Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pelottaa..

Vierailija
10.09.2010 |

Mulla on jo jonkin aikaa tuntunut sellaiselta kuin olisi pala kurkussa ? Siis kun nielee, niin tuntuu kuin olisi jokin sielä.. Onko muilla vastaavaa, mistä voisi johtua ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla samanlaisia ongelmia ollut ?

ap

Vierailija
2/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut, sellainen koko ajan tuntuva palan tunne kuin kurkussa olisi jotain ylimääräistä. Ihan närästyksestä johtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan ole tuntenut että närästäisi..

ap

Vierailija
4/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

psykosomaattista voi olla. Ajattele jotain mukavia juttuja.

Vierailija
5/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo jonkin aikaa tuntunut sellaiselta kuin olisi pala kurkussa ? Siis kun nielee, niin tuntuu kuin olisi jokin sielä.. Onko muilla vastaavaa, mistä voisi johtua ?

Olisiko flunssa tulossa? Tai kenties olet yliväsynyt, silloin on jos jonkinlaista häiriötä nielussa, kurkussa, ruokatorvessa, vatsalaukussa, intiimialueilla, jaloissa, päässä ja ylipäätään kaikkialla missä on hermoja ja lihaksia. Tai sitten se on kilpirauhasesta johtuvaa, mutta sekin on hoidettavissa. Ole vaan rauhassa ja käy sitten jossain vaiheessa lääkärillä.

Vierailija
6/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

psykosomaattista voi olla. Ajattele jotain mukavia juttuja.

happea ihan normaalisti? Jos saat, niin kyse voi olla ihan vaan psykosomaattinen ahdistusoireesta. Koeta rauhoittua. Jos saat hyvin happea ja on vaan sellainen palan tunne kurkussa (omena kurkussa tunne), niin älä nieleksi, ei ole pakko :). Odota ja hengitä ihan rauhassa. Ajattele, että se menee kohta ohi, eikä ole mitään hätää.

Jos tämä ei auta tai et halua odotella ja on todella tukala olo, niin ei se ole keneltäkään pois, vaikka kävisit lekurilla päivystyksessä nyt tai huomenna.

Vierailija
7/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit joku flunssaan liittyvä, angiina.

Syitähän löytyy...

Vierailija
8/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit joku flunssaan liittyvä, angiina.

Syitähän löytyy...

"jonkin aikaa", jos on muutama minuutti tai tunti, niin silloin paniikki kuulostaa oikealta tai alkava flunssa ja kurkkukipu. Jos saat happea ja hengitys ei vingu, ainoastaan se palan tunne vaikeuttaa nielemistä, niin ei välttämättä ole sen kummempaa, jos hengittäminen on vaikeaa ja pihisee, niin sitten astmakohtaus voisi tulla kyseeseen. Jos oire on jatkunut jo kuukausia tai päiviä, niin miksi ei se kilpirauhanenkin voisi olla syyllinen. Mutta en ole lääkäri, että voin olla väärässäkin.

Vierailija
9/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten kurkku-,nenä- ja korvalääkärin paikkeille ja sai diagnoosiksi pitkittyneen poskiontelotulehduksen. Ei ollut ollut edes flunssaa pitkään aikaan.

Sai antibioottikuurin, jonka jälkeen ei palan tunnetta enää kurkussa tuntunutkaan. =)

Nyt vaan rauhotut ja heti maanantaina tilaat lääkärin.

Vierailija
10/10 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin en olisi huomannut tätä ongelmaa( ehkä ollut niin paljon muuta, etten ole huomannut ), iltaisin vain.. Ihan kuin sinne olisi jäänyt jotain/jokin pieni palanen.. Kun nielen se tuntuu, ja välillä se menee hetkeksi pois. Ja kun taas nielee, se tuntuu.. Sit mun täytyy niellä, niellä ja niellä.

En usko että on flunssaa, koska ei mulla ole mitään oireita. Niskat/hartiat mulla on jumissa kun joutuu kanniskelemaan ja imettämään tuota vauvaa..

Mä olen sellainen, että jos mulla jotain on. Esim: kurkku kipeä kauan, tunnen että imusolmukkeet kurkussa turvoksissa-niin syöpä. Jos maha on useampi päivä kipeä-syöpä. Jos maha on eka normaali, sit taas yhtäkkiä löysä/kova ja taas normaali-syöpä. Mä pelkään aina, ihan jokaisesta kivusta että mulla olisi syöpää.

Nyt tästä palan tunteesta tuli heti mieleeni että syöpä! Sielä olisi jokin pieni kasvain mikä tuntuu. Myös tuli mieleen, että sieltä tulisi jokin mato ulos-iski paniikki ja nyt pelottaa..

Kun join tossa vettä, niin aluksi se tuntui hieman terävältä mutta sitten lähti pois.

Nyt kun nielee ei tunnu mitään, mutta en tiedä..

Olenkohan jotenkin " päästäni sekaisin " psykopaatti, koska pelkään aina pahinta ?

ja niin, hengitys kulkee hyvin, ei yskää ei rahise. Astmaa mulla ei ole-ei ainakaan pitäis. Joskus pienenä lapsena olen ollut niissä testeissä kun epäilivät astmaa, mutta ei sitten ollut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi