Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lapsenne lakkasi uskomasta joulupukkiin?

Vierailija
09.10.2010 |

Ja miten se tapahtui?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun keskustelun yhteydessä. taisi olla ekaluokalla tai jopa toiselle. Tokikaan ei uskonut kaikkiin kulkeviin joulupukkeihin. Meillä ei ole koskaan käynyt pukkia, sekin ehkä pidensi tätä aikaa. Tonttu on tuonut lahjat esim. iltakävelyn aikana.

Annoin uskoa pitkään, koska olin itsekin saanut uskoa, ja aina olen rakastanut joulusatua. Edelleenkin :)

Vierailija
2/9 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhimmat on teini-ikäisiä, ainakin minä uskon vielä ja äitinikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko varmaankin kertoa totuus, ennenkuin nolaavat itsensä koulussa...=/

Vierailija
4/9 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ihan tai siis olen ollut selaisessa luulossa kokoajan, että joulupukki on olemassa.

Jotenkin olen saanut sellaisen käsityksen, että napapiirillä on töissä mies joka kirjoittaa ammattikseen virallisiin paperieihin joulupukki. ja hällä on avustajana tyyppejä joiden ammattinimike on tonttu. hmmm. onko nyt sitten niin että joulupukin paikka on vapaana????

Vierailija
5/9 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsi sanoi ensimmäisenä jouluna että joulupukki on satua ja että hän ei siihen usko..

(joo vaikeaa selittää, mutta lapsi oli vähän vajaa 5 kun hän vietti ensimmäistä jouluaan)

Itse inhoan syvästi koko hulabaloota joulun ympärillä, enkä halunnut selittää mitään tarinoita joulupukista ja korvatunturista.

Ei siinä, en lapsena uskonut joulupukkiin itsekään.

Äitini on kuulemma aina ollut pettynyt minuun tuossa asiassa koska hän on juurikin sellainen joka höseltää ja hössöttää joulun takia.

Lapsi tokaisi joskus että mummo on vähän hassu kun se selittää joulupukista kuin se olisi oikea hahmo..

Vierailija
6/9 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tokaisi joskus että mummo on vähän hassu kun se selittää joulupukista kuin se olisi oikea hahmo..

Vierailija
7/9 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se oikea hahmo, oletkos vähän hölmö?

En minä ole noin sanonut vaan lapsi jolla oli ikää sillä hetkellä noin 5vuotta. Ja kyllä, kirjoitin tuon sanatarkasti.

Vierailija
8/9 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin hänelle kun jo alkoi epäilemään =)

Vierailija
9/9 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki lahjaläjän ennen joulua kaapissa ja se siitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi