Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä se ihastuminen on parisuhteessa?Häh?

Vierailija
15.09.2010 |

Eihän se vielä ole ihastumista, että pitää jotain ihmistä mukavana tyyppinä. Se on, jos ajattelee jotain jatkuvasti ja fantasioi hänestä.

Miksi väitätte että KAIKKI ihastuu? Esim. miehelläni on työpaikka, jossa on vain miehiä. Ystäväpiiriin ei kuulu naisia. Kehen mies muka voisi ihastua??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoanalyyttisen teorian mukaan ihastuminen ja rakastuminen on juuri sitä, että toisesta nousee niitä piirteitä, joita omassa lapsuudessa oli.

Ei kyse ole mistään minkä värinen,niminen,pituinen jne joku ihminen on,yleensä silmät,hymy tai joku refleksi vaan toimii niin aikuinen ihastuu. Uskon että kyseessä voi olla lapsuudessa ihanaksi koetun ihmisen ilme tai jotain joka tulee aikuisena näin ulos. Puhuin kyllä nyt itseni pussiin siis,tarkoittaen että ihminen on niin täynnä muistoja alitajuisia,joita vaikea selittää mihin kaikki juontaa jne.Itsekin olen hämmentynyt tilanteista joissa ei ole järjellä puhtaasti mitään tekemistä.Kaikki toimii tunteentasolla.

Vierailija
22/25 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on aviopuolison kanssa sängyssä vain sen voimin, että kuvittelee siinä olevan se toinen.

Vaikka mä olen joskus ollut viehättynyt jostain toisesta ihmisestä, niin mä olen aina ollut ihan varma, että haluan elää elämäni vain tämän mieheni kanssa ja rakastan ja olen sängyssä vain hänen kanssaan. Joku itsetyydytsyjuttu on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha tuttu (ei mikään exä) otti yhteyttä monen vuoden tauon jälkeen ja sitten aidosti sattumalta tavattiin yllättäen (ja olosuhteiden pakosta vain ohimennen ) sellaisessa paikassa, jossa kumpikaan ei edes asu, eikä tiennyt toisen olevan siellä.

Jo sen yhteydenoton jälkeen tuli jotenkin lämmin olo ko. ihmisestä ja sitten kun nähtiin, niin siinä kohtaamisessa oli kyllä sellaista maagista sähköä, että oksat pois. Oikein hävettää ja samalla melkein kikatuttaa, miten aikuinen, mukafiksu nainen voi tällä tavalla yhtä äkkiä höyrähtää.

Siinä kohtaamisessa oli pakko vain kätellä, sillä vaikka olisi ollut ihan luontevaakin halata, niin en voinut, koska olin ja olen edelleenkin varma, että samalla hetkellä joku "raja" olisi ylittynyt, vaikka kyse ei olisi ollut muusta kuin "tuttavallisesta halauksesta".

Aivan typerä homma, ja eiköhän tämä tästä ajan kanssa laimene. Tosin asiaa ei helpota kylläkään lainkaan se, että tämä toinen osapuoli koki ilmeisesti samanlaisen "kolauksen".

Vierailija
24/25 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "sen oikean" kanssa ei ihastu toisiin. Jos parisuhde on väljähtänyt niin silloin ihastuu toisiin.

Vierailija
25/25 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi sukulaiseen ei kyllä kannata ihastua.

Tuskin sen kummallisempi kuin sun mies.???

Ei ihastus yleensä olekaan kokonaisuutena "kummallisempi" kuin oma, siitä vain jotenkin poimii ne viehättävät piirteet ja ihastuu niihin. Mielikuvat, niihin sitä ihastutaan ja pitemmän päälle (jos alkaa suhteeseen tai muuten tutustuu) ne täydentyvät, karsiutuvat jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi