Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vaan perhe ja opiskelu on raskas yhdistelmä!

Vierailija
15.09.2010 |

Olisi pitänyt opiskella nuorena riittävästi, siis ennen perheen perustamista. Hirveän raskasta nyt kun on niin paljon hommia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivätyötä, opiskelua ja perhettä. Ja sitä, että mies on pois arkipäivät 400 km päässä työnsä takia.

Vierailija
2/4 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin AMK-tutkinnon perheen ohessa. En koe, että minulla kovin rankkaa olisi ollut missään vaiheessa.

Minulla on kolme lasta, joista vanhin aloitti kolunsa kun itselläni oli opintoja takana puoli vuotta ja keskimmäinen aloitti koulun kun minulla oli vielä vuosi jäljellä. Nuorin on vielä päiväkodissa.

Hyvin se menee. Tsemppiä sulle!

Välillä opnnoissa tulee helpompia jaksoja... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin AMK-tutkinnon perheen ohessa. En koe, että minulla kovin rankkaa olisi ollut missään vaiheessa. Minulla on kolme lasta, joista vanhin aloitti kolunsa kun itselläni oli opintoja takana puoli vuotta ja keskimmäinen aloitti koulun kun minulla oli vielä vuosi jäljellä. Nuorin on vielä päiväkodissa. Hyvin se menee. Tsemppiä sulle! Välillä opnnoissa tulee helpompia jaksoja... =)

Vierailija
4/4 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin AMK-tutkinnon perheen ohessa. En koe, että minulla kovin rankkaa olisi ollut missään vaiheessa.

Minulla on kolme lasta, joista vanhin aloitti kolunsa kun itselläni oli opintoja takana puoli vuotta ja keskimmäinen aloitti koulun kun minulla oli vielä vuosi jäljellä. Nuorin on vielä päiväkodissa.

Hyvin se menee. Tsemppiä sulle!

Välillä opnnoissa tulee helpompia jaksoja... =)

Voit puhua vain omista kokemuksistasi ja tuntemuksistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan