Tämä mies on niiiin HOT!
Kommentit (32)
Kyllä minä pidän enemmän nuorekkaista miehistä kuin ryppyisistä rusinaihoisista pappoista.On monenlaisia miesmakuja ja hyvä niin.
T: N29
Ja tässähän ei siis ole mitään välimuotoja olemassa... XD
miehen pitää olla tumma ja pitkä, tämä on jotain vauvan poskinen 180cnm pätkä.
Siis kuinka vanhan näköisiä miehenne ovat, jos tuo kuvan mies on teistä vauvanposkinen?
Ei helvetti. Ei tuo kuvan mies ole mikään nuorennäköinen. Ihan tavallinen kolmeakymppiä lähestyvä ukko.
Kyllä teillä on kypsämiesmaku tai sitten olette itse jo kurpsahtaneita :D
Taidatte provoilla. Olen itse 30 vuotias.
Siis kuinka vanhan näköisiä miehenne ovat, jos tuo kuvan mies on teistä vauvanposkinen?
Ei helvetti. Ei tuo kuvan mies ole mikään nuorennäköinen. Ihan tavallinen kolmeakymppiä lähestyvä ukko.
Kyllä teillä on kypsämiesmaku tai sitten olette itse jo kurpsahtaneita :DTaidatte provoilla. Olen itse 30 vuotias.
Moni nainen ja moni mies näyttää ikäistään 15 vuotta vanhemmalle elintapojensa takia. Alkoholi, epäterveellinen ruoka, stressi ja tupakointi vaatii veronsa naamaan.
Olen itse todella nuoren näköinen ja syynä hyvät elintavat. Olemme mieheni kanssa +30 ja aina saamme kuulla kuinka nuorilta näytämme.
On naiselle kova paikka, kun mies on niin nuorennäköinen. Nousee puolustusreaktiot ja haukutaan ties miksi. Oma aiheutettu vanhuus on oma vika eikä vauvaposken vika.
mä ensin luulin että tämä on niitä vamppyyreja mitä pidetään nyt niin seksikkäinä.
joo mut ei mun makuun.
mäkin luulin et tää on joku twilight (tms) heebo. Ja mäkään en tykkää.
Mun makuun on esim. Johnny Depp ja Ewan McGregor.
mä ensin luulin että tämä on niitä vamppyyreja mitä pidetään nyt niin seksikkäinä.
joo mut ei mun makuun.
"Tajuatko ollenkaan, jos kyseessä on joku julkkis hän voi nostaa kanteen sinua vastaan perättömien huhujen levittelystä."
Lue kuule uudestaan, en väittänyt että on vaan että näyttää. Ulkonäköä saa vapaasti kommentoida. Se oli tämän jutun puheenaihe.
enemmän taskuvarkaan näköinen luihu.
Outo ilme. Tulee mieleen se Conan o Brianin imitaatio siitä rikkaasta hepusta jonka nimeä ei kukaan muista.
Näyttää musta lähinnä keskenkasvuselta kakaralta, mut makunsa kullakin...