Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätasoisia kirppiksiä Espoossa?

Vierailija
14.09.2010 |

jossa olisi hyviä vaatteita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen Mankkaan ison K-marketin yläkerrassa.

Vierailija
2/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vain lapsille? kuulostaa lasten kirppikseltä, onko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi vuokrata itselleen pöydän ja myydä sitten mitä on myymässä. Me ollaan löydetty sieltä tosi paljon vaatteita lapsille ja aikuisille, lasten leluja, aikuisten kirjoja, joulukuusen koristeita ja yksi kattolamppukin!

Vierailija
4/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monipuolinen kirppis. Ehkä liiankin iso minun makuuni, kun ei koskaan ehdi kaikkea kiertää - ja jos kulkee käytävät nopeasti vain läpi niin ei mitään löydäkään!

Pöytävuokra vaan on niin kova (ja noussut entisestään) että tavaroiden hinnat tuppaavat nousemaan... osa myyjistä myy paljon ja halvalla että saa pöytävuokran kasaan, mutta toiset nostavat hinnat pilviin (ja pitävät loppukrääsän itsellään) :D

Vierailija
5/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kivoja vaatteita. Minä kun en shoppailusta tykkää, kirppiksiltä löytyy monipuolisesti.

Vierailija
6/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teillä on kamaa myynnissä siellä tai jollakin tutullanne? Kuulostaa siltä

No, voihan siellä pistäytyä

Vierailija
7/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimittäin ole. Se on vaan niin huippu paikka! Näet kun menet. Mä ostan sieltä ison osan lapsen vaatteista ja leluista, niin moni täällä asuva kaverikin. Itsellenikin olen ostanut sieltä!

Vierailija
8/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta Viherlaakson Viherkirppiksestä?? Ajattelin viedä sinne myytävää, mutta onko siellä asiakkaita?

Vierailija
9/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa asuu kuule monenlaisia ihmisiä, rikkaita ja köyhiä. On maahanmuuttajaa ja on formularikasta ja kaikkea siltä väliltä. Älä sinä usko stereotypioihin.

Vierailija
10/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hetken hyvä kirppis, kävin kerran viikossa. Nykyään pelkkää romua ja roskaa :(

Vierailija
11/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hetken hyvä kirppis, kävin kerran viikossa. Nykyään pelkkää romua ja roskaa :(

Vierailija
12/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

espoon keskuksesta?

meillä vain 1 auto ja mies päivisin töissä, silloin olisi aikaa siellä käydä

Vierailija
13/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olisi ihme jos siellä jonkun tutun pöytä olisikin :D Sitä kun en vaan yleensä tiedä, van ostan niistä pöydistä missä tarvitsemaani tavaraa on! Ja on minulla omakin päytä pari kertaa ollut, mutta yleensä pitäydyn ihan ostajana. Mainostetaan vielä: Akseli on siisti ja iso, käytävät ovat tilavat ja ilma ei ole tunkkainen. Lisäksi tavara kiertää hyvin ja myyjät vaihtuvat eli ns. vakimyyjiä ei ole liikaa. Ainoa miinuspuoli on korkea pöytävuokra (juuri noussut, 39e/vko), joten saa nähdä vähenevätkö myyjät ja asiakkaat sitä myötä...

Vierailija
14/14 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 18 ja 213 mut voi olla muitakin.. Kävelyä tosin tulee hiukan :) Katso reittioppaasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä