Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koulukuvat tuli, on toi törkeää rahastusta.

Vierailija
13.09.2010 |

käyn tänään valokuvausliikkeessä ottamassa kopiot luokkakuvista ja muut lähetän takaisin. tarrakuvat tosi pidän. 7e kpl joka kuva... kahdesta lapsesta noin 80e ja vielä pienimmät paketit..

haloo...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan se on ettei ole pakko ottaa mutta oletteko te ihmiset niin nössyköitä että ette osaa mitään asiaa kyseenalaistaa tai kritisoida. Kuvaamojen ja kuolujen välillä on sellaista kähmintää ettei sitä voi käsittää ja tyhmät mammat maksaa kiltisti. Mä en ole vuosikausiin maksanut niistä kuvista enkä ole niitä ottanut ja todellakin tuollaiset 12 euron kuvat ovat törkeää rahastusta. Juuri kaverikuva hinnoiteltu törkeästi yläkanttiin kun tietävät että lapset niitä just haluaa :D

Noi suomalaiset tomaatit. Siksipä kyseenalaistan tämän ja pistän pussiin suomalaisia ja punnitsen ne espanjalaisen hinnalla. Koska pitäähän mun saada hyviä suomalaisia tomatteja, mutta miksi mun pitäisi niistä maksaa yhtään enempää?

Kun ne kuvat on kiskurihintaisia, niin oikeat vaihtoehdot on a) maksaa se hinta ja antaa sitten vaikka palautetta b) ottaa ihan omalla pokkarilla kuvat kaveruksista, niin saa halvalla.

Kopioiminen on varastamista.

Vierailija
42/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skannerilla saa aivan valokuvan tasoista kuvaa..eikö esim. kaverilla olisi ollut ja nettivalokuvaliikkeissä 9 senttiä kuva..halpaa, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alalla on tai ei ole kilpailua?

Kannattaisko kyseenalaistaa koulun toiminta? Meillä ne rahat menee oppilaiden hyväksi.

Vierailija
44/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö riittäisi joka toinen tai kolmas vuosi. ne on todella kiskurihintaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän