Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytäisi monen vuoden takaisen aloitukseni,

Vierailija
23.09.2010 |

missä kerroin mieheni äidin pelkäävän mieheni sairastumista tai loppuunpalamista, kun mieheni joutuu olemaan suuren perheen ainoa rahantuoja?

Tuo ketju peräisin niiltä vuosilta, kun olin vielä kotiäiti. Olen yrittänyt etsiä ketjua monenlaisien sanayhdistelmien avulla, mutta en ole löytänyt

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni äiti/anoppini pelkää mieheni palavan loppuun/sairastuvan"

Aivan tarkkoja sanavalintojani en muista.

Ja myöhemmin ketjuissa kerroin, kuinka anoppi vihjailee, että " ei ole miehellä enää sama katse/loiste silmissä" ja "jotain kytee pinnan alla/ on tulossa"

Ketjussa jotkut vastaajat valittelivat, että eihän ap:n miehellä nyt kyllä niin selkeän isot tulot kyllä ole, vaikka ap olikin sitä mieltä, että tulot hyvät.

Kerroin myös, kuinka mieheni äiti oli vihjaillut, että teemme liian kallista ruokaa, kun monilla tuttavalapsiperheillä linja oli perunat + ruskea kastike. Lisäksi anopin mielestä ostin hintavia vaatteita lapsille, kun monissa tuttavalapsiperheissä lastenvaate ostettiin vain, jos siinä on punainen hintalappu.

Kerroin ketjussa myös jokin aika sitten käydystä keskustelusta, jossa mieheni oli kertonut minulle olevansa onnellinen. Kerroin ketjussa myös näyttäneeni koko aloittamani keskusteluketjun miehelleni.

Muistaako kukaan aloitustani; siihen tuli muistaakseni paljon vastauksia. Auttakaa joku löytämään se. Se on kyllä jotain 5 vuotta vanha.

Vierailija
2/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta anoppini ja minun välit ovat aina olleet melko hyvät; olen kokenut hänet jopa ystäväkseni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain ratkaisevaa tapahtunut?

Vierailija
4/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain kovasti palata lukemaan sen aikaisia tuntemuksiani vähän niinkuin menisin lukemaan vanhoja päiväkirjojani.

Sillä tavalla tilanne on muuttunut, että en ole enää kotiäiti. Opiskelen ja teen opiskelun rinnalla töitä. Valmistun 1-2 vuoden sisällä.

ap

Vierailija
5/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadonnut kaikki vanhat ketjut?

Mä olin tallentanut itelleni linkin muutamiin keskusteluihin, mutta niillä linkeillä ei enää päässyt sen uudistuksen jälkeen mihinkään

Vierailija
6/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadonnut kaikki vanhat ketjut?

Mä olin tallentanut itelleni linkin muutamiin keskusteluihin, mutta niillä linkeillä ei enää päässyt sen uudistuksen jälkeen mihinkään

Vierailija
7/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamaa kuukautta tai ehkä viikkoa uudistusta edeltäneeltä ajalta, mutta ei sitä vanhemmat.

Ap koitit varmaan ihan googlella? Se löytää välillä paremmin kuin toi vauvan hakukone.

Vierailija
8/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen puolelta, sieltä löytyy helpommin. Laita googleen site:www.perhe.fi ja hakusanat

Samat keskustelut ovat vauvallakin tallessa, haku ei niitä vain löydä täältä.

Äkkiä katsottuna vanhin vauvalla oleva keskustelu on muuten päivätty 9.10.2005, joten olisiko ketjusi liian vanha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän