Lue keskustelun säännöt.
11 pojan hyväksikäytöstä tuomittu on joku armeijapamppu!
15.09.2010 |
Järkkyä mutta jotenkin voi päätellä noista ihme jutuista mitä oli käskenyt tehdä.Luojan kiitos ei sentään kuristanut kuoliaaksi,sellaistakin ainakin ulkomailla tehdään!!Nuoria vaan katoaisi jne.
Kommentit (41)
41/41
|
15.09.2010 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla