Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

98% Nokialla työssäolevista miehistä on todella tylsiä

Vierailija
11.09.2010 |

Harmaavarpusia.

Hohhoijjaaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheiltäänkö olet kysellyt, vai mistä tiedät?

Vierailija
2/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minkälainen otanta sulla on tässä väitteessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ja totta, ainakin he ovat tylsimyksiä :)

Vierailija
4/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko itse kaikkenne omasta siviilipersoonastanne työpaikalla?

Vierailija
5/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän kyllä ettei isi koskaan ajanut meitä kirveen kanssa hankeen kännipäissään, istunut vankilassa tai muuta vauhdikasta. Hassuttelee kyllä, on hyvä kertomaan tarinoita ja muutenkin hauska mies ainakin tuttaviensa mielestä.

Vierailija
6/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä ovat tylsiä, työpaikkakäytöksestä en tiedä. En ole ap.

Vierailija
7/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen ainakin parisataa henkeä sieltä ja joukkoon mahtuu niin laidasta laitaan ihmisiä, samoin kuin pienessä kaupungissa. Lisäksi siellä on aika paljon eri tason ihmisiä insinööreistä asiantuntijoihin, tuotantoon, pikkubosseihin ja isoihin dirikoihin. Pienet on piirit teillä jos noiden kolmen mukaan muodostat mielikuvasi.

Vierailija
8/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonhan siellä on erilaista väkeä, mutta toki ymmärrän, mistä AP on saanut provoisoivan aloituksensa aikaiseksi.

Heti löytyy puolustelijoita toki.

Ei ammatti tai toimiala miestä pahenna toki.

Vierailija
9/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän kyllä ettei isi koskaan ajanut meitä kirveen kanssa hankeen kännipäissään, istunut vankilassa tai muuta vauhdikasta. Hassuttelee kyllä, on hyvä kertomaan tarinoita ja muutenkin hauska mies ainakin tuttaviensa mielestä.

Varmaan on hyvä mies, mutta en minäkään varsinaisesti unelmoi mistään Nokian mikälienee tyypistä, vaikkei se estekään olisi. Miehen tulot ovat suoraan sanoen ihan paskan hailee minulle, eikä asemallakaan ole väliä.

Miksei hyviä miehiä löydy niin Nokian palveluksesta kuin jostain muualtakin.

Vierailija
10/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauluspaitaisia ja tylsiä farkkuja pitäviä perusmiehiä. Harmaavarpunen on hyvä sana yleistämään suomalaisia Nokian työtekijöitä.

Suuri osa on aika...tylsiä.

t. entinen Nokian työntekijä(15 vuotta Nokia oli työnantajani)

Vierailija
11/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palolaitoksella ja ensihoidossa?

Vierailija
12/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt mikään huippukomea, mutta ei rumakaan. Aika tavallinen.

Hyviä miehiä - ja hauskoja, ja hyvännäköisiä - löytyy varmaan joka alalta ja työpaikalta (jos nyt ei mikään ihan minifirma ole johon sattumalta osunut 3 Quasimodoa).

Varmaan on hyvä mies, mutta en minäkään varsinaisesti unelmoi mistään Nokian mikälienee tyypistä, vaikkei se estekään olisi. Miehen tulot ovat suoraan sanoen ihan paskan hailee minulle, eikä asemallakaan ole väliä.

Miksei hyviä miehiä löydy niin Nokian palveluksesta kuin jostain muualtakin.

Vierailija
13/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin tyhmästä aloituksesta.

Ei minunkaan mielestäni miehen tarvitse olla jännittävä, mutta minun mielestäni komea tarvitsee kyllä olla ;)

Vierailija
14/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnan alta löytyy vaikka mitä.

24 vuotta olen niitä katsellut ympärilläni.

Vierailija
15/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tunne nokialaisia enkä erityisemmin pidä Nokian kännykästäni. Periaatteessa vain ärsyttävät nämä "kaikki XXX ovat tietynlaisia" -aloitukset.

Aika lailla mammatt provosoituvat Näinkin tyhmästä aloituksesta. Ei minunkaan mielestäni miehen tarvitse olla jännittävä, mutta minun mielestäni komea tarvitsee kyllä olla ;)

Vierailija
16/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aina hävetti sanoa olevani Nuukkialla töissä, nutta tuntuu että suurin osa miehistä oikein ylpistyvät kertoessaan työnantajansa.

Vierailija
17/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aina hävetti sanoa olevani Nuukkialla töissä, nutta tuntuu että suurin osa miehistä oikein ylpistyvät kertoessaan työnantajansa.

Sitten vielä varsin hassu isompien pomojen ihailu ja tietynlainen Ollilan palvonta oli huvittavaa.

En tiedä, mitä hienoa on olla Nokialla töissä.

Miehistä siellä - ihan samanlaisia kuin muuallakin.

Vierailija
18/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikaalinen? Ylöjärvi? Ovatko noiden paikkakuntien yrityksissä töissä olevat yhtä tylsiä? Kysyn vaan! Kertokaa!

Vierailija
19/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän enemmän jalat maassa porukkaa. Ehkä espoolaiset tietävät, että Nuukkia ei todellakaan ole mikään joka miehen unelma työpaikka. Lähinnä jos et pääse kunnolliseen työpaikkaan, niin päädyt nokialle.

Vierailija
20/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon eri yrityksiä, eivätkä kaikki ole mitenkään inssivetoisia. TarkoittanettE Nokiassa työskenteleviä?