G: Ikäsi ja oletko vielä peppuneitsyt?
Kommentit (41)
En ole koskaan ymmärtänyt koko peppuseksiä. Ihan oikeestiko siitä joku nainen nauttii? MInusta todella ällöttävää sekä ajatus että toteutus.
ellei joku väkivaltaa mulle tee
ikä 42
Muutama kerta riitti minulle. Takapyllylle muutakin käyttöä kuin moinen touhu.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2010 klo 01:34"]
kymmenisen vuotta sitten. Se on tähän mennessä ollut ainoa kerta, mutta olen luvannut nyk. miehelleni jonain päivänä kokeilla peppuseksiä. Kunhan nämä peräpukamat viimeisestä raskaudesta vain paranisivat...
[/quote]
Missä tilanteessa tällaisia lupauksia oikein annetaan?!
En ole, menetin kun olin 18v. Nyt ikää 21.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2012 klo 12:46"]ystävät tuntuvan harrastavan sitä. En tule koskaan menettämään omaehtoisesti sitä. :)
Minusta se on jotenkin kovin säälittävää että sellaista pitää tehdä miellyttääkseen puolisoaan.
[/quote]
Onko käynyt mielessä että jotkut tekevät sitä nauttiakseen itse?:D
Miten niin vielä? En aio sitä koskaan menettää!
21v
38, mies. 16-vuotiaana oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Onko neitsyt, jos yritetty on, mutta ei kertakaikkiaan saa survottua sisään kun sattuu niin, äh, perseesti?
Ikä 29, yritykset muutaman vuoden takaa.
En ole. Peppuneitsyys taisi mennä siinä 19-vuotiaana, nyt olen 25-vuotias ja juuri toissapäivänä oli peppuseksiä. ;)
21 ja en oo. Menetin 16-vuotiaana. Parasta <3
33-vuotias olen ja menetin joitain vuosia sitten. Tuntui hyvältä. En ole sen koommin kyllä kokeillut (olen nykyisin toisen miehen kanssa).
Voi teitä jotka ette oo kokeillu, jäätte paitsi tajunnan räjäyttävistä orkuista... Voi ku sais vaikka heti kakkoseen, parasta tietenkin kun saa kahta miestä molempiin reikiin!
Oon. 22-vuotias. Haluun kyllä kokeilla.
Oon 23 ja tämän neitsyyden menetin kun olin 16v. Lupaa ei kysytty ja muistan sen tunteen kun silmät melkein pullistu päästä. Riitti ihan tämä yksi kerta.
19v, en ole ja menetin 16- vuotiaana.
eli mies parhaassa iässä. Peppuneitsyt en ole ollut sitten 60-luvun (oi niitä aikoja).