Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen yksinäinen äiti

Vierailija
11.09.2010 |

Kavereita on vähän ja olen kotiäiti. On tosi yksinäistä. Onko muita yksinäisiä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen turusta.Ehkä samanhenkisiä äitejä ei vaan ole löytynyt kuin minä olen, niin ei ole tullu sen paremmin tutustuttua kehenkään.

Vierailija
2/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähellänne on MLL:n tai seurakunnan perhekerhoja/-kahviloita, niin suosittelen lämpimästi. Omissa käymissäni oli helppoa käydä kahdenkin lapsen kanssa, useammista ei kokemusta. Ainakin Helsingin asukaspuistoissa järjestetään myös jonkinlaisia kerhopäiviä ja tiedän että muutamat perhepäivähoitajat käyvät niissä. Voisi siis kuvitella että useammankin kanssa pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita toki on mutta joko on töissä,muuta tekemistä tai toisia ei ole nähnyt vuosiin niin on vaikeempi ottaa yhteyttä vaikka asuis naapurissa. ja toiseksi en tykkää käydä puistoissa sillonku ne ovat ihan täynnä.mut onneksi niitäkin riittää missä ei pahemmin käy porukkaa =) ja hankala myös lähtee yksin lapsen kanssa ulos ajoittain,joka mua vaivaa,joten mut pitäis ns.välillä tulla himasta hakemaan ulos =/

Vierailija
4/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

srk:n kerhosta mammoja keiden kanssa olen myöhemminkin ollut tekemisissä. Rohkeasti vaan MLL:n tai seurakunnan kerhoihin ym mukaan! Ja jos ei heti tunnu mukavalta olla suuna päänä juttelemassa niin aluksi voi käydä tutustumassa paikkaan ja leikkiä rauhassa omien lasten kanssa ja sitten kun paikka alkaa tuntua tutummalta niin alkaa juttelemaan muiden kanssa :)

Vierailija
5/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae opiskelemaan tai töitä. Veikkaan, ettei sullakaan ole duusipaikka odottamassa.

Vierailija
6/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Turusta. Missä päin asut? Ja minkä ikäisiä lapsia sulla on?

Vierailija
7/18 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae opiskelemaan tai töitä. Veikkaan, ettei sullakaan ole duusipaikka odottamassa.

Vierailija
8/18 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on muuta kautta ihmisiin tutustua. Ja toki sekin helpottaa sosiaalista elämää, että joskus ehkä vähän rahaakin saa tienattua, eikä loppuikäänsä elä Kelan tuilla.

16

Vierailija
9/18 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ite en kykene töihin...harmi vaan mutta sekin johtuu osittain menneisyydestä ja toiseksi siitä että olen raskaana.

Vierailija
10/18 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin asut?

Vierailija
11/18 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- weera

Vierailija
12/18 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt vauvauintia, muskareita ja puistoja - tapahtumia jossa tapaisi muita äitejä?

t. tuleva äiti Vantaalta

Vierailija
13/18 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla useampi lapsi, sulkee pois muskarit vauvauinnit ynm. Puistoissa käydään, mutta uusia tuttavuuksia ei siltikään oo löytynyt, ei sen puoleen ei oo vanhojakaan tuttuja kuvioissa.

Vierailija
14/18 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa elävä, mutta yksinäinen äiti silti. En kokenut noita srk.n, enkä avoimien päiväkotien juttuja paikaksi, joissa tutustuisi ihmisiin...

Siellä oli jo ohjaajia myöten niin sisäpiiri toimintaa, että uuden oli vaikea päästä siihen mukaan.

Johtuneeko sitten siitä, että olen yli 40.nä vasta tämän esikoiseni saanut, ja tuolla olevat olivat kyllä jokusen verran nuorempia..

Tää on niin tätä.. :(

Vierailija
15/18 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestin, että etsii puistokavereita? Mukaan etunimi, lapsen ikä ja kännynumero.

Vierailija
16/18 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla useampi lapsi, sulkee pois muskarit vauvauinnit ynm. Puistoissa käydään, mutta uusia tuttavuuksia ei siltikään oo löytynyt, ei sen puoleen ei oo vanhojakaan tuttuja kuvioissa.

Mulla 2v9kk ja 3kk ikäiset lapset...ei tule mentyä juu muskareihin ja vauvauinteihin :(.Ja tosiaan olen yh sanan ihan varsinaisessa merkityksessä.

Vierailija
17/18 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2v9kk ja 3kk ikäiset lapset...ei tule mentyä juu muskareihin ja vauvauinteihin :(.Ja tosiaan olen yh sanan ihan varsinaisessa merkityksessä.

En nyt varsinaisesti oo yh siis sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta mies on huithaipeli et ei siit kauheesti apuja oo.

Vierailija
18/18 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti, lapsia on kaksi ja ei oikeastaan yhtään ystävää jolla olis myös lapsia :( Lapsettomia ystäviänikin näen todella harvoin. Tuntuu että kaikki muut äidit ystävystyvät keskenään mutta multa se ei onnistu enkä oikeasti osaa sanoa edes miksi näin on. Miehestäkin erosin hiljattain joten yksinäisyys se tuntuu vaan lisääntyvän elämässäni.