Asuntojen myyjät hei
Olemme etsineet asuntoa jo jonkun aikaa ja oikeasti mä olen luullut et meillä on kamalan sotkuista aina, mutta olen tässä kyllä päätynyt aivan toiseen tulokseen. Eli olisi tosi kivaa, jos asunto olisi vaivauduttu siivoamaan, kun sinne menee näyttöön, ajatuksena lähinnä myös se, että saatte asunnon joskus myytyä. Vastaan on tullut tosi monta pohjaltaan kivaa asuntoa, mutta mutta mun päätökseen vaikuttaa se, että vaikka talo on uudehko (kerros), niin se on aivan yltäpäältä kakkainen, niin että ainoastaan melkein koko asunnon uusinta remontti auttaisi ja se tarkoittaa sitä etten asuntoa osta, koska pienten lasten kanssa koko asunnon remontointi tuntuu mahdottomalta. Mutta jos asunto olisi vaivauduttu siivoamaan kaikesta tästä "kakasta" ja rojusta olisi ostopäätös ollut toisenlainen...
Tosin tämä ei nyt koske kaikkia, olen nähnyt myös todella siistejä asuntoja joita on ollut ilo käydä katsomassa, mutta nämä on yleensä sitten vanhemmissa taloyhtiöissä joihin putkiremontin ilot tulossa juuri.
Meilläkin aikoo omista pistää tän myyntiin ja 3 kk aiemmin ennen meidän muuttoa on alkanut järjestelemään näyttöjä. EN TAKUULLA siivoa yhtään, lopetin aiemmankin huolenpitoni tähän järjettömään vuokraisännän älynväläykseen!