Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koulukuvat tuli, on toi törkeää rahastusta.

Vierailija
13.09.2010 |

käyn tänään valokuvausliikkeessä ottamassa kopiot luokkakuvista ja muut lähetän takaisin. tarrakuvat tosi pidän. 7e kpl joka kuva... kahdesta lapsesta noin 80e ja vielä pienimmät paketit..

haloo...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle otan pienimmän paketin.

Luokkakuva, tarrakuvat ja kaksi muotokuvaa, n.20€/paketti.

Vierailija
22/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummankin iso yksityiskuva. ja hintaa tuli 8€ eli neljä kuvaa yhden hinnalla. toki laatu ei ole valokuvien veroista, mutta ihan hyvää.

näin sitä säästetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummankin iso yksityiskuva. ja hintaa tuli 8€ eli neljä kuvaa yhden hinnalla. toki laatu ei ole valokuvien veroista, mutta ihan hyvää. näin sitä säästetään.

Ota huomioon, että se kuvaajakin oli nähnyt aika lailla vaivaa järkätessään häliseviä tenavia kuvaan. Ottanut kuvat ja tehnyt niistä kopioita. Lisäksi vielä maksaa niistä saamistaan korvauksista verot, työnantajamaksut, tilavuokrat, bensat, tarvikkeet ja kameran+valot sekä itselleen niukkaan palkkaa.

Ja joku ahne av-mamma tuumaa, että samantekevää, tuleeko suttusta kuvaa, pääasia että saa halvalla.

Ihmettelen tosissaan sitä liikettä, joka suostuu kopioimaan luokkakuvia.

Vierailija
24/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummankin iso yksityiskuva. ja hintaa tuli 8€ eli neljä kuvaa yhden hinnalla. toki laatu ei ole valokuvien veroista, mutta ihan hyvää. näin sitä säästetään.

Ota huomioon, että se kuvaajakin oli nähnyt aika lailla vaivaa järkätessään häliseviä tenavia kuvaan. Ottanut kuvat ja tehnyt niistä kopioita. Lisäksi vielä maksaa niistä saamistaan korvauksista verot, työnantajamaksut, tilavuokrat, bensat, tarvikkeet ja kameran+valot sekä itselleen niukkaan palkkaa.

Ja joku ahne av-mamma tuumaa, että samantekevää, tuleeko suttusta kuvaa, pääasia että saa halvalla.

Ihmettelen tosissaan sitä liikettä, joka suostuu kopioimaan luokkakuvia.

jos tietäis mikä liike, niin sen vois käräyttää tekijänoikeuden rikkomisesta. Todellista ammattietiikan rikkomista.

Vierailija
25/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kaverikuva 12e!!!!! Yksi ainoa kuva...ainakin Tampereella ne tekevät sitä että antavat lahjuksia kouluille jotta koulut ottavat sopimukset tietystä liikkeestä ja viis kuvien hinnoista kun vanhemmat laitetaan maksumiehiksi.

Vierailija
26/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä kuvausrumbasta saa? Ja oikeesti on törkeetä rahastusta. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Vierailija
27/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on??

Yleensä on 400 neliön omakotitalot ja kaksi kuluvan vuoden automallia pihassa. Ja nyt yhtäkkiä ei ole varaa pariin valokuvaan.

Ja mulla oikeasti pienituloisella on aina ollut vara ottaa valokuvat lapsista... En ymmärrä, en...

Vierailija
28/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon lainaa ja nyt olen hoitovapaalla ja saan 400e kuussa joten todellakin tuntuu tuo 12 egea yhdestä ainoasta kaverikuvasta törkeältä hinnalta. Aion sen maksaa kun tyttöni kuvaa toivoo mutta todellakin pidän koulujen ja valokuvaamojen yhteistoimintaa moraalittomana...törkeitä sopimuksia ja hintoja.

Vierailija
29/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse en kävisi kuvia kopioimassa en tunne mitään myötätuntoa kuvaamoa kohtaan jos joku asiakas niin tekee...antaa mennä vaan!

Vierailija
30/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks sunlaisia riittää ostaan nää kiskurihintaset kuvat, kiitti vaan!!!

Vierailija
31/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uudehko 150m2 okt paljon lainaa ja nyt olen hoitovapaalla ja saan 400e kuussa

tänään tavallista köyhempiä!!

Vierailija
32/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkyhintoja yhdestä kuvasta :)

Vierailija
33/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, onneksi mun tuttavapiiriin ei kuulu tollasta pohjasakkaa.

Vierailija
34/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat kuvat. ja en haluaisi ottaa luokkakuvaa ollenkaan, mitä mä muiden pentuja kattelen, mutta tuntuu omille olevan tärkeä, että se on.

muissakin ketjuissa louskuttaa leukojaan... :D!

Vierailija
35/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kuvia ole pakko ottaa. Ottakaa kaverikuvat itse, niin säästyy 12 euroa. Jos ne nyt on pakko saada. Tuo kopioiminen on kyllä sen verran hävytöntä, etten ymmärrä yhtään.

Itse olen 3 lapselle ottanut luokka/päiväkotiryhmän kuvan ja muutaman yksityiskuvan, lähinnä mummoille ja kummeille annettavaksi. Ja ei ole minusta liian kallista, vaikka kotihoidontuella olenkin. Jääkaappimagneetteja ja muita kaverikuvia en ole koskaan ottanut, enkä ota.

Vierailija
36/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta tunnen vaan vahingoniloa jos joku on keksinyt hyvän keinon säästää niissä rahaa kuvaamon kustannuksella. Sen verran törkeitä kiskurihintoja pitävät ja käyttävät vanhempia hyväkseen...

Vierailija
37/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalla kun ei ole pätkän vertaa kilpailua! LOL!

Vierailija
38/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan se on ettei ole pakko ottaa mutta oletteko te ihmiset niin nössyköitä että ette osaa mitään asiaa kyseenalaistaa tai kritisoida. Kuvaamojen ja kuolujen välillä on sellaista kähmintää ettei sitä voi käsittää ja tyhmät mammat maksaa kiltisti. Mä en ole vuosikausiin maksanut niistä kuvista enkä ole niitä ottanut ja todellakin tuollaiset 12 euron kuvat ovat törkeää rahastusta. Juuri kaverikuva hinnoiteltu törkeästi yläkanttiin kun tietävät että lapset niitä just haluaa :D

Vierailija
39/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alalla on tai ei ole kilpailua? Kysehän on siitä että kuvaamot ja koulut käyvät keskenään vislipänkauppaa missä maksumiehiksi laitetaan vanhemmat.

Vierailija
40/44 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en täytä myöskään kuvauslupalappua, joten he eivät käy niissä kuvissa. Lasten ukki on valokuvaaja, joten kuvia on omasta takaa ihan tarpeeksi.

Ja olen myös sitä mieltä, että kiskurihintoja perivät heikkotasoisista valokuvista. Aina on silmät kiinni tai muuten hölmö ilme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme