1. Miksi annatte lapsenne katsoa Salkkareita?
2. Ja miksi katsotte ko. sarjaa itse?
Itse en tietääkseni tunne yhtäkään ihmistä, joka seuraa kyseistä sarjaa. Tästä syystä minulla on syytä olettaa, että sarjaa katsovat vain jollain tapaa syrjäytyneet tai heikkomieliset. Olenko väärässä?
Kommentit (5)
jos en ehdi huomata mille kanavalle tv on käännetty. Sanon kyllä joka kerta, että se kanava pois ja että tuollaista roskaa ei tarvi katsoa. Minusta koko sarja on niin surkea, etten itse jaksa katsoa viittäkään minuuttia enkä halua että lapsetkaan katsovat sellaista p..kaa.
Aika monessa perheessä kyllä annetaan lastenkin katsoa sitä. Arvaan, että syy on osittain se, että se tulee juuri sopivaan tv:n katseluaikaan ja ei jakseta/ehditä kieltääkään.
Itse en tietääkseni tunne yhtäkään ihmistä, joka seuraa kyseistä sarjaa. Tästä syystä minulla on syytä olettaa, että sarjaa katsovat vain jollain tapaa syrjäytyneet tai heikkomieliset. Olenko väärässä?
omahyväinen kylläkin. Etkä kauheen fiksu.
Toisin kuin oikeassa elämässäni. Siksi katsomme sitä koko perhe.
Sebastian lemppaa sen pihalle ja Issusta tulee crack-huora.
muutamia kertoja katsonut kanssani.
Miksi mä katson? Ei aavistustakaan, joskus on vaan sellainen hetki, että juuri siihen aikaan istahdan hetkeksi sohvalle. Nyt syksyllä olen kaksi jaksoa katsonut melkein kokonaan.
Pari-kolme vuotta sitten seurasin ko sarjaa, huvikseni varmaan, ei tainnut silloinkaan olla mitään syytä.