Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi väittää, ettei koolle 36 löydy kenkiä?!

Vierailija
12.09.2010 |

Tuota rinnanympärys-/kuppikokokeskustelusta provosoituneena pakko valittaa, että miten ihmeessä joku kehtaa valittaa, ettei koossa 36 muka löydy "pieni" koko?! Ei tasan ole.

MINULLA on pieni jalka, kengänkoko 34-34,5 / 2 ja näillä kriteereillä pääsee myös jäseneksi Iso- ja pienikenkäisiin (koolla 36 ei pääse). Minun on oikeasti vaikea löytää kenkiä, sen sijaa joka kauppa markettejä myöten pursuaa koon 36 kenkiä! Uskomatonta että joku väittää, että niitä on vaikea löytää.

Koettakaapa itse etsiä Suomesta korkokenkiä koossa 34. Väitän, että saatte aika pitkään etsiä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alennusmyyntiin. 36 on ehkä helpoin koko löytää.

Vierailija
2/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tuottaisi tuskaa. Arvatkaa vaan, olenko usein rukoillut että jalka olisi edes tuota kokoa, siis 36..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes aina löytyy kenkiä kokoa 36 kun menet sitten markettiin tai kenkäkauppaan etsimään. En muista sellaista tilannetta ettei olis tuota kokoa ollut...monesti on kokoa 35 myös!

Vierailija
4/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama on oma kokemus.

"...jäseneksi Iso- ja pienikenkäisiin..." onko tuollainenkin yhdistys olemassa? :D

Vierailija
5/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mistä kaupasta? Kenkäkauppojen naisten koot alkavat nimittäin vasta koosta 36, se on standardi. Meidän kenkäkauppaan ei ainakaan tilata kuin koosta 36 alkaen, koska pienemmille on niin pienet markkinat. Tiedän, että erikoisliikkeisiin tilataan pienempiäkin, mutta niitä on vain muutama Suomessa.

Vierailija
6/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamassakin kenkäliikkeessä sandaaleja kokoa 35...tänään näin Prismassa naisten ulkoilukengät kokoa 35. olivat alessa!

Vierailija
8/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 kenkiä on aina tarjolla. Ja viimeisenä alennusmyynnissä niitä on myös. Aina siellä on parit kappaleet 36 ja yhdet 41. Mua niin harmittaa, kun ekan raskauden jälkeen kengän koko kasvoi 37:ksi ja niitä ei aleista enää löydy samalla tavalla kuin 36 kokoisia.

Vierailija
9/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ovat lähes aina sandaaleita, mutta minulle ei edelleenkään löydy mitään, kun olen kokoa 34 eli siinä vasta haastetta :D

t. ap

Vierailija
10/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseltiin Roomassa Guccilla kiilapohjakorkokenkiä...ne olivat kokoa 34!

Lapseni siis aina "haaveilee" korkokengistä ja haluaisi kokeilla kaupassa...tulikin sitten sellaiset korkkarit vastaan, jotka olisivat olleet liian pienet! ;)

Vierailija
11/14 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en löydä aina kenkiä. Jotkut naisten kenkien mallit alkavat vasta koosta 36..ja jalkani on 35-36..melkein aina koon 36 sandaali ja avokas on liian iso. Saappat vielä menee 36...

Koitappa sitten löytää alennusmyynnistä pieniä kokoja kuin vain kaikki jättiläisten kokoiset on jäljellä.

Vierailija
12/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zio kämpissä ja Aleksilla! Osa malleista alkaa 35 ja kokoja oli ainakin puolen koon välein. Maksaa toki, mutta kunnon koon 35 nahkakorkkarit löysin itselleni

Vierailija
13/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni hänen kenkänsä alkavat koosta 35. Ei kyllä ap:ta tämäkään auta.

Vierailija
14/14 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta löytyy pienempiä kenkiä! Itse olen koon 35 jalan omistavana huomannut. Johtuu varmaankin siitä että pohjoisessa ihmiset on muutenkin pienempiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän