Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit synnyttänyt saunassa ilman lääkkeitä, lääkäreitä jne

Vierailija
11.09.2010 |

Minkälainen teidän perhe olisi nyt?

Meidän perhe olisi (todennäköisesti uudelleen avioitunut) leski-isä 40v ja lapset 8v ja 2v.

Itse olisin kuollut kuopuksen synnytykseen massiivisen vuodon vuoksi.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun supistukset loppui ja vedet oli menneet aikaa sitten.

Vierailija
2/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka synnytys meni hyvin, toka synnytys samoin, vaikka oli ihan täysin luomu ja tapahtui ilman lääkäreitä/sairaanhoitajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on, pelotteletko raskaana olevia?

Vierailija
4/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvinhän sitä ennenkin™ pärjättiin!

Vierailija
5/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on, pelotteletko raskaana olevia?

Lähinnä olen onnellinen nykyaikaisesta terveydenhuollosta, ja siitä, että minutkin saatiin sitten synnytyksen jälkeen kasaan (ja kiitos verenluovuttajille myös), kiitos kysymäatä

Vierailija
6/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kuitenkin ehkä vammautunut synnytyksessä (???)

Itse olisin kuollut

Vierailija
7/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun on aina näitä supermammoja "Ennenkin synnytettiin saunassa kesken peltotöiden ilman lääkäreitä!", niin joo, synnytettiin kyllä, mutta lopputulos oli mitä oli.

Vierailija
8/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat olisin synnyttänyt n. vkoilla 22-25

Vierailija
9/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne äidit vain ennen saivat ehkä jopa enemmänkin aikaa palautumiseen, kun talossa oli väkeä vaikka kuinka. Sai apua ja hoivaa ja neuvoja ja tukea. Nyt sitä vasta yksin ollaan!

Omista synnytyksistä: ainakin kolmas olisi sujunut siellä saunassa hyvin, sujui sairaalassakin ilman kummempia toimenpiteita. Varmaan tokakin, esikoisesta en tiedä, kun oli perätilassa eikä mahtunutkaan ulos:-o. Siinä olisi voinut käydä köpelösti?

Vierailija
10/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli jalkatarjonnassa tulossa, mikä on aika riskialtis tapa synnyttää ja vieläpä ensisynnyttäjä olin. Olisi voinut jäädä päästään kiinni ja minä olisin luultavasti revennyt tosi pahasti. Kiireellinen sektio kuitenkin tehtiin ja ollaan molemmat ok..

Vierailija
11/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istukka ei irronnut ja vuosin 4 litraa. Että joko olisi leski-isä ja 6v poika tai sitten isä ja poika olisivat uusperheessa. Todennäköisemmin ehkä niin. Ja hyvä olisikin että pojalla olisi äiti.

Vierailija
12/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisi jo löytänyt uuden kivan äidin lapselle ja puolison itselleen. Minä olisin kuollut verenvuotoon.

Vierailija
13/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut verenvuotoon eikä kuopusta olisi koskaan syntynyt.

Vierailija
14/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa synnytyksissäni ponnistus pitkittyi vauvan virhetarjonnan vuoksi, mutta onnistui kuitenkin ilman erityistoimenpiteitä ja lapsen vaarantumatta.

Vierailija
15/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen sijasta 0 lasta ja minuakaan ei luultavasti olisi. Esikoisesta mulla oli paha toksemia ja vaati verenpaineen laskemisen teholääkkeitä vielä synnytyksen jälkeen. Esikoinen olisi kuollut synnytykseen, koska ei hengittänyt syntyessään, oli 4 pisteen poika. Ehkä siihen ei olisi ihan läimäytykset selkään auttaneet.

Vierailija
16/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan minäkin. Tattis sairaalahenkilökunnalle ja yleensä nykyiselle terveydenhuollolle, että apua saa tarvittaessa.

Vierailija
17/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltaisiin kuoltu, koska vedet meni, supistukset ei alkaneet ja tulehdusarvot nousi niin, että sain suonensisäistä antibioottia. Eikös ennen kuoltu lapsivuodekuumeeseen usein.

Vierailija
18/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leski-isä ja kaksi lasta.

T. Massiivisen vuodon kokenut, joka lapsi sai syntyessään 1 pistettä.

Vierailija
19/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja esikoinen oltais kuoltu synnytykseen.

Vierailija
20/43 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa tilanteessa kuin nyt. Kaikki synnytykset menneet hyvin, en ole revennyt jne. Kaiketi siitä voi kiittää kätilöitäkin, koska synnytysten kulku olisi voinut olla hieman erilaisempi ilman heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi