Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini suuttui ja laittoi välit poikki

Vierailija
12.09.2010 |

koska olen alkanut seurustelemaan erään hänen miespuolisen ystävänsä kanssa. Käsittääkseni heillä ei koskaan ole intiimiä suhdetta ollut, ja tämä kaverini on enemmänkin aina haukkunu tätä miespuolista kaveriaan. Ajattelin etteivät mitään kunnon ystäviä olekaan. En kyllä ymmärrä mitä olen tehnyt nyt väärin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrättekö miksi ystäväni suuttui? onko oikeutettua? olenko tehnyt jotain väärin? olisitteko itse suuttuneet?

Kaverini ei suostu minun kanssani enää puhumaan.

Vierailija
2/8 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinimeininkiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sie Armani? Mie oon Guess.

Vierailija
4/8 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroinko ikäni jossain vaiheessa?

Onpas mukavaa, kun olen tässä miettinyt pääni puhki että olenko tehnyt jotain väärin kenties, niin heti aletaan teinittelemään.

ap

Vierailija
5/8 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies torjunut. Siksi haukkuu

Oikeestii, emmehän me voi tietää

Vierailija
6/8 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Itse harmistuin kerran kun ystäväni (nainen) alkoi seurustelemaan toisen ystäväni (mies) kanssa. Ei harmittanut että seurustelivat, mutta sen seurauksena olivat vain keskenään ja minä vähän unohduin. Ennen kumpikin oli saattanut kutsua minut apropoo johonkin viettämään iltaa, mutta nyt kutsuivat toisensa ja tämän mies-ystäväni naapureina asuvat muut kaverit. Tai jos viettivät iltaa niin tekivät niin siinä kokoonpanossa joka paikalle sattui, enkä minä mitenkään luonnollisesti sinne ikinä päätynyt kutsumatta (kun asuin kauempana).

Eivät ne tarkoittaneet jättää minua ulkopuolelle, mutta siinä vain kävi niin. Ei mitään välejä silti katkottu, harmitti vain. Vuosia tuostakin jo, ja elämä niin erilaista kuin olla voi ja hyvä niin.

Mutta ehkä jostain semmoisesta on kyse?

Vierailija
7/8 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä me voisimme tietää mikä kaveriasi vaivaa ja miksi lakkaa puhumasta sinulle? Ehkä se on itse ollut rakastunut pojukaveriisi ja nuolee nyt haavojaan. Aikuiste ihmiset luultavasti juttelisivat.

Vierailija
8/8 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä me voisimme tietää mikä kaveriasi vaivaa ja miksi lakkaa puhumasta sinulle? Ehkä se on itse ollut rakastunut pojukaveriisi ja nuolee nyt haavojaan. Aikuiste ihmiset luultavasti juttelisivat.

ette te varmasti voikaan tietää, mikä kaverillani on, kun ette tiedä kenestä puhutaan. ajattelin vain , että jos joku teistä on ollut samankaltaisessa tilanteessa ja sen kautta ymmärtäisi häntä. Ja olen kyllä hänen kanssaan yrittänyt puhua.

Mielestäni ei nämä saamani vastauksetkaan nyt ole kovin kypsiä, kun aletaan heti teinittelemään, kun jotain täällä kysyy.

Terv. AP-teini