Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on upea talo!

Vierailija
14.09.2010 |

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se… Kyllä ihmiset elävät Suomessakin upeasti!

Oma (vuokra)rivarikolmio tuntuu ihan luukulta kun katsoo tätä...Eipä voi yhtään mitään, palkkani on valitettaasti se 1400e/kk :(:(

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis yhtä fiiniltä kun kaikki tasot olis pyykkiä täynnä... Muuten oli melkein kuin kasarisisustus.

On myös toinen keino, kuin raha, saada itselleen mahtavan upea talo. Nimittäin rakennusalan ammattilaisina ja ihan tavallisina palkollisina me osattiin rakentaa meille suuri ja hieno talo melko vähäisillä kustannuksilla. Aikaahan siihen meni, mutta voi.

Vierailija
2/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkän rantasaunan kustannusarvio oli 170 000e ja rapiat päälle. Voi olla tosiaan hankala myydä kun on paritalo ja sitten kuitenkin yhteinen ranta /sauna.

Naapuritkin on ihan vieressä. Hieno on kyllä talo muuten ja näköalat ikkunoista Yms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopion talo upea.

Vierailija
4/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n talo on ihan oksetushirviö!!

Siihen sais laittaa vähintään 200.000€ remonttiin!

Kaikki uusiks!

Vierailija
5/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sisältä kyllä kumma. Ilmeisesti tosiaan toinen puolisoista on lähtenyt menemään ja vienyt kaiken viihtyvyyden mukanaan. Tosin mua lohdutti nähdä, että ulkoa upeissa taloissa ei sisällä AINA olekaan kaikki niin kadehdittavaa. Surkean pieniä matonkikkareita isoilla lattioilla :-)

Vierailija
6/45 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhahtavat tunnelma sisällä. Huonoja pintamateriaalivalintoja. Selkeä tyyli puuttui. Sitä sun tätä. Ulkonäkö menetteli, vaikkakin sekin jotenkin kasarityyliä.

Kuopion talossa selkeä ja linjakas tunnelma sisällä. Talon ulkonäöstä en pitänyt. Vaikea talo itse huoltaa. Tulee pitemmän päälle kalliiksi.

Vierailija
7/45 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen talon ottaisi. Kateus...

Vierailija
8/45 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minun makuni mukainen :) Joten ei käy kateeksi. Tosi nen tiedä onko tässä vanhassa "rötiskössäkään" mitään järkeä, mutta on tämä ainakin meidän perheen näköinen; joka paikka rempallaan :D

Vierailija
9/45 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin talo olis asumaton ja äkkiä stailattu eriparisilla tavaroilla ja kuluneella IKEAtavaralla.

Vierailija
10/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs minä noin paljon olen valmis pulittamaan, niin sen on oltava minun heti kun kaupat on tehty.

Vierailija
11/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asunut vuokramurjukaksiossa lamavuodet, ja nyt rakennan unelmieni taloa. Pakko myöntää, että hyvältä tuntuu. Joten älä vielä heitä pyyhettä kehään, sillä kaikki voi muuttua, ap.

Vierailija
12/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asunut vuokramurjukaksiossa lamavuodet, ja nyt rakennan unelmieni taloa. Pakko myöntää, että hyvältä tuntuu. Joten älä vielä heitä pyyhettä kehään, sillä kaikki voi muuttua, ap.

Vierailija
13/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuosina Suomen politiikan vuoksi rikkaat ovat entisestäänkin rikastuneet ja heillä on varaa rakentaa uskomattomia linnoja ja laittaa rahaa palamaan enemmän kuin koskaan ennen.

Vierailija
14/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs minä noin paljon olen valmis pulittamaan, niin sen on oltava minun heti kun kaupat on tehty.

Sitä tässäkin tarkoitetaan.

Vierailija
15/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin: Onnellisen perheen unelmakoti.

Miksiköhän on myynnissä? On kyllä hieno, huolisin :)

Vierailija
16/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli paljon kivojakin juttuja. Tuntuu vaan pahalta ajatella, että yleensä ne on just nämä kulissikodit, jotka ovat myynnissä, kun avioliitot rakoilevatkin - ei raha tuo onnea.

Itselläkin on 215m2 talo, mutta siinä on tunnelmaa ja hyvä henki - tuota talosta jotenkin huokuu edustaminen :( Ei näytä KODILTA.

Vierailija
17/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuosina Suomen politiikan vuoksi rikkaat ovat entisestäänkin rikastuneet ja heillä on varaa rakentaa uskomattomia linnoja ja laittaa rahaa palamaan enemmän kuin koskaan ennen.

se vaan hyvä ole että työllään voi rikastua? Miksi pitäisi olla ankea "kaikille yhtä paljon" -systeemi.

Hyvä vaan että moinen on mahdollista!

Vierailija
18/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tunnista, ei kovin merkittävä perhe. Ja joo, siniset kaakelit ja se parketti ei minun makuuni myöskään, mutta ehkä tossa tpauksessa olis vähän varaa rempatakin ;)

Vierailija
19/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan hyvä ole että työllään voi rikastua? Miksi pitäisi olla ankea "kaikille yhtä paljon" -systeemi. Hyvä vaan että moinen on mahdollista!

Ai sunko mielestä on oikein, että joku maksaa miljoonien tuloista 28% veron kun muutaman tonnin tienaava taas 33% vähintäin? Ei minusta ole oikeudenmukaista. Eikä tuo ole ainoa epäkohta.

Vierailija
20/45 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä maksetaan suurin osa kauppahinnasta vasta, kun kiinteistö luovutetaan

Sitä tässäkin tarkoitetaan.

3-4kk kaupan jälkeen asunto vapautuu

Varmaan hinta on tingittävissä jos he noin tekevät, tai sitten vaatisin että he tekevät remonttia minun mieleeni jotta pääsen eroon sinisestä kylpyhuoneessa