Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nimi Sari (tai Scharie) totaalisen out? Olen aina kovasti tykännyt

Vierailija
13.09.2010 |

Sari-nimestä ja nyt kun itselle tulossa pieni tyttö niin nimi olisi harkinnassa. Onhan se kovasti samantapainen kuin nyt muodissa oleva Sara. Mutta onko silti ihan out nykyään? Voisitko kuvitella pikkutyttö-Saria?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla aika hyvä valinta nyt, koska kaimoja on ikätovereissa varmaan aika vähän.

Mutta kavereiden vanhemmilla vois kestää hetki tottua, koska moni vielä muistaa ajan, jolloin luokalla oli vähintään kolme Saria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella pikku-Sarin ja tykkäisin nimestä kovasti :). Lapseni kaverit on Minna ja Anne, ikää alle 5 v, minusta ne on piristävän erilaiset nimet Emmojen, Sarojen ja Neeojen keskellä.

Vierailija
4/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scharie????

Tosin kun Suomessa asumme niin Sari varmaan parempi..

Kiitos vastauksista!

t. ap

Vierailija
5/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saria, niitä oli joka luokalla vähintään viisi. Nykyään sitä ei varmaan kukaan anna lapselleen, joten eipä ainakaan olisi kaimoja. Kiva nimihän se on, mutta mun ikäluokan silmissä aivan toivottoman yleinen.

Vierailija
6/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nimi :D

T:Sari

Vierailija
7/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin. Kaimoja tosiaan riittää :) Yhteen parikymppiseen Sariin törmäsin pari vuotta sitten ja kieltämättä se hieman hämmästytti.

Mari on kanssa nätti nimi ja mielestäni kestänyt paremmin aikaa - johtuisiko siitä, että on harvinaisempi?

Vierailija
8/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon. En muista kuulleeni vuosiin kenenkään lapsen olevan Sari, mutta ikäkavereissa ja vähän vanhemmissa heitä on paljon.

Itsehän siis olen Sari ;)

Vierailija
9/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nimi, siis tuo Sari. Scharie outo.

Voisin hyvin kuvitella pikku-Sarin. Itse en ole Sari, mutta sitä ikäpolvea kun nimi oli tavallinen. Ei se mielestäni nimeä millään tavalla pilaa.

Vierailija
10/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistavan täydellinen wt-nimi, mellunmäkeläisen metroaseman viereistä kaljakuppilaa kantiksenaan pitävän yh:n prinsessa.

Vierailija
11/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kamalia nimiä mielestäni. Sori, mutta ne on 60-l syntyneelle niiiin kuluneita, etten voisi ajatella pienelle tytölle.

Vierailija
12/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis myös ulkomaalaisen lausumana

kaikki kamalia nimiä mielestäni. Sori, mutta ne on 60-l syntyneelle niiiin kuluneita, etten voisi ajatella pienelle tytölle.

Vierailija
13/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat muotinimen? Se ainakin on out, laittaa lapselleen muotinimi, joten on in laittaa lapselleen nimi joka on out.

Vierailija
14/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v. ja luokallani ja rinnakkaisluokilla oli monta Saria. Mutta en tunne yhtään sen nimistä pikkutyttöä nykypäivänä!

Kaunis nimi, anna se vaan!

Vierailija
15/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset aina tykkää, että onpa sulla kaunis nimi. Ihmettelevät, kun kerron, että oli lapsuudessani niin yleinen, (mun luokalla meitä oli 4 ja opella paha karsastus, oli kiva korrektisti pähkäillä ketä tarkoitti..) että luulin jo täysin neutraaliksi nimeksi. Joku yllä rumaksi kuitenkin sanoi. Itse koen, että minulla ei ole nimeä. Olen vain se, jolla on 60/70 luvun yleisimpiä nimiä..

Olisihan se ihanaa, jos Sari kokisi uuden tulemisen. Kuvittelin, ettei se koskaan enää ketään kiinnostaisi. Kiitos ap, you made my day!

Vierailija
16/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkakavereille joilla oli noin nätti nimi.

T: Tarja

Vierailija
17/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan luokalla ekalla on Sari. Mukava pieni tyttö. Onhan se harvinainen nimi nykyään, mutta minusta ihan sopiva. Ei nimi miestä pahenna!

Vierailija
18/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sari olisi ihana nimi pienelle!

Vierailija
19/19 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scharie????

Tosin kun Suomessa asumme niin Sari varmaan parempi.. Kiitos vastauksista! t. ap

niin luulisi hanella olevan jotain sanomista tuohon Scharie-muotoon mika ei ole englanninkielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme