Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä tajunnut Julia Robertsin viehätystä

Vierailija
11.09.2010 |

Ei minkään erikoisen näköinen, sekä surkea näyttelijä. En voi käsittää, että on Hollywoodin kovapalkkaisin nainen ollut ainakin pari vuotta sitten vielä, ja äänestetty kai aika hyville sijoille "maailman kaunein nainen" -äänestyksissä.

http://static.iltalehti.fi/viihde/juliaroberts_juttu1109in_vi.jpg

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olisi kiva nähdä mahdollisimman kamalat kuvat palstamammoista. Not :D.

Vierailija
2/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita olen kuullut on nimenomaan Julialla.

Vierailija
4/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oon sun kanssa samaa mieltä!!sen turpavärkki tuntuu kasvavan suorastaa silmissä!!

Vierailija
5/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt varsinaisesti ruma ole, mutten pidä sennäköisiä kasvoja kauniina. Olisikohan suu liian leveä makuuni.

Vierailija
6/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ymmärrän. Julia on mielestäni todella kaunis, persoonallisen näköinen ja muutenkin jotenkin symppis tai mukava olemukseltaan. Tosielämästä en nyt tiedä, mutta valkokankaalla. Ehdottomasti persoonallisimpia hollywood-näyttelijöitä.

Vierailija
7/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suu on aivan kaamea..kuin lapiolla syötetty :D!Eikä ole kysymys kateellisuudesta..voin sanoa että minusta esim charlize theron on kuvankaunis ja hyvä näyttelijä.Kuin myös tämä Douglasin vaimo...Zeta-Jones (miten nyt kirjoitetaankaan..)

Vierailija
8/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu kuvineen osui silmääni äsken nettilehteä lukiessani ja muistutti jälleen tästä seikasta, josta tein aloituksen :).

Vierailija
9/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ostaa miltään kirurgilta. Siitä vaan jotenkin paistaa että se on hirveän kiva, sympaattinen ja fiksu. Tiedä sitten mikä riivinrauta se on oikeasti.

Vierailija
10/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on siis oudosti kasvanut. Mietin että on juuri ja juuri mahdollisuuksien rajoissa että olis paino lisääntynyt sen verran. Ekassa kuvassa on selvästi hoikempi vaikka vatsa pullottaakin, jos katsoo vaikka reisiä. Todennäköistähän se on että on käynyt suurennuttamassa, mutta kyllä toisilla kuppikoko voi vaihdella painon mukaan. Minä esim. olen laihtunut 6 kg, minkä seurauksena siirryin juuri c-kupista b-kuppiin.

Vierailija
11/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän kyllä Julian viehätyksen, mutta sen sijaan Kirsten Dunstin, Cameron Diazin ja Drew Barrymoren hehkutettu kauneus ja valovoimaisuus menevät multa viuhuen ohi.

Vierailija
12/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan myös sitä, että Julia Roberts vaikuttaa oikeasti fiksulta naiselta. On ihailtavaa, että hienon uran pinnallisessa viihdebisneksessä luonut nainen onnistuu säilyttämään terveet elämänarvot. Ja ai niin, eikös Julia ole synnyttänyt kaksoset?

Vierailija
13/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suosio johtuu romanttisista nössöelokuvista.

Onhan maailman luetuin kirjasarjakin Harlequin, yliromanttista soopaa joka myy kuin häkä.

Juliahan tunnetusti on ollut kaikkien aikansa hottiksien vastanäyttelijänä joten uppoaa naiskatsojiin kummasti.

Näyttelijänä kovin keskinkertainen tapaus. Jos vertaa vaikka brittinäyttelijättäriin kuten Judi Dench ja Helen Mirren niin on valovuosien päässä. Julia on niin tyypillistä Hollywood-huttua jota suolletaan leffastudioista joka vuosi. Täyden kympin tapaus viihdetähtenä thats it.

Vierailija
14/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudesta ei tosiaankaan ole kyse, minusta Julian suuvärkki on vain epäsuhtaisen iso.

Vierailija
15/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyden kympin tapaus viihdetähtenä thats it.

Eikö sillä ole mitään arvoa? Kaikkien meidän pitäisi aina katsoa vain ahdistavia taide-elokuvia nuttura kireällä?

Vierailija
16/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakashan hän on, sai Oscarin Erin Brockovichistä. Tehnyt leffoja laidasta laitaan, ei todellakaan pelkkiä nössöleffoja, kuten joka täällä väitti. Persoonallisen kaunis. Minusta hän on taivaallisen ihastuttava varsinkin Pretty womanissa :).

Omasta mielestäni juuri esim. Zeta-Jones on todella turha, eikä ole tehnyt mitään merkittäviä roolisuorituksia.

Vierailija
17/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ok näyttelijä, mutta ei nyt varsinaisesti ensisijaisesti suuri kaunotar

Charlize Theron on mun mielestä oikeasti todella kaunis, ja Penelope Cruz

Vierailija
18/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erinomaisen hyvännäköinen nainen joka tapauksessa.

Ja osaa kyllä näytellä.

Vierailija
19/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diazia kauniina:-O

Itse ymmärrän kyllä Julian viehätyksen, mutta sen sijaan Kirsten Dunstin, Cameron Diazin ja Drew Barrymoren hehkutettu kauneus ja valovoimaisuus menevät multa viuhuen ohi.

Vierailija
20/23 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän