Suhde katkolle, miehen mielestä ylireagointia
Löysin miehen puhelimesta viestin jossa sovittiin tapaamista toisen naisen kanssa. Kiinni jäätyään tunnusti nettitoveruuden mutta ei ole kuulemma tavannut naista.
Sain asiasta hirveän raivarin ja vaadin miestä muuttamaan välittömästi pois. Mielestäni tämä kymmenvuotinen avioliitto oli tässä. Mies ruikuttaa ja rukoilee ja haluaa jatkaa. Itse katson ettei jatkaminen kannata sillä en voi enää ikinä luottaa mieheen etteikö toistuisi.
Ajattelin nyt kuitenkin kysyä ulkopuolisten mielipiteitä että pitäisikö tässä nyt vielä yrittää vai pistää mies saman tien pellolle. Lapsia ei ole.
Kommentit (16)
Lasten takia pitää aina miettiä 10 kertaa, mutta jos niitä ei ole, niin kyllä mäkin laittaisin tuollaisen nilkin pihalle saman tien.
miestäsi, niin goodbye vaan. Jos taas uskot, että mies kuitenkin rakastaa sinua ja itsekin vielä häntä, niin miksi et antaisi hänelle toista tilaisuutta, erehtyminen on inhimillistä ja kukaan meistä ei ole täydellinen.
jo lähes pettämistä. Ja iankin täydellinen luottamuksen pettäminen!
En hyväksyisi.
Meillä on ollut tapaus jossa mies on jollekin vanhalle tutulleen soitellut ja pyytänyt kahville ollessaan minulle vihainen. Kyllä siitäkin tuli aika pitkölliset selvittelyt ja sovimme ettei enää koskaan ota yhteyttä tuohon henkilöön ja poistimme yhtetystiedot. Vähempi ei olisi minulle käynyt... mutta silti luottamukseen jäi särö.
Ei pitäisi edes vakavissaan aikoa pettää! Ei edes vihaisena.
tuohan tarkoittaa sitä, että mies haluaa tapailla salaa muita naisia ja siis etsiä parempaa kuin sä. ei vaan halua luopua susta kun onhan se kätevää jos on joku taustaturvana. ei sun tarvii sietää tuota, pistäisin pellolle.
en välttämättä laittaisi tuollaisen takia pellolle, vaan yrittäisin selvittää, mikä on johtanut tuollaiseen käytökseen. Se edellyttäisi kuitenkin sellaista suhdetta, jossa tunnen miehen läpikotaisin ja näen hänestä, jos hän valehtelee. Lisäksi pitäisi olla ehdoton halu yrittää jatkaa yhdessä.
En ymmärrä naisia, jotka roikkuu kusipää miesten lahkeissa, koska niitä kunnollisiakin tästä maailmasta löytyy.
Ole kiitollinen, ettei teillä ole vielä lapsia! Jos mies kerta käyttäytyy noin epäluotettavasti niin ei semmosen kanssa kannata mitään perhettä edes yrittää perustaa! Vaikka löysit vasta nyt tuon yhden ainoan viestin, niin ties mitä muuta miehesi on voinut puuhailla selkäsi takana.
Minä en näkisi kyseisen miehen kanssa yhteistä tulevaisuutta, jolla on tarvetta tavata toisia naisia! Jätä se.
mutta aikeissa oli ja ois varmaankin tavannut, jos et ois sitä saannut kiinni. Pihalle vaan.
Tosin suhteemme oli melko tuore tuossa vaiheessa, vain muutamien kuukausien ikäinen. Kyseessä oli joku aikaisempi "hoito" ja ikinä mies ei tunnustanut tavanneensa tätä. Totuutta en tiedä. Väitti myös, ettei edes olisi oikeasti tavannut. Sitäkään en pysty täysin uskomaan.
Täysin luottamus ei ole palautunut, eikä varmaan palaudukaan :( Mielestäni tuo oli pettämiseen verrattava asia ja kyllä sitä itse asiassa on puitukin tässä vuosien varrella aina silloin tällöin.
En tiedä ap, hetkittäin kadun etten lähtenyt tuolloin. Useimmiten asia ei kuitenkaan enää vaivaa, enkä edes muista sitä. Tiedostan, että tuolla hetkellä menetin "lapsenuskoni" rakkauteen ja parisuhteeseen, eikä sitä enää saa takaisin. En pystyisi enää samalla tavalla sokeasti luottamaan kehenkään, vaikka olisin suhteesta lähtenytkin.
Kyttäätkö todellakin miehesi puhelinta, seuraatko ketä hän tapailee, kenen kanssa juttelee ja juo kahvia? Kymmenen vuotta naimisissa ja annat kaiken hajota jonkun tapaamisen takia?
Eikö miehesi saa edes puhua naispuolisille ihmisille, saati sitten tavata heitä jos et ole mukana vahtimassa?
Et tainnut alunperinkään mieheen luottaa kun puhelintaan tutkit.
Mä laittaisin hänet pihalle hetimmiten. Ei tuommoista peliä pidetä.
Olen tälle nyxälle tehnyt selväksi, että kanssani ei pelehditä - joutuu muuten ulkoruokintaan.
Kiitos kaikille vastaajille. Sain ajattelemisen aihetta.
En yleensä lueskele mieheni viestejä mutta nyt jotenkin päähänpistosta sen tein ja tässä oli tulos.
Mies ei ole aikaisemmin jäännyt mistään tällaisesta kiinni (siis huom jäänyt kiinni, ties mitä on todellisuudessa puuhaillut) ja nyt se kaivertaa, että tämä ei välttämättä jää viimeiseksi kerraksi.
Miehen mielestä tämä ei ollut pettämistä koska sängyssä ei ollut oltu (tämä taas miehen puheita) mutta miehellä kun nyt näyttää pettämistä olevan vain seksi mutta minusta pettämistä on jo tuokin mitä myöntää tehneensä.
Sitä pelkään eniten että jos nyt tähän jään (tietenkin tunteita on)niin millaiseksi elämä menee. Joka kerta kun olen työmatkalla niin mietinkö siellä mitä mies puuhailee. Tuntuu vähän raskaalta elämältä sellainen missä luottamusta ei löydy.
keneenkään koskaan voi 100-prosenttisesti luottaa. Sellainenkin, joka ei koskaan ole pettänyt, VOI joskus pettää. Se on siis ratkaisevaa, koetko, että tunnet miehesi niin hyvin että voit häneen vielä luottaa.
Ja todellakaan sellainen, että sopii jotkut nettitreffit, ei automaattisesti tarkoita mitään niin dramaattista kuin että mies "aikoo pettää" tai "etsii jotain parempaa." Juuri tuo, että mies on nyt kauhistunut ja anelee anteeksiantoa, on hyvä osoitus siitä että hän taisi herätä todellisuuteen ja alkoi tajuta mitä on tekemässä ja mitä menettämässä.
Laittaisin miehen pihalle!
Sitten saisi katsoa miten mies koittaa voittaa sinua takaisin ja mitä tarjoaa, jotta saisi uuden tilaisuuden.