Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mahtaa johtua että toisten tyttöjen rinnat

Vierailija
15.09.2010 |

roikkuvat jo alle 20vuotiaana kuin synnyttäneen naisen tissit?

Omani ovat tosi hyvässä kunnossa,kauniit malliset jne.Olen silti imettänyt kaksi lasta.

Kiinteä sidekudos ja ihosta huolehtiminen varmaan auttaa asiaa ja säännöllinen liikunta.Mulla ei ole oikeasti edes raskausarpia!Rinnoissa muutamia,mutta vatsanseudulla ei yhtään!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä sidekudos [..] varmaan auttaa asiaa [..].

Miksi enää kysyä? En kyllä usko, että liikunnalla ja ihosta huolehtimisella olis kauheasti merkitystä.

Vierailija
2/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, mutta omaa ansiotasi tuo terhakkuus ei todennäköisesti ole. tai ehkä sen verran on, että sulla on hyvä ryhti jolloin rinnat näyttävät olevan ylempänä. Aika vastenmielistä tosin vertailla itseään noin omahyväisesti kanssasiskoihin ja vieläpä kirjoittaa siitä nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-16vuotiaana vanhan mummon tasolla.Valitit että poikaystävä kiskoo niitä vielä alaspäin että roikkuu enemmän.Veditkö häntä munasta myös alaspäin?

Oletteko te eroneet?Koko lukio luuli sun tulleen raskaaksi kun hinkkasitte toisianne aina välitunneilla että poikaystävä lähti luokkaansa muna pystyssä!!!

Vierailija
4/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää ja levittää näin hyviä geenejä eteenpäin!

Vierailija
5/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kuullut, että ollaan kaikki erilaisia??

Ja että tissejäkin on eri kokoisia? Ja eri muotoisia?

Vierailija
6/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samassa kunnossa edelleen kuin teininä. Olen niillä kuitenkin imettänyt 14kk ja äidilläni ja mummoillani on isot navassa asti roikkuvat rinnat. Olen kai sitten vain onnekas :)

Vierailija
7/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpommin.

Jos tytölle ei ole ostettu oikeanlaisia rintsikoita ajoissa niin rinnat repeilee.

lihavuuskin edistää rintojen roikkumista: jos alkaa laihduttamaan vasta, kun rinnat ovat jo kehittyneet, niin kyllähän ne siitä roipahtavat, kun alkaa sitä rankkaa liikuntaa harrastaa.

Pienet littanan malliset rinnat säilyttää muotonsa paremmin.

Vierailija
8/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuijottaa muiden rintoja, vai kuinka muuten teit johtopäätöksesi? Oletan sinun tiirailleen sadoittan rintapareja. Erilaisia me ollaan, mulla on maha täynnä raskausarpia, hui kamalaa. Tissit on kolmen lapsen jälkeen samanlaiset kuin ennenkin, ei ole koskaan olleet mitkään törötissit.

Vierailija
9/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivä varaa ostaa Pirrelle kunnon RINTALIIVEJÄ.

helpommin.

Jos tytölle ei ole ostettu oikeanlaisia rintsikoita ajoissa niin rinnat repeilee.

lihavuuskin edistää rintojen roikkumista: jos alkaa laihduttamaan vasta, kun rinnat ovat jo kehittyneet, niin kyllähän ne siitä roipahtavat, kun alkaa sitä rankkaa liikuntaa harrastaa.

Pienet littanan malliset rinnat säilyttää muotonsa paremmin.

Vierailija
10/10 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuijottaa muiden rintoja, vai kuinka muuten teit johtopäätöksesi? Oletan sinun tiirailleen sadoittan rintapareja. Erilaisia me ollaan, mulla on maha täynnä raskausarpia, hui kamalaa. Tissit on kolmen lapsen jälkeen samanlaiset kuin ennenkin, ei ole koskaan olleet mitkään törötissit.

Onko sun elämässäs muuta sisältöä kun notkua täällä, vastaamassa tähän säikeeseen? Vai voiko olla niin että joillain ihmisillä riittää resursseja myös sisällyttämään elämäänsä turhanpäiväisiä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä