Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi liian kallis? esim. kengistä?

Vierailija
15.09.2010 |

Nykyään tuntuu olevan niin hurahtaneita mammoja, että maksetaan mitä tahansa lapsen vaatteista niin mietin, että onko mitään hintarajaa olemassa jota nämäkin pelästyisivät? Vai onko nimenomaan niin, että PITÄÄ olla se kallis?

Itselleni talvikengistä 100€, goretexeista tuon maksan. En maksaisi peruslenkkareista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei kuitenkaan mene kuin sen yhden talven ja halvempikin merkki on aivan yhtä hyvä.

Vierailija
2/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa olla minunkin yläraja kenkien suhteen. Ehkä esim. saappaat sais olla kalliimmatkin, mutta nekin vois yrittää etsiä alesta.

Yleisesti ottaen kengät pitää olla laadukkaat, itse pidän niitä monta vuotta, enkä osta niin trendikkäitä että ne olis jo vuoden päästä "out".

Joskus löytää edullisestikin hyviä kenkiä, ainakin yhdet Anttilan alesta ostetut on mun kestosuosikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa kengistä on liikaa. 100euroa on paljon, muttei liikaa. Ostan itselleni tuohon 200 euroon asti kenkiä ilman suurempia kakisteluita, ja minusta sama hintalimit on luonnollinen lasten kanssa.

Ei kuitenkaan ole niin että tuotteen PITÄÄ olla kallis. Kyllä meillä on sekä teinillä että minulla itselläni myös kuomat, jotka on oikein edulliset. Mut toisaalta voi meillä sit olla kalliimpiakin tavaroita, esim kenkiä ja takkeja tms.

Vierailija
4/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella on kyllä löytynyt kengät ongelmajaloillekin.

Vierailija
5/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkareista, sandaaleista yms. 20-30e.

Ulkoilutakki ja -housut-yhdistelmästä olen joskus maksanut lähes 100e, mutta se on kyllä ihan ehdoton maksimi.

Sisävaatteista maksan mieluiten vain muutaman euron.

Vierailija
6/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden talvikenkien hinta on siinä satasen kieppeillä. Itselle ostin reilun satasen lenkkarit ja huomasin, että kyllä kannattaa laittaa rahaa jalkineisiin, ne olivat kuin tehdyt mun jalalle.

Vierailija
7/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kegät maksoivat vajaat 90 €. Superfitin malli sopii tytöllemme paremmin kuin hyvin. Goretex kengissä pysyy jalat kuivina eikä haudo niinkuin kumppareissa. Haluan, että lapsellani on kunollisia kengiä vaikka sitten maksaisivatkin enemmän kuin esim kuomat. Kuomia en ostaisi ikinä lapselleni.

Vierailija
8/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä kuinka hankala kenkiä on ollut löytää alunperinkään. Itsellä on esim. yi 200 e maksaneet talvisaappaat, mutta metsästinkin sopivia monta vuotta joten kun hyvät tulivat vastaan niin ostin. Vaelluskengillä oli myös aikoinaan hintaa, mutta niinpä ovatkin olleet jo 10 v käytössä.

Jostain kesätossuista en ole valmis maksamaan kuin korkeintaan 20 e, ja harvoin käytettävistä juhlakengistäkään en halua kovin montaa kymppiä maksaa (mieluiten 20-50 e).

Vierailija
9/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan ajattomista ja laadukkaista talvisaappaista vaikka 300 euroa mutta en esim. Pradan sandaaleista 300 euroa.

Vierailija
10/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ehkä ehdoton raja vaatteissa ja kengissä olisi 1000€. Minusta kunnollisista kengistä, yleensä myös goretexiä, 100€ on ihan sopiva hinta. Itse kun ostin viimeksi itselleni goretex kengät ne maksoivat tarjouksessa 150€. Ne olivat hyvät ja sopivat. Saman voisin maksaa myös hyvistä lasten kengistä. Enkä ole mikään rikas, jos joku sitä ajattelee, vaan aika pienet tulot 2000€ netto.

Vierailija
11/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksulenkkarit maksoivat 179, kipurajoilla mentiin mutta on ne hyvät

Vierailija
12/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli markettikengät.

olen kaksi kertaa ostanut merkilliset kengät, kummastakin parista alkoi joku paikka repsottaa viikon käytön aikana.

Vierailija
13/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli markettikengät.

olen kaksi kertaa ostanut merkilliset kengät, kummastakin parista alkoi joku paikka repsottaa viikon käytön aikana.

mutta aikuisuuteen ehtiessä jalat on pilattu huonoilla kengillä.

Itse taas voisin tinkiä lapsen vaatteissa muuten mutta kengät ostan aina kunnolliset.

Merkillä ei väliä, vaan sillä että täyttää hyvän kengän ominaisuudet siis kietojäykkyys, kantakappi ja keveys niin ja materiaali. Muovikenkiä en ostaisi sen enempää lapselle kuin itsellenikään.

No ulkovaatteet toinen jossa en tingi. Suomen ilmasto on vaativa ja lapset paljon ulkona.

Alkuperäiseen kysymykseen sanoisin, että riippuu täysin kengästä. Hyvälaatuinen kunnon kenkä saa maksaa 50-100 (lapsen)

Ja omissa sitten, juuri ostin uudet bikerit, maksoivat 260€ mutta ovat hintansa väärti.

Keinomateriaalista väännetyistä "muotisaappaista" halpakin hinta liikaa, koska ovat huonoja.

Eli laadusta olen valmis maksamaan, muovista ja muuten paskasta laadusta en.

Vierailija
14/14 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvikengissä ylärajaa siinä 70-80 paikkeilla. Sillä saa jo Ecconkin kengät.

ITselläni kengät kestää vähän pitempään, kun ei tuo jalka enää kasva, ja ehdoton maksimi on talvisaappaissa 200 euroa ja sekin on tosi paljon. Sanoisin, että 150 täytyy talvikengät löytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän