Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiltit piristäkää minua... (ov)

Vierailija
14.09.2010 |

listatkaa miehettömän elämän positiivisia puolia...;-)

olen tehnyt päätöksen elää yksin nähtyäni niin monia surullisesti päättyneitä naiskohtaloita; alkoholisoitumista, katkeroitumista, syrjäytymistä epäonnisten suhteiden jälkeen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa nega on, että säännöllistä seksiä ei ole.

Mun päätökset, mun vastuu, ei edes kompromissejä.

Helppoa ja simppeliä.

Vierailija
2/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotat niin kyllä se unelmien mies vielä saapuu kohdallesi :) Se jonka kanssa ei mainitsemiasi ongelmia tule. Kun ottaa juuri tuon asenteen, ettei mies tarvitse niin kummasti joku ihana tuleekin vastaan :)

Good things comes for those who wait.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ehdottomasti plussaa ettei tarvitse kysellä toisen mielipiteitä missään asiassa vaan saat tehdä päätökset ja hankinnat itse niinkuin tykkäät. Ei ole ketään lattioita sotkemassa likasilla sukillaan ellei sulla sitten ole lapsia :) Et tule petetyksi etkä jätetyksi.

Itsekin olin miehettömän elämän kannalla kun olin pettynyt liian monta kertaa miehiin ja suhteisiin, mutta sitten tapasin nykyisen miesystäväni ja huomasin miten onnellinen sitä voikaan olla. Eli suosittelen elämään miehettömänä niin kauan kunnes sellainen kultakimpale tulee vastaan, ei kannata vähempään tyytyä. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa :)

Vierailija
4/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tähän enää usko. minua on kohdeltu niin järkyttävän huonosti että todella aion elää yksin.

hyviä miehiä, sellaisia jotka kelpuutan, on vähän. En ota varattua, sellaisen saisi kuka vaan ja heti. en ota siis miestä joka tieten tahtoen satuttaa kumppaniaan. en ota miestä jolla on taustalla entistensä pettämistä. en ota miestä, joka on lyönyt aiempaa kumppaniaan.jne jne. näitä tarjokkaita kyllä olisi.

Vierailija
5/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"for those who don't wait."

Minäkin lähes kirjaimellisesti törmäsin elämäni mieheen kun olin jo täysin luopunut koko ajatuksesta ja saanut tarpeekseni pettymyksistä. Sitten se olikin jalat alta -menoa melkein saman tien. Ja nyt lähes 15 vuoden päästä voi todeta, että hyvä niin. :)

Mita miehettömään elämään tulee niin nauti siitä niin kauan kuin sitä kestää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme