G: Monessako eri kodissa olet asunut? Ikäsi?
Laskinpa vaihteeksi omani ja niitä on 13. :) Ikää on vasta 28. Keskimääräiseksi asumisajaksi per koti tulee siis 2,15 vuotta.
Muuttoja puolestaan tulee 14, koska olen asunut samassa asunnossa useamman kerran.
Kommentit (41)
Kolmessa ekassa yhteensä 19 vuotta. Sit 14 kotia 14 vuodessa.
mutta sain 18 kotia laskettua, saattaa olla 1-2 enemmänkin. Ikää kohta 35 ja toivottavasti tuo lista saa enää yhden kodin (tai kaksi jos joku palvelutalo tms. lasketaan) lisää...
ikää vasta 24, toivottavasti nyt pysyn vähän pidempään samassa asunnossa =)
Olen esim. ollut 5 kk vaihdossa, jolloin asuin kohdemaassa "omassa" asunnossa, mutta samalla Suomessa oli oma koti.
ja nyt asun samassa kodissa mistä matkaan lähdin.
Olen esim. ollut 5 kk vaihdossa, jolloin asuin kohdemaassa "omassa" asunnossa, mutta samalla Suomessa oli oma koti.
lisää, että tosiaan myös kolmessa eri maassa =)
2 lapsuudessa
1 opiskeluaikana
4 nykyisen miehen kanssa
ja 4 eri kaupungissa
Muutot on sijoittuneet ikiin 1, 9, 22, 24, 25 ja 36.
6 muuttoa ja ikää 37. Aika keskivertoa siis, jos keskimäärin yhdessä asunnossa asutaan 7 vuotta.
Sinänsä hauska katsoa tätä ketjua, kun meitäkin on moitittu täällä levottomuudesta ja tuuliviirinä olemisesta. Kuitenkin viimeiset 10 vuotta olen asunut samassa asunnossa, kunnes noin vuosi sitten muutettiin.
näin äkkiä laskettuna 18 eri osoitetta ja kolmessa eri maassa olen asunut. Nyt ikää 26.
2 lapsuudessa
1 opiskeluaikana
4 nykyisen miehen kanssaja 4 eri kaupungissa
joissa on tullut joskus majailtua esim. opiskeluihin kuuluvien harjoitteluiden takia. Vaivaiset 8, ja ikää jo 50v.
Kotona, poikaystävän luona, eka oma vuokrakämppä ja nyt omakotitalo.
Ikä 31..
Muuttoja vähän enemmän, seilasin samojen paikkojen välillä muutamaan otteeseen.
Olen 34v.
Ja ekassa kodissa asuin 19 vuotta
mun esikoinen on 16 v ja asuu nyt seitsemännessä kodissa, ja hengaa puolet ajasta tyttöystävän kodissa
kuopus, 8-v, asuu neljännessä kodissaan
ja vanha mies ei osaa edes laskea kotiensa määrää!
Kodeista viisi alle viisi vuotiaana. Sen jälkeen muuttotahti on rauhoittunut:30 vuotta ja 4 muuttoa.
3 maata, kymmenkunta eri kaupunkia, asuntoja 20.
ja kohta muutetaan niin siitä tulee 2. asunto USA:ssa
3 lapsena
2 opiskelijana
1 ekan avomiehen kanssa
1 tokan avomiehen kanssa
1 sinkkuna
3 nykyisen aviomieheni kanssa.