Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIRPPIS: Miten hinnoittelen (tuote-esimerkit)

Vierailija
11.09.2010 |

En itse käy kirppiksillä, mutta munkin roskiinheitolle tuli raja nyt, kun muuton takia piti alkaa heittää pois oikeasti hyvää tavaraa.

Huutonetissä saisi varmaan paremmat hinnat, mutta en yksittäisiä sisustustavaroita ja astioita viitsisi siellä myydä, kun tulee postittamisesta liioiksi hommaa.

Kysymys kuuluu, että miten näitä oikein hinnoitellaan??

Aikuisten hyväkuntoisia (ei mitään nukkaantuneita) vaatteita ja sitten tavaraa.

Esimerkkihintoja pyytäisin:

- marimekon mariskooli

- Leviksen farkkutakki

- Iittala kynttilänjalat Festivo 2 lyhyttä + 2 keskikokoista

- 6 kaivertamatonta chippendale hopealusikkaa pakkauksessa, käyttämättömiä

Täällä joku joskus sanoi, että juuri ne tavarat menee, mitä ei uskoisi ja hyvät jää myymättä. Esim. onko lähes käyttämättömälle mariskoolille 5e ihan liian iso hinta? Entäs nuo hopealusikat? Kantsisko ne myydä ennemmin huutonetissä?

Toinen, mitä mietin on, että kuinka paljon kirppikseltä pöllitään tavaraa? Ei olis kivaa, jos esim. noi hopealusikat lähtis kävelemään...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin olen laittanut hinnaksi max 20% ostohinnasta.

"Merkkiastiat" (Marimekko, Iittala, Pentik, Tupperware sun muut tavismamman merkkituotteet) menevät aika hyvälläkin hinnalla. Jos astia on hyväkuntoinen, jopa 50% ostohinnasta voi tulla helposti.

Asum perähikiällä, joten pääkaupunkiseudun kirppiksistä en tiedä.

Vierailija
2/2 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myisin arvokkaammat tavarat/esineet huutiksessa. Kirpparilta on niin helppo varastaa ja siellä myös varastetaan. Minulla oli kirppispöytä ja sieltä varastettiin niin paljon että jäin myynnissä tappiolle, eli sama kuin olisin vienyt esim. uff:lle. Harmittaa pirusti ja oli kyllä viimeinen kerta kun kisppiksellä myyn mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi