sen verran "hyvä" veto myyjältä. Mut toisaalt saishan ton puvun mukana messiin hienon pipan :oD

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa tarjota kelleen tuohon hintaan tuon kuntoista haalaria.

Ja kukas se kyseli et mitä kannattaa tarjota ja mistä. Noh, itse olen saanut erinomaisia, ehjiä pukuja korkeintaan 60e:lla (UUSIA).

Merkkeinä kannattaa katsastaa Jonathan/Remu -linjaa. Vaik ovat markettikamaa niin menevät pienelle mainiosti sillä kestävät maassa rymyämistä tosi hyvin hintaansa nähden. Jopa uusi Lassie sopii pienelle ja se on halpa ! Eniten tarjoaisin n. 20e.

Ja ennen kuin joku kommentoi mitä niin vastasin tuolle, joka etsii ensihaalaria PIENELLE. Itse haen 5v tytölle taas ihan muuta : pitää olla uusi/uudenveroinen, nätti, erilainen, kestävä.... Enkä sano etteikö nuo em. merkit noita ole. Ehkä pallokuosinen Minymo, kuviollinen T2H on lähinnä mitä etsin.

Täällä sitten saanee kommentoida mitä haluaa ? Jos ei kestä että tein aloituksen tuosta puvusta niin lueppa jotain muuta ketjua ;o) Hus, hus !

Vierailija
22/23 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 eurolla, joku oli vaan korottanut sen 28 euroon. Sillä kympilläkin olis lähteny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa tarjota kelleen tuohon hintaan tuon kuntoista haalaria.

Ja kukas se kyseli et mitä kannattaa tarjota ja mistä. Noh, itse olen saanut erinomaisia, ehjiä pukuja korkeintaan 60e:lla (UUSIA).

Merkkeinä kannattaa katsastaa Jonathan/Remu -linjaa. Vaik ovat markettikamaa niin menevät pienelle mainiosti sillä kestävät maassa rymyämistä tosi hyvin hintaansa nähden. Jopa uusi Lassie sopii pienelle ja se on halpa ! Eniten tarjoaisin n. 20e.

Ja ennen kuin joku kommentoi mitä niin vastasin tuolle, joka etsii ensihaalaria PIENELLE. Itse haen 5v tytölle taas ihan muuta : pitää olla uusi/uudenveroinen, nätti, erilainen, kestävä.... Enkä sano etteikö nuo em. merkit noita ole. Ehkä pallokuosinen Minymo, kuviollinen T2H on lähinnä mitä etsin.

Täällä sitten saanee kommentoida mitä haluaa ? Jos ei kestä että tein aloituksen tuosta puvusta niin lueppa jotain muuta ketjua ;o) Hus, hus !

Tosiaan pienelle haalaria olen etsimässä ja tässä vaiheessa kun ne eivät vielä edes niin kulu, niin käynee hyvin käytettykin. Ehkä jatkossa sitten pitää katsastaa ihan uusiakin. Vai onko nuo 60 uudet siis huutonetistä tai kirpparilta? Toisessa ketjussa joku liputti Green Hill haalareita ( www.lastenvaatekauppa.fi ) Aika edullisilta vaikuttivat..

Mutta tosiaan näyttää tuolla huutonetissä ainakin olevan hinnat kohdallaan, etsimääni kokoa kun ei ainakaan löytynyt kun halvimmillaan kolmenkympin kieppeissä. Ja minä pöhkö huusin ikivanhan Jonathanin 22 eurolla ja postit päälle... Nooh opinpahan tässä jotain ainakin :D

T: se noviisi