Lue keskustelun säännöt.
Onko kaksikerroksinen rivari huono vauva-perheelle?
12.09.2010 |
Onko hankalaa esim. taaperon ja vauvan kanssa? Kokemuksia? Tuntuu että kaikki uudet on nykyään kaksikerroksisia, epäilyttää se "ravaaminen", taapero ei pääse itse omaan huoneeseensa, vai onko se todellisuudessa niin hankalaa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en kyllä mitenkään ymmärrä että joku tykkää 2 tasoisesta. SEllasta ravaamista tää 2 kerroksen välillä on...en tykkää sitte yhtään! En koskaan enää muuta 2 tasoiseen!!