Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julki-imettäjät ja muiden huomiointi.

Vierailija
10.09.2010 |

Olen pariin kertaan joutunut todistamaan sitä, kun ventovieras paljastaa kokonaan toisen rintansa näkyville ja muitta mutkitta alkaa imettämään lastansa. Ensimmäisellä kerralla olimme mieheni kanssa syömässä, kun nainen tuli pöytäämme imettämään ja kyllä itseltäni meni ruokahalu. Kysyin mieheltäni, että mitä mieltä hän tälläisestä vieraiden ihmisten rintojen paljastelusta ja hänestä on epämukavaa joutua tuijottamaan tuntemattomien ihmisten paljaita rintoja.Lisäksi mieheni koki itsekkäiksi naiset, jotka imettävät julkisesti, koska nämä katsovat, että heillä on oikeus siihen piittamatta muista ihmisistä, kun se on niin hienoa. Vauva pitää ruokkia, mutta mieti ensi kerralla, voitko tehdä sen, vaikka piilossa muiden katseilta???Jollakin ihmisellä voi olla kenties joku vakaumus, ettei voi nähdä vieraan naisen paljasta ihoa, miltä hänestä tuntuu tuolla hetkellä??? Heitäkin on joukossamme. Vähän huomavaisuutta kehiin!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi pukeutua ponchoon! Mä haluan pukeutua kauniisti, vaikka imetänkin. Toki haluan imettää mahd. huomaamattomasti, koska en halua, että muut kyylää. Enkä toki mene tissi edellä vieraiden ihmisten pöytiin.

Vierailija
22/28 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin äkkiä siihen tottuu eikä tarvi kenenkään enää ihmetellä. Tulisi imettämisestäkin paljon helponpaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin ollut pöydässänne ja ventovieras siihen tuppautuis imettämään LOL!

Ja muuten, mun rinnat on sen verran isot, että ihan piilossa ei pysyneet, kun imetin, vaikka toki yritin mahdollisimman vähän paljastaa.

Vierailija
24/28 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pariin kertaan joutunut todistamaan -- itseltäni meni ruokahalu -- epämukavaa joutua tuijottamaan tuntemattomien ihmisten paljaita rintoja.Lisäksi mieheni koki -- kun se on niin hienoa. -- ???Jollakin ihmisellä voi olla kenties joku vakaumus, ettei voi nähdä vieraan naisen paljasta ihoa, miltä hänestä tuntuu tuolla hetkellä??? Heitäkin on joukossamme. Vähän huomavaisuutta kehiin!

en tiedä, mikä ilmaisussasi herätti tämän, mutta minua vain naurattaa!

Vierailija
25/28 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julki-imetystä olen nähnyt paljonkin mutta rinta on ollut paidan alla. Aika paljon syntyy melua näistä "tissin paljastajista" verrattuna siihen minkä verran heitä näkee, kyllä suurin osa imettäjistä osaa tehdä sen varsin huomaamattomasti.

Vierailija
26/28 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei rintaa, jossa roikkuu vauva.

Vierailija
27/28 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos uimahallissa ei saa kulkea alapää paljaana

vaikka se on äidille ja lapselle sillä hetkellä pelkkä imetystissi niin muille ihmisille se ei ole sitä pelkästään. Suomessa ollaan ehkä liiankin rajattomia alastomuuden suhteen. Uimahalleissa kuljetaan alapäät paljaana miten sattuu eikä välitetä kuka näkee. En mä pidä yleisistä uimahalleista tai kylpylöistä missä ei saa yksityisyyttä ts omia pukukoppeja jne.

Vierailija
28/28 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi nainen imetti estottomasti ja vaunut parkissa 'ei rattaita lounasaikaan, kiitos' -kyltin alla.

Vaikka oli muuten täyttä, kukaan ei mennyt samaan tai viereiseen pöytään istumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi