Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutin vuosi sitten VLCD-dieetillä 20 kg

Vierailija
14.09.2010 |

Nyt on 5 kiloa tullut takaisin ja aloitin uuden kuurin. Ei minusta paha silti, että 15 kiloa entisestäkin laihdutuksesta jäljellä. Tuo 5 kiloa tuli kokonaan kesän aikana, kesäherkuista ja -juomista.

Tällä kertaa aion pudottaa 10 kiloa, niin olen tosi hyvissä mitoissa. Viimeksi lopetin 5 kiloa "liian aikaisin" kuurin, enkä päässyt ihan siihen ihannetavoitteeseen.

Eka päivä takana ja meni tosi hyvin, ei nälkää, kevyt ihana olo:)

Muita nutranneita ja harkitsevia?

Ja osaan siis syödäkin ihan oikein, kuten tein useita kuukausia kuurin jälkeen, mutta kesällä annoin mennä ja sen seurauksena tuo 5 kg plussaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ihme tietä ylipainosta normaalipainoon. Itse tein työtä ja sain vihdoin pois ylimääräiset 30 kg. Jätin vaan turhat hiilihydraatit pois ja rupesin syömään oikein.

Viiden päivän paketti maksoi 21 euroa ja siinä on kaikki ruuat!

Laihduta oikein keinoin. Vähemmän kaloreita, lisää liikuntaa ja jätä noi kalliit jopa epäterveelliset mömmöt kauppaan!

Jos päivän nutrit halvimmillaan maksavat 6 euroa, en pidä sitä kalliina, koska ruokaan ei mene yhtään rahaa. Miten syöt 6 eurolla päivässä? Nutraus sopii sitkeimmille, muille ei. ap.

Se on oikotie, nopea tapa, ei mikään todellisuuden pakotie.

Kuurin jälkeen on helppo syödä oikein ja pitää paino, jos haluaa tehdä niin. Mä repsahdin kesällä ihan tarkoituksella, annoin itselleni luvan siihen. Se on lie vähän eri asia, kuin se, ettei osaisi syödä oikein.

Vierailija
22/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ihme tietä ylipainosta normaalipainoon. Itse tein työtä ja sain vihdoin pois ylimääräiset 30 kg. Jätin vaan turhat hiilihydraatit pois ja rupesin syömään oikein.

Laihduta oikein keinoin. Vähemmän kaloreita, lisää liikuntaa ja jätä noi kalliit jopa epäterveelliset mömmöt kauppaan!

Jos päivän nutrit halvimmillaan maksavat 6 euroa, en pidä sitä kalliina, koska ruokaan ei mene yhtään rahaa. Miten syöt 6 eurolla päivässä? Nutraus sopii sitkeimmille, muille ei. ap.

Se on oikotie, nopea tapa, ei mikään todellisuuden pakotie.

Kuurin jälkeen on helppo syödä oikein ja pitää paino, jos haluaa tehdä niin. Mä repsahdin kesällä ihan tarkoituksella, annoin itselleni luvan siihen. Se on lie vähän eri asia, kuin se, ettei osaisi syödä oikein.

kesästä ilman viittä lisäkiloa. Minäkin nautin kesästä ja laihduin 6kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa te mitä mieltä haluatte, olen silti nytkin normaalipainossa ja pudotan nyt sen kympin, jotta olen itse tyytyväinen.

Sen jälkeen syön, kuten koko viime talven ja kevään lihaa,kalaa,kanaa,kasviksia,enkä mässyttele mitään makeaa, mitä en ole koskaan tehnytkään lapsuusvuosien jälkeen.

Kesällä lihoin, kuten sanoin lomaillessa mökillä, kun tarkoituksella mässyttelin grilliherkkuja ja alkoholijuomia kyytipoikana.

ap.

Vierailija
24/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikotie, nopea tapa, ei mikään todellisuuden pakotie. Kuurin jälkeen on helppo syödä oikein ja pitää paino, jos haluaa tehdä niin. Mä repsahdin kesällä ihan tarkoituksella, annoin itselleni luvan siihen. Se on lie vähän eri asia, kuin se, ettei osaisi syödä oikein.

kesästä ilman viittä lisäkiloa. Minäkin nautin kesästä ja laihduin 6kg.

Ok, kiitos diagnoosista:)ap

Vierailija
25/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa te mitä mieltä haluatte, olen silti nytkin normaalipainossa ja pudotan nyt sen kympin, jotta olen itse tyytyväinen.

Sen jälkeen syön, kuten koko viime talven ja kevään lihaa,kalaa,kanaa,kasviksia,enkä mässyttele mitään makeaa, mitä en ole koskaan tehnytkään lapsuusvuosien jälkeen.

Kesällä lihoin, kuten sanoin lomaillessa mökillä, kun tarkoituksella mässyttelin grilliherkkuja ja alkoholijuomia kyytipoikana.

ap.

ylipäänsä mässytellä ja taas olla jollakin kuurilla ja taas mässytellä? Elämäntavat kuosiin, niin voi herkutellakin välilä ilman tuollaista jojoilua ja kuureja.

Vierailija
26/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme purnaajia täällä taas

minäkin nautin kesällä grilliruoasta, viinistä ja terassilla siideristä, jäätelöstä jne ihan tietoisesti, saa kai sitä joskua NAUTTIAKIN elämästä eikä aina vaan jyrsiä porkkanaa etc...

ja nyt sitten tsempataan ja otetaan ne muutamat kilot takaisin!

miten muuten nutrilla, kuinka pitkäksi aikaa sitä suositellaan? siis teitkö vain 5 päivän kuureja vai pitempään?

Vierailija
27/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin nautin kesällä grilliruoasta, viinistä ja terassilla siideristä, jäätelöstä jne ihan tietoisesti, saa kai sitä joskua NAUTTIAKIN elämästä eikä aina vaan jyrsiä porkkanaa etc...

miten muuten nutrilla, kuinka pitkäksi aikaa sitä suositellaan? siis teitkö vain 5 päivän kuureja vai pitempään?

ilman tuollaista painonnousua. Minusta ruoka on ongelma, jos sitä pitää vetää niin tolkuttomat määrät että paino nousee 5kg:lla. Mutta jos ei ole hajuakaan järkevästä syömisestä ja liikunnasta niin minkäpä sille teet...

Vierailija
28/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme purnaajia täällä taas minäkin nautin kesällä grilliruoasta, viinistä ja terassilla siideristä, jäätelöstä jne ihan tietoisesti, saa kai sitä joskua NAUTTIAKIN elämästä eikä aina vaan jyrsiä porkkanaa etc... ja nyt sitten tsempataan ja otetaan ne muutamat kilot takaisin! miten muuten nutrilla, kuinka pitkäksi aikaa sitä suositellaan? siis teitkö vain 5 päivän kuureja vai pitempään?

Ostin reilun satsin eri makuja, kuten metsämarjaa, mansikkaa, Naturdietin päärynää ja ananasta (nam), suklaasta en tykkää, sen jätin väliin. Lisäksi lämpimiä keittoja mausteilla tuunattuna. Ja siis tuon koko ajan olin pelkästään nutreilla. Nälkä katoaa taivaan tuuliin, kunhan kolme päivää malttaa olla koskematta mihinkään, mitä ei sallita.

Monia vähähiilihydraattipitoisia kasviksia saa syödä lisäksi, kuten vihreitä salaatteja, tomaattia, kurkkua, paprikaa jne.

Onnea matkaan! Mun oli niin hyvä olo silloin, että haluan sen nyt takaisin.

ap.

Vierailija
29/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 166 cm ja 82 kg, kun aloitin syksyllä, 12 vkon kuluttua 62 kg, joka pysyi kesään asti. Nyt olen 166/67 ja tavoite siis tuo 10 kg pois, johon mennee noin 4-6 vkoa.

ap.

Vierailija
30/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap tai kuka tahansa painoaan pudottaa, kun pitää niin kärkkäästi kommentoida? Eihän teidän tarvitse sitä kustantaa tahi omasta terveydestänne olla huolissanne, jos joku muu päättää laihduttaa näin? Tai sitten te vaan olette niin paljon parempia ihmisiä kuin minä olen jos olette ihan aidosti huolissanne, mua kun ei heilauta pätkääkään mitä kukakin tekee. :)

Ap:lle ei muuta kun tsemppiä! Toivoo ei nutraaja tai laihduttaja muutenkaan...

Vierailija
31/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap tai kuka tahansa painoaan pudottaa, kun pitää niin kärkkäästi kommentoida? Eihän teidän tarvitse sitä kustantaa tahi omasta terveydestänne olla huolissanne, jos joku muu päättää laihduttaa näin? Tai sitten te vaan olette niin paljon parempia ihmisiä kuin minä olen jos olette ihan aidosti huolissanne, mua kun ei heilauta pätkääkään mitä kukakin tekee. :)

Ap:lle ei muuta kun tsemppiä! Toivoo ei nutraaja tai laihduttaja muutenkaan...

Vierailija
32/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei muuta kun läskiä vaan lisää !

Kiitos kommentista, mutta kun sitäkään ei ole. Urheilen ja pysyn hoikkana, mutta muiden ratkaisuista en ota ongelmaa itselleni.

Vierailija
33/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk:n teholaihdutusryhmässä muutaman viikon päästä.

Nyt on kuukausi päätöksestä mennä ryhmään/saatuani paikan ryhmästä joihin on kuulemma aika tungos! Olen todella onnekas että pääsin ryhmään. Koen tarvitsevani apua painonhallintamatkalla.

Olen jo alkanut tietoisesti korjaamaan näiden viikkojen aikana ruokailutottumuksiani vaikka ei kuulemma tarvitsisi! Jotenkin on niin kova motivaatio itselläni että nyt tai ei koskaan!

Tsemppaan itseäni sen pussikeittokuurin jälkeiseen aikaan jolloin itsekuri todella punnitaan.

Tavoitteenani saada oma itseni takaisin, jaksamista liikkumiseen ja ylipäätään energiaa !

-25 kg olisi tavoitepainoon.

Tsemppiä !

Vierailija
34/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

cambridge-kuuri niin kannattaa olla todella varovainen.

tutuistani todella monelle on tullut pahoja oireita tuosta kuurista.

hiustenlähtö on niistä lievin.

yhdelle tuli vaikeaa ihottumaa.

minulle ja kolmelle muulle tuli pahoja sappikohtauksia jotka vei sairaalaan, sekä maksa-arvot oli kuin olisi vuosiajuopotellut.

mulle tuli lisäksi lievä maksatulehdus.

eräs tuttu ei kerrasta uskonut ja kokeili kuuria uudestaan. 3 pv päästä oli sairaalassa kovien

kipujen takia.

cambridge on todella tehokas mutta vaarallinen.

Vierailija
35/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko sitä käyttäessä armoton nälkä?

Vierailija
36/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tuollaista painonnousua. Minusta ruoka on ongelma, jos sitä pitää vetää niin tolkuttomat määrät että paino nousee 5kg:lla. Mutta jos ei ole hajuakaan järkevästä syömisestä ja liikunnasta niin minkäpä sille teet...

Todellisuudessa emme tiedä miksi toiset lihoo ja toiset laihtuu ja jotkut pitävät samat mitat koko aikuisikänsä. Totta kai kalorimäärällä on suurin vaikutus mutta siis se perimmäinen syy miksi toiset haluavat/himoitsevat/tarvitsevat enemmän ruokaa/rasvaa kuin toiset on tutkijoiltakin kadoksissa. Mikä ajaa yklensyömään toiset vaan ei toisia? Lihavuus (siis ei kohtalainen ylipaino) on sairaus ja vähän sama olisi kun sanoisit alkoholistille että "sun pitää vaan oppia ottamaan pari lasia eikä koko pulloa".

Ja ap:lle ja muille hoikistujille onnea matkaan. On hienoa että olet tiedostanut missä mennään ja teet asiolle jotain ennenkuin olet siellä mistä lähditkin! Meille joillekin tämä normipaino on elämänmittainen haaste ihan joka päivä.

Vierailija
37/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap selittelee jotain elämäntapamuutoksesta, mutta todellisuudessa siläl ei ole hajuakaan sellaisesta, vaan kituuttelee vuorotellen dieetillä ja ahmii sitten sen päälle. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä eikä selitellä

Vierailija
38/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa emme tiedä miksi toiset lihoo ja toiset laihtuu ja jotkut pitävät samat mitat koko aikuisikänsä. Totta kai kalorimäärällä on suurin vaikutus mutta siis se perimmäinen syy miksi toiset haluavat/himoitsevat/tarvitsevat enemmän ruokaa/rasvaa kuin toiset on tutkijoiltakin kadoksissa. Mikä ajaa yklensyömään toiset vaan ei toisia? Lihavuus (siis ei kohtalainen ylipaino) on sairaus ja vähän sama olisi kun sanoisit alkoholistille että "sun pitää vaan oppia ottamaan pari lasia eikä koko pulloa".

Ja ap:lle ja muille hoikistujille onnea matkaan. On hienoa että olet tiedostanut missä mennään ja teet asiolle jotain ennenkuin olet siellä mistä lähditkin! Meille joillekin tämä normipaino on elämänmittainen haaste ihan joka päivä.

Vierailija
39/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin 22 kiloa syömällä päivittäin ihan normaalia ruokaa pastoineen, riiseineen, perunoineen ja myös leipineen. Vähensin rasvat minimiin, jätin kaikki turhat makean ja suolaisen mässytykset pois, pienensin annoskokoa ja aloin liikkua niin kuin ennen vanhaan. Ja kilot ovat pysyneet poissa jo 10 vuotta, vaikka syön edelleenkin ihan tavallista ruokaa.

Vierailija
40/47 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövät ja siis himoitsevat ruokaa enemmän kuin toiset???

Miksi toiset alkoholisoivat kun taas toiset osaavat kohtuukäytön? Ei se kuulkaa oikeasti ole ihan niin yksinkertainen juttu, googlatkaa vaikka Suomen lihavuustutkijoiden raportteja (Pietiläinen, Rissanen et al.)