Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit synnyttänyt saunassa ilman lääkkeitä, lääkäreitä jne

Vierailija
11.09.2010 |

Minkälainen teidän perhe olisi nyt?

Meidän perhe olisi (todennäköisesti uudelleen avioitunut) leski-isä 40v ja lapset 8v ja 2v.

Itse olisin kuollut kuopuksen synnytykseen massiivisen vuodon vuoksi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys meni ihan täysin luomusti ja hyvin -- ei edes ilokaasua käytetty. Ja olin hyvävoimainen heti synnytyksen jälkeen, samoin lapsi.

Vierailija
22/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä, mies ja kaksi lasta. Tosin ensimmäisessä synnytyksessä repesin, joten en tiedä, miltä alakerta näyttäisi saunasynnytyksen jälkeen... Toisen synnytys olikin sitten nopea ja suht vaivaton keikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, isä ja lapset 08- ja -09.

Perhe ap:n esittämällä skenaariolla:

äiti, isä ja lapsi -09

Esikoisen syke laski synnytyksessä eikä noussut enää, autettiin ulos.

Vierailija
24/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, isä, kolme lasta. Kaikki synnytykseni ovat sujuneet "oppikirjan mukaan".

Vierailija
25/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja poika olisimme kuolleet synnytykseen. Sen pituinen se.

Vierailija
26/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos en olisi saanut pusattua ulos tarpeeksi nopeasti, varmaan molemmat olis kuolleet/vammautuneet. Nyt oli suunniteltu sektio.

Vierailija
27/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ehkäisyäkään ei olisi. Minun synnytykset ovat sujuneet hyvin, eka oli normaali ja toinen syöksysynnytys. Eka olisi itseasiassa ollut sekin nopeampi jos eivät olisi taipuneet sairaalassa antamaan vielä epiduraalia kun sinne tullessamme kohdunsuu oli jo 6 cm auki, se puudutus hidasti synnytystä. Toka lähti oikeasti syntymään saunassa, oli meillä kyllä aikomus kiitää sairaalaan, mutta syntyi syöksynä kotieteisessä. Minulla on kuulemma leveä lantion aukeama, hyvin mahtuu lapset läpi, pelottaa vaan jos seuraavakin tulee noin vauhdilla kuin toinen.

Vierailija
28/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja kaksi lasta. Minä ja kuopus oltaisin molemmat kuolleet synnytyksessä.

Toisaalta ilman nykyistä terveydenhuoltoa mies olisi kuollut onnettomuudessa, joten kolmatta lasta ei olisi koskaan saatu alulle, eli voisi olla myös minä ja kaksi lasta. Jos laajennetaan vielä rokotuksiin, niiiiiiiin. ;)

Vierailija
29/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi jäänyt leskeksi, kun minä olisin kuollut ja vauva samaten.

Nyt meitä on 5: mies, minä ja kolme tervettä lasta ?

Vierailija
30/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat syntyneet kotona, siellä saunassa :D

Vierailija
31/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yksinhuoltaja leski ehkä terveelle lapselle jos ois osannu hoitaa hommat sen jälkeen kun lapsi saatu ulos.Itse oisin kuollut komplikaatioihin,verenhukkaan kun istukka ei tullutkaan itsestään ulos.

Vierailija
32/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytykset taitaa olla ainoat asiat mun elämässä, jotka on menneet niinsanotusti putkeen.

Vierailija
33/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin että ennen vanhaan lapset laskeutui paremmin synnytysvalmiuteen kun naiset oli fyysisesti aktiivisempia, pesivät lattioita kontillaan ym. liikkuivat arkitöissä paljon. En voi tietää johtuiko siitä, mut mun eka synnytys sujui aika nopeasti ja lapsi oli laskeutunu hyvin, liikkui hyvin eteenpäin. Lenkkeilin ja tein kotitöitä loppuun asti raskautta. Toki lepäilinkin, mutta en jämähtänyt sohvannurkkaan koko päiväksi. Tietysti eri asia jos on lääkärin määräys levätä, sit pitää levätä.

Vierailija
34/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olis jo todennäköisesti uusissa naimisissa ja uuden vaimon kanssa muutama penska

Minä ja vauva oltaisiin kuoltu

esikoinen:

raskausmyrkytys, pikkukeskonen molemmat oltiin teho-hoidossa synnytyksen jälkeen.

Vierailija
35/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuulunut siihen synnytyksessä menehtyneiden joukkoon. Lapsi olisi jäänyt sisääni. Jos joku kylän "kätilö" olisikin saanut ihmeen kaupalla vedettyä lapsen ulos ja olisin siitä jollain lailla selvinnyt, olisin kuollut sitten viimeistään kuopuksen synnytykseen.

Olen aktiivinen liikkuja, hyvässä kunnossa. Siksi menin synnytykseen varmoin mielin että "antaa luonnon hoitaa" ja "urheilijan voimalla, notkeudella ja mentaliteetilla selviän mistä vain".

Joo, kuollut olisin. Kiitos sairaalan, olen hengissä.

Vierailija
36/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en tiedä olisimmeko enää naimisissa.

Siis jos minä en ollenkaan olisi saanut lääkärin apua pahoihin repeämiini. En olisi niihin kuollut, mutta en usko että olisin enää uskaltanut tai ehkä edes voinut harrastaa seksiä. En ainakaan useampaan vuoteen, en tiedä josko koskaan. Se olisi varmasti jossain vaiheessa käynyt miehelleni ylivoimaiseksi.

Kuopusta ei olisi olemassa koska sitä ei olisi koskaan siitetty.

Sanoisin siis että olisin nyt 5-vuotiaan yksinhuoltaja.

Vierailija
37/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja poika olisimme kuolleet synnytykseen. Sen pituinen se.

Vierailija
38/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ekan tein hemppa aika alhaalla ja verta menetin paljon.Liekkö kuitenkaan kuollut olisin.

Vierailija
39/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi olisi kuitenkin ehtinyt syntyä terveenä.

Perheessä olisi siis leski-isä ja tytär.

Vierailija
40/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti toinenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän