Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni joutuu käymään naispuolisen kollegansa kanssa työmatkoilla 4 krt vuodessa

Vierailija
14.09.2010 |

Mitä luulette, pettääkö mies? yhdessä matkustavat, samassa hotellissa asuvat. Itse kamppailen mustasukkaisuutta vastaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tosi paljon jos mun mies pettäis mua.

Mä oon sille ehdottanutkin, että kävis vieraissa, mutta ei kiinnosta..:(

Vierailija
22/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aiemmat seurustelukumppanit kommentoineet mustasukkaisuuttasi? Onko miehesi antanut aihetta mustasukkaisuuteen vai onko kaikki vain omassa päässäsi?

Totuus on, että mies voi pettää sinua muuallakin kuin työmatkoilla. Ja jotkut pettää just työmatkoilla. Jos et luota, teillä on parisuhteessa vikaa, ellet sitten ole sairaalloisen mustasukkainen ihan kaikesta. Sinuna keskittyisin avaamaan ongelmaa itsestäsi. Mikä siinä on, että et luota? Onko aiemmissa suhteissasi ollut jotain epäilyttävää? Vai olisiko niin, että mies on antanut aihetta epäilyihin? Vastauksen tiedät vain sinä. Puhu sille miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monen miehen kanssa tehnyt työmatkoja ja käynyt päivän päätteeksi yhdessä illallisella. Parhaimipien työkavereiden kanssa on sitten voitu mennä vielä yömyssylle jomman kumman huoneeseen ja jutella, niin miesten kuin naistenkin kanssa. Yhdenkään sellaisen kanssa en olisi mennyt, jonka olisin epäillyt pyrkivän iholle.

Ainakin minun miespuoliset ystäväni ovat siis olleet hyvinkin uskollisia vaimoilleen. Ja vaikka eivät olisi olleetkaan, niin minä en olisi heistä ollut kiinnostunut.

Vierailija
24/24 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että mies tekee päätöksen siitä, meneekö sänkyyn tämän työkaverin kanssa. Ihan niin kuin se työkaverinainen olisi jo oletuksena automaatti, joka jakaa sitä pimppaansa jos mies vain haluaa ja päättää pettää vaimoaan. Miehen oletetaan vain ottavan halutessaan, oli hän sitten kuinka ällöttävä tai susiruma hyvänsä.

Sama juttu näissä muissakin pettämiskeskusteluissa. Muut naiset koetaan uhkana, jotka lankeaavat aina miehen pauloihin ja mies saa haluamansa ominaisuuduksistaan huolimatta.

Olen huomannut, että kun vaan pari kertaa vuodessa päästään matkalle, niin kyllä siellä tapahtuu.

Onko normaalia, että mies maksaa kollegansa ruokailut? Kai siitäkin voi vaimo kotona johtopäätöksensä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi