Kuinka ero vaikutti teihin?
Olen menettänyt yöuneni eron takia. Tein eropäätöksen 3 viikkoa sitten ja en saa öisin nukuttua.
Kommentit (5)
Ensi alkuun oli pahaolo (kirjaimellisesti),en saanut nukuttua,en pystynyt syömään kun oksetti,en pystynyt keskittymään mihink'ä'än enkä jaksanut touhatat ylimääräistä,välillä tuli itkukhtauksia ja välillä oli loistava fiilis...tunteet heitteli laidasta laitaan.Minäkin kypsysttelin eropäätöstä pitkän aikaa,sitten kun sen pitkän harkinnan jälkeen läväytin pöytään niin oireet oli noi ja kesti pahimmillaan 4-5 pv,sitten alkoi helpottamaan pikku hiljaa.
Nyt erosta kk ja olo tosi hyvä,tiedän että tein oikean ratkaisun vaikak iltaisin välillä onkon haikea olo mutta päivät menee loistavasti ja tuntuu että olen valmis vaikka mihin lasteni kanssa :)
vaikka meillä mies on se,joka haluaa erota.
Siis noi oksettamiset ja muut. Tämä on aivan kamalaa. Minulla ei ole ketään läheistä, jonka kanssa tätä juttua kävisin läpi.
mutta viikkoon lopullisesta päätöksestä en nukkunut tai syönyt.
Miten ero sitten loppuenlopuksi vaikutti niin olen vahvempi ihminen kuin koskaan. Jos sellaisesta myllytyksestä selviää ehjänä niin selviää miltei mistä vaan.
nukuttua kunnolla (heräsin neljältä enkä saanut enää unta), olin itkuinen ja masentunut eli tyypilliset surureaktiot. Mies jätti minut toisen naisen takia, mikä tietysti vaikeutti tilannetta entisestään.
Puolessa vuodessa selvisin jaloilleni, vuoden päästä pystyin jo syömään ja kahden vuoden päästä asia oli käsitelty.
Nyt erosta on 13 vuotta ja elämä exän kanssa on vain pahaa unta.
Ensi alkuun oli pahaolo (kirjaimellisesti),en saanut nukuttua,en pystynyt syömään kun oksetti,en pystynyt keskittymään mihink'ä'än enkä jaksanut touhatat ylimääräistä,välillä tuli itkukhtauksia ja välillä oli loistava fiilis...tunteet heitteli laidasta laitaan.Minäkin kypsysttelin eropäätöstä pitkän aikaa,sitten kun sen pitkän harkinnan jälkeen läväytin pöytään niin oireet oli noi ja kesti pahimmillaan 4-5 pv,sitten alkoi helpottamaan pikku hiljaa.
Nyt erosta kk ja olo tosi hyvä,tiedän että tein oikean ratkaisun vaikak iltaisin välillä onkon haikea olo mutta päivät menee loistavasti ja tuntuu että olen valmis vaikka mihin lasteni kanssa :)