Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden ala-asteikäiset eivät saa katsoa BB:tä?

Vierailija
13.09.2010 |

Olen hämmennyksen vallassa seurannut, kuinka moni tuttavapiirissäni antaa pienten ala-asteikäistensä katsoa BB:tä. Itse en anna omien ala-asteikäisten lasteni katsoa formaattia (tosin, ei meillä sitä halua katsoa aikuisetkaan) vaikka muksut sitä kärttää "koska MerviMatiaskin sitä katsoo".

Koen, että ohjelma sisältää semmoisia asioita, joita ala-asteikäisen ei vielä tarvitsekaan ymmärtää ja siksi niitä ei myöskään tarvitse nähdä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea puppua ei tartte telkustakaan tuijottaa

Vierailija
2/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään saa katsoa. Ja ihmettelen suuresti jos joku antaa katsoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat onneksi sen verran fiksuja, etteivät haluakaan. Emme katso itsekään, koska käytämme aikamme mieluummin johonkin laadukkaampaan. Sitä paitsi meidän koululaiset ovat jo nukkumassa tuohon aikaan - eikö BB tule vasta kymmenen jälkeen?

Vierailija
4/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta täysi-ikäinen lukiolainen..

Vierailija
5/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää itsekkin (pari kertaa katsottuaan), että on aivan jonninjoutavaa kiroomista ja sekoilua.

Vierailija
6/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka antavat lapsensa sitä katsoa.

Vierailija
7/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voisi vähempää kiinnostaa. Mainoksia olen nähnyt, ja ne on ihan kamalia.

Vierailija
8/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes vähempää kiinnostaa. En tiedä että kukaan heidän kaverinsakaan sitä katsoisi.

Vierailija
9/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v kyllä katsoo aina välillä

Vierailija
10/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole telkkari auki siihen aikaan. Tai jos on niin ei ainaskaan se kanava.

Vierailija
11/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso! Meillä ei sitä ohjelmaa katso kukaan. Ihan kaikkea ei tartte telkastakaan katsoa!

Vierailija
12/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en tiedä katsooko tuo amislainen esim ko ohjelmaa, mutta pienemmät eivät meilä katso. Eikä aikuistekan sen puoleen. Onneksi asiasta ei ole tarvinnut tapella..

Vierailija
13/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit, Teräspallit, Lost. Meidän lapset kuunteli huuli pyöreänä. Ja nämä kaverit oli siis eri perheistä, ei sisaruksia. Kaipa katselevat nykyisin BB:täkin. Ai niin, tää tokaluokkalainen oli myös FB:ssä.

Ja vastaus kysymykseen: ei, meillä ei kukaan katso BB:tä, varsinkaan lapset! Ainoat "aikuisten" ohjelmat, mitä katsotaan yhdessä on Hassut kotivideot ja Dance.

Vierailija
14/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut antavat alakoululaisten katsoa moista roskaa :-o

Meillä ei katso kukaan, ei edes täysi-ikäiset lapset Ihan kaikkea puppua ei tartte telkustakaan tuijottaa

Vierailija
15/28 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri porukka paikalla kuin viimeksi kun aiheesta keskusteltiin. ;) Silloin paikalla oli kovasti näitä alakoululaisten BB-katsojien puolustelijoita.

Ja ei, meillä ko ohjelmaa ei katso kukaan. 15 v esikoistakaan ei edes kiinnosta moinen roska.

Vierailija
16/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään anna katsoa salkkareita

Vierailija
17/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmennyksen vallassa seurannut, kuinka moni tuttavapiirissäni antaa pienten ala-asteikäistensä katsoa BB:tä. Itse en anna omien ala-asteikäisten lasteni katsoa formaattia (tosin, ei meillä sitä halua katsoa aikuisetkaan) vaikka muksut sitä kärttää "koska MerviMatiaskin sitä katsoo". Koen, että ohjelma sisältää semmoisia asioita, joita ala-asteikäisen ei vielä tarvitsekaan ymmärtää ja siksi niitä ei myöskään tarvitse nähdä.

Tunnetko muka itse? Taitaa vaan sun lapset vedättä sua, väittämällä että kaverit saa katsoa.

Vierailija
18/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajua kuka tuollaista roskaa haluaa katsoa.

Tai joo, siskoni kaltaiset nelikymppiset jotka jääneet teiniasteelle lapsista yms. huolimatta.

Elämä pyörii facebooki, tatuointien yms ympärillä.

Vierailija
19/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joo, siskoni kaltaiset nelikymppiset jotka jääneet teiniasteelle lapsista yms. huolimatta.

Elämä pyörii facebooki, tatuointien yms ympärillä.

teiniasteelleko on jäänyt jos käyttää facebook:ia. Itse käytän ja kavereina siellä esim firman eläkkeelle jäänyt talousjohtaja ja muita työelämästä tuttuja henkilöitä, sekä tietysti myös ystäviä joihin yhteydenpito onkin nykyään säännöllisempää kiitos facebookin.

Niin ja tatuointejakin minulta löytyy, harrastuksena moottoripyöräily ja ikääkin yli 30.

Olen siis mielestäsi jäänyt teiniasteelle, mutta mikäs siinä. Nautin elämästä ja meillä lapset eivät ole heitteillä "teinivanhemmista" huolimatta.

Ainiin lisäksi on korkeakoulutus, hyvä työpaikka ja asumme arvostetulla pientaloalueella.

Tuo ihmisten luokittelu joidenkin pikkuasioiden perusteella on todella epäkypsää ja kertoo kirjoittajasta paljon enemmän kuin se, jos jollain on tatuointi :D

Niin ja alkuperäiseen kysymykseen, ei meillä ei ala-asteikäiset katso BB:tä, eikä mitään muutakaan roskaa.

Tosin sitä ei katso meillä kukaan, ei kiinnosta meitä vanhempiakaan. Sisältö nyt valitettavasti tulee sitten selväksi muutenkin, en ymmärrä miksi sitä ohjelmaa pitää hypettää joka ikisessä mediassa. On kuitenkin aika marginaalinen ryhmä joka siitä jaksaa kiinnostua.

Ja olen huomannut saman, että aika monilla tuntuu vanhemmus tältäosin olevan hukassa. Lapsen kavereissa sellaisia joille Duudsonit, BB:t, Salkkarit, Lostit ym. kuuluvat ohjelmistoon. Lisäksi samat lapset sitten pelaavat K16 ja K18 pelejä. Ja ikää siis noin 9 vuotta.

Vierailija
20/28 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus telkkari on ollut extran aikaan päällä mutta eipä ole kiinnostanut kovin paljon eli tietää kyllä ohjelman ja vähän nähnyt extraa.

Eikö kaikki lapset ole nukkumassa jo 10 aikaa kun bb tulee? Kuka antaa edes lapsensa valvoa niin myöhään?