Laihdutin vuosi sitten VLCD-dieetillä 20 kg
Nyt on 5 kiloa tullut takaisin ja aloitin uuden kuurin. Ei minusta paha silti, että 15 kiloa entisestäkin laihdutuksesta jäljellä. Tuo 5 kiloa tuli kokonaan kesän aikana, kesäherkuista ja -juomista.
Tällä kertaa aion pudottaa 10 kiloa, niin olen tosi hyvissä mitoissa. Viimeksi lopetin 5 kiloa "liian aikaisin" kuurin, enkä päässyt ihan siihen ihannetavoitteeseen.
Eka päivä takana ja meni tosi hyvin, ei nälkää, kevyt ihana olo:)
Muita nutranneita ja harkitsevia?
Ja osaan siis syödäkin ihan oikein, kuten tein useita kuukausia kuurin jälkeen, mutta kesällä annoin mennä ja sen seurauksena tuo 5 kg plussaa.
Kommentit (47)
Muakin häiritsee täällä noi mitkä pulisee jostain elämäntapojen muutoksesta. Mä ite tiedän tarkalleen mitä saa syödä mitä ei. Olen lukenut laihduttamisesta ja elämäntaparemonteista kaiken mitä eteen on sattunut.
MIKSI TOISILLE EI MENE PÄÄHÄN ETTÄ IHMISET ON ERILAISIA????
Esim. Juuri tänään Iltalehti otsikoi tutkimuksesta jossa oli huomattu että niillä jotka lihoivat takaisin oli erilaiset greliinihormoni arvot kuin niillä jotka pysyivät painossa. (http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2010091412344855_lh.shtml ) Miten hemmetissä sellasiin arvoihin voisi itse vaikuttaa. Ne kenelle painonhallinta on helppoa niin olkoon onnellisia ja pitäköön suunsa kiinni ja olkoot jakamatta neuvojaan kun ei tiedä asiasta yhtään mitään muuta kuin oman näkökulmansa!
Mitkä maut kannattaa ostaa makeista, entä suolasista?
Mitkä maut kannattaa ostaa makeista, entä suolasista?
Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta...
kokeilla jos tosiaan nälkä katoaa. Mä kun kuulun niihin joilla on koko ajan nälkä. Tai oikeestaan vaikka olis just syönyt niin heti kun ruoka vähän laskeutuu niin ihan järjettömästi tekisi taas mieli syödä ittensä ähkyyn. Mulla ei tunnu menevän viesti aivoihin asti joka kertoisi että nyt on maha täynnä :(
kokeilla jos tosiaan nälkä katoaa. Mä kun kuulun niihin joilla on koko ajan nälkä. Tai oikeestaan vaikka olis just syönyt niin heti kun ruoka vähän laskeutuu niin ihan järjettömästi tekisi taas mieli syödä ittensä ähkyyn. Mulla ei tunnu menevän viesti aivoihin asti joka kertoisi että nyt on maha täynnä :(
edelleenkään lihomisen perimmäistä syytä. Okei, syö liikaa ja ei pitäisi syödä. Mutta onko yksilöiden välillä eroa siinä, miten pienemmän syömisen, herkuista kieltäytymisen ja nälän kokee? Itse olen mielestäni keskikastia, mutta en minä tiedä, onko minun himoni herkkuihin pienempi kuin naapurin pahasti ylipainoisen tädin tai vastaavasti suurempi kuin "aina hoikan" ystäväni? En osaa sanoa. En ole kokenut asioita toisen osassa. Voi olla, että olisin yhtä pullea kuin naapurini, jos kokisin syömisen yhtä tärkeänä. Jospa naapurini tarvitsee kovempaa itsekuria kuin minä, jotta pysyisi normaalipainossa.
Mulla olis myös harkinnassa, kun ei näytä imetys toimivan laihduttajana. Imetysaikana ei varmaan saa nutrata?