Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni joutuu käymään naispuolisen kollegansa kanssa työmatkoilla 4 krt vuodessa

Vierailija
14.09.2010 |

Mitä luulette, pettääkö mies? yhdessä matkustavat, samassa hotellissa asuvat. Itse kamppailen mustasukkaisuutta vastaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka ehdottaa miehellesi että muuttaisitte Saudi-Arabiaan niin naiset eivät olisi työpaikalla houkuttelemassa.

Vierailija
2/24 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tekee päätöksen siitä, meneekö sänkyyn tämän työkaverin kanssa. Ihan niin kuin se työkaverinainen olisi jo oletuksena automaatti, joka jakaa sitä pimppaansa jos mies vain haluaa ja päättää pettää vaimoaan. Miehen oletetaan vain ottavan halutessaan, oli hän sitten kuinka ällöttävä tai susiruma hyvänsä.

Sama juttu näissä muissakin pettämiskeskusteluissa. Muut naiset koetaan uhkana, jotka lankeaavat aina miehen pauloihin ja mies saa haluamansa ominaisuuduksistaan huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt miesten kanssa monia työmatkoja. Välillä olen herännyt työkaverin kanssa samasta hotellihuoneesta. Illalla mentiin ottamaan parit vielä huoneeseen ja tuo mies ystävällisesti hieroi hartiani ja sitten nukahdettiin kumpikin erillisiin sänkyihin mistä sitten herättiin. Eli mitään ihmeellistä ei tapahtunut. Mutta hyvä kaveri tuo perheellinen mies oli vaikka mitään eroottista ei tosiaankaan ollut välillämme.

Sitten oli taas yksi perheellinen mies joka oli kimpussa ihan tavis työpäivinäkin. Koetti järjestää meidät yhteiselle työmatkalle kaksistaan mutta kävin sanomassa pomolleni etten koskaan halua joutua tuon miehen kanssa kaksistaan minnekkään. Pomo oli ihmeissään mutta pariviikkoa myöhemmin sanoi että oli nyt seurannut miehen käytöstä ja ymmärsi mitä tarkoitin. Yritti iskeä jatkuvasti muita naisia ja vaimo hoiti kotona lapsia.

Mielestäni ei kannata olla huolissaan että miehesi pettäisi noilla työmatkoilla. Siis sen kummemmin kuin muulloinkaan. Älä haaskaa aikaasi sen miettimiseen pettääkö miehesi vaan tee teidän kummankin elämästä mahdollisimman nautinnollista kotona ja keskity hyviin puoliin. Luulen että näin saat paljon paremman elämän sekä itsellesi että puolisollesi ja todennäköisemmin puolisokin on pettämättä kun kotona on hyvä olla.

Vierailija
4/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettääkö ukkos vai ei!

Vierailija
5/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Onko esim. suohirviö vai jopa hyvännäköinen.. ja minkä ikäien jne. VOihan jopa myös olla, että ei ole sitten lainkaan kiinnostunut miehestäsi, niinkin voi olla...

Vierailija
6/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä silti nykyään jaksa kiinnostua, kun mieheni käy työmatkoilla ja firman juhlissa. Jos pettää, niin senhän se tekee, kävi tai ei. Luulen myös tuntevani mieheni sen verran hyvin, että ei hän sellaista voisi kauaa peitellä.

Olen monen miehen kanssa tehnyt työmatkoja ja käynyt päivän päätteeksi yhdessä illallisella. Parhaimipien työkavereiden kanssa on sitten voitu mennä vielä yömyssylle jomman kumman huoneeseen ja jutella, niin miesten kuin naistenkin kanssa. Yhdenkään sellaisen kanssa en olisi mennyt, jonka olisin epäillyt pyrkivän iholle.

Ainakin minun miespuoliset ystäväni ovat siis olleet hyvinkin uskollisia vaimoilleen. Ja vaikka eivät olisi olleetkaan, niin minä en olisi heistä ollut kiinnostunut.

Olen monen miehen kanssa tehnyt työmatkoja ja käynyt päivän päätteeksi yhdessä illallisella. Parhaimipien työkavereiden kanssa on sitten voitu mennä vielä yömyssylle jomman kumman huoneeseen ja jutella, niin miesten kuin naistenkin kanssa. Yhdenkään sellaisen kanssa en olisi mennyt, jonka olisin epäillyt pyrkivän iholle.

Ainakin minun miespuoliset ystäväni ovat siis olleet hyvinkin uskollisia vaimoilleen. Ja vaikka eivät olisi olleetkaan, niin minä en olisi heistä ollut kiinnostunut.

Vierailija
7/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä jäi hyvä mieli :)

Vierailija
8/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispuolisen kollegansa tai kollegoidensa kanssa. En tiedä olenko suoranaisesti mustasukkainen, mutta ainakin kateellinen olen. Tänkin syksynä he ovat lähdössä yhdessä mm. Pariisiin, Prahaan ja Barcelonaan. En kyllä pelkää, että mitään fyysistä tapahtuisi. mutta pelkästään se ottaa välillä päähän, kun he istuskelevat matkoillaan ilallisilla samalla kun minä raadan kotona lapsia hoitaen.

Vierailija
9/24 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun yksinäisenä hetkenä pitkällä työmatkalla ystävällinen ja kohtelias mieskollega voi tuntua todella puoleensavetävältä ja joskus sitä sitten päätyy punkkaan. Mutta yleensä nämä asiat ovat vähän sellaisia "mitä tapahtui matkalla, pysyy matkalaisten tietona" juttuja, joihin ei ikinä palata.

Vierailija
10/24 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös muutama kerta vuoteen yhteisiä työreissuja, mutta ei tulisi mieleenikääm tämän miehen kanssa mitään "harrastaa", kemiat ei tosiaan kohtaa sillä tasolla. Pari kertaa ollaan kyllä riipaistu kännit kun paluulento on ollut myöhässä ja avauduttu muista asioista puolin ja toisin.

Meillä firmassa reissataan paljon, enkä ole kuullut/nähnyt että mitään olisi kollegojen välillä tapahtunut.

Vierailija
11/24 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan reilu parikymppisenä sihteerinä muuten pelkistä varatuista miehistä koostuvassa tiimissä. Työmatkoja oli ehkä tuo 4 kertaa vuodessa. Tasan joka reissulla, ja lisäksi pikkujouluissa ja muissa kissanristiäisissä, joku perheenisistä kävi ehdottelemaan jotain. Porukassa oli yksi ainoa ihana mies, joka hurjassakin humalassa vain marisi siitä, että kaikki muut ovat kännissä niin sikoja, ja että hän ei kyllä pystyisi katsomaan itseään silmiin, jos pettäisi vaimoaan. Muut yrittivät ja kaksi yrittäjistä onnistui. Toisen vaimo odotti pariskunnan toista lasta, kun iskä hässi sihteeriä yökerhon vessassa. Itse olin sinkku.

Vierailija
12/24 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispuolisen kollegansa tai kollegoidensa kanssa. En tiedä olenko suoranaisesti mustasukkainen, mutta ainakin kateellinen olen. Tänkin syksynä he ovat lähdössä yhdessä mm. Pariisiin, Prahaan ja Barcelonaan. En kyllä pelkää, että mitään fyysistä tapahtuisi. mutta pelkästään se ottaa välillä päähän, kun he istuskelevat matkoillaan ilallisilla samalla kun minä raadan kotona lapsia hoitaen.

Sama juttu täällä. En kyllä tykkää että yhdessä illallisilla istutaan vaikka en siitä miehelle mitään ole sanonutkaan. En koe olevani mustasukkainen työkollegasta, mutta heidän yhdessä viettämästään ajasta kyllä.

Vierailija
13/24 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisisit aina välillä käydä miehesi luona kun hän on ulkomailla.

Ei se varsinainen loma olisi. Mutta vain sellainen tulen seuraksi matka

Vierailija
14/24 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on sekä naisia että miehiä!

Vierailija
15/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työmatkoillakin on vain miehiä matkaseurana.

Onneks mun mies luottaa muhun eikä tästä ole tarvinut repiä mitään turhaa draamaa...

On toki huolestuttavaa, että sä olet huolissasi asiasta. Ehkä teidän parisuhde ei ole ihan ok, kun joudut tuollaista pohtimaan..

Vierailija
16/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sua edes epäilyttää, voi olla että pettääkin. Mua ei nimittäin epäilytä hetkeäkään, vaikka mies tekee työmatkoja monta kertaa vuodessa. Se ei petä, ei sillä ole kiinnostusta moiseen.

Vierailija
17/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petätkö itse jokaisen vastaan kävelevän miehen kanssa? Mistä näitä naisia sikiää. Meillä oli töissä yksi mies, joka ei voinut käydä työpaikkaruokalassa syömässä, kun matkaan saattaa eksyä joku nainen. Ei sillä, saattoi siellä kahvihuoneessakin olla yhtä aikaa joku nainen, mutta sitä ei vissiin laskettu.

Vierailija
18/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mistäs minä voin tietää.

Vierailija
19/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkin eri kollegoiden (miespuolisten) kanssa. Joidenkin kanssa ei ikinä olisi tullut mieleenkään ryhtyä läheisempään kanssakäymiseen. Parin kanssa tuli vietettyä melkoista "seksilomaa". (Olin itse vielä sinkku silloin.)

Se, että kollega on nainen, ei vielä tarkoita mitään, mutta jos osapuolet tuntevat vetoa toisiinsa, on tilanne toki otollinen siihen, että saatetaan päätyä väärään huoneeseen yöksi.

Vierailija
20/24 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ottanut noin epäluotettavan miehen? En siis tarkoita työmatkustelua, vaan sitä, että että et voi luottaa? Mikä parisuhde se sellainen on?

Vai onko kenties niin, että pidät miestäsi vähän tyhmänä, semmoisena joka vastoin tahtoaankin vaan ajautuu olosuhteiden pakosta panemaan työkaveria? Tiesitkös, että pettäminen ei ole lainkaan kiinni siitä, onko siihen tilaisuus vai ei. Moni ei petä, vaikka olosuhteet olis kuinka suotuisat ja toiset taas pettää vaikka siivouskomerossa kahvitunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi