Kuinka usein teidän perheessä lentomatkaillaan?
Kommentit (10)
Nyt talvella ollaan lähdössä ekaa kertaa perheenä matkalle, sitä ennen olen itse viimeksi lentomatkustellut joskus parikymppisenä, sitä ennen 15-vuotiaana.
Mies on lentomatkustellut lapsena perheensä kanssa usein, mutta aikuisiällä on nyt ensimmäinen kerta.
kertaa vuodessa työmatkalla Kiinassa, kahdestaan tehdään viikonloppumatkoja pari kertaa vuodessa ja lapsen kanssa sen lisäksi ehkä kerran vuodessa. Vähän vaihtelevasti tosin, ei mitään säännöllistä.
mies työmatkojen vuoksi kymmeniä kertoja.
Eri kokoonpanoilla ehkä pari kertaa vuodessa.
Tänä vuonna lentolomia ollut koko perheellä 2, tulossa 1-2 vielä. Mulle ainakin 2 lentomatkaa, miehelle työmatkoja taitaa olla enää alle 10 tälle vuodelle, onneksi.
1 koko perheen matka, ja ehkä kahdenkeskinen matka päälle. Yleensä kyllä laivalla matkustetaan kahdestaan.
tai joku yksinään
varmaan keskimääräistä enemmän
(asumme ulkomailla, jo isovanhempien luona kaymiseenkin tarvitaan lentokonetta). Tyon puolesta mies lentaa n. 1x/kk, mina pari kertaa vuodessa. Ei tykata lentamisesta kumpikaan, mieluummin olisimme lentamatta mutta silloin pitaisi vaihtaa aika rajusti alaa ja asuinpaikkaa.
vuodessa pienempien lasten kanssa. teinit matkustelevat omissa porukoissaan tai jäävät mieluumin kotiin.
Kohteita ovat Euroopan kaupungit, Kanaria tai joskus kaukokohde.
Olen yh ja lapsia on 1kpl.
vuodessa ja mies työmatkoilla n. 20krt vuodessa.