Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden ala-asteikäiset eivät saa katsoa BB:tä?

Vierailija
13.09.2010 |

Olen hämmennyksen vallassa seurannut, kuinka moni tuttavapiirissäni antaa pienten ala-asteikäistensä katsoa BB:tä. Itse en anna omien ala-asteikäisten lasteni katsoa formaattia (tosin, ei meillä sitä halua katsoa aikuisetkaan) vaikka muksut sitä kärttää "koska MerviMatiaskin sitä katsoo".

Koen, että ohjelma sisältää semmoisia asioita, joita ala-asteikäisen ei vielä tarvitsekaan ymmärtää ja siksi niitä ei myöskään tarvitse nähdä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaanmenoaika on isoimmillakin klo 22

Vierailija
22/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään Salkkareita, Lostia eikä ole FBssä, lasten kaveritkaan eivät katso näitä ohjelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei alakoululaiset sitä katso. Ehkä korkeintaan BB-extraa sattumalta, mutta se onkin aika siisti ohjelma. Itse katson kyllä siloin tällöin BB:tä, mutten ole mitenkään koukuttunut.

Vierailija
24/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapset katotaan kanssa telkkarista vain nuo Dance, kotivideot ja vielä Wipeout, ei muuta. (Mies sitten katsookin muun perheen edestä.)

Ainoat "aikuisten" ohjelmat, mitä katsotaan yhdessä on Hassut kotivideot ja Dance.

Vierailija
25/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmennyksen vallassa seurannut, kuinka moni tuttavapiirissäni antaa pienten ala-asteikäistensä katsoa BB:tä. Itse en anna omien ala-asteikäisten lasteni katsoa formaattia (tosin, ei meillä sitä halua katsoa aikuisetkaan) vaikka muksut sitä kärttää "koska MerviMatiaskin sitä katsoo".

Koen, että ohjelma sisältää semmoisia asioita, joita ala-asteikäisen ei vielä tarvitsekaan ymmärtää ja siksi niitä ei myöskään tarvitse nähdä.

formaatti ei todellakaan ole lapsille,enkä itsekään oikein ole päässyt jujulle,mikä siinä viehättä.ja toisekseen.se tulee sellaiseen aikaan,että ala-aste ikäisten kuuluu olla jo nukkumassa! meillä on 7.luokaklainenkin jo 22 nukkumassa,yleensä 21 jälk ajan sänkyyn,viimeistään.

Vierailija
26/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias amispölöni sitä katsoo ) :

Mutta en antanut katsoa vielä pari vuotta sitten.

Mieheni ja minä emme katso tosi-tvtä.

Vierailija
27/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä antaisi katsoa, jos itse katsoisin.

Vierailija
28/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluaisin altistaa lapseni moiselle vähä-älyisyydelle...