Varatut. Mitä teette, jos joku mies tulee juttusillenne?
Mulle kävi siis niin, että olin piiiitkästä aikaa viihteellä ja eräs mies alkoi sitten jutella kanssani. Juttu oli ihan asiallista, ei mitään vihjailuja tms. Illan päättyessä en antanut numeroani, mutta pari päivää myöhemmin sain tältä mieheltä tekstarin.
Jokunen viesti vaihdettiin. Sitten alkoi tuntua, ettei mies varmasti ihan puhtaasti kaverimielessä naiselle viestittele, joten laitoin hänelle vielä viestin, että olen varattu ja että se on ehkä syytä kertoa tässä kohtaa.
Sen jälkeen en ole hänestä kuullut mitään. Ei se sinänsä ole kamalaa. Tosin ikävää, jos loukkasin häntä jotenkin.
Kommentit (29)
Jos pysyy asialinjalla. Jos menee iskusysteemeiksi, teen selväksi, että olen onnellisesti varattu.
En tosiaan anna numeroa kenellekään eikä numeroani (saatikka osoitettani) saa mistään tiedusteluista.
Kai hän vaan tajusi luovuttaa kerralla, eikä nähnyt syytä toivotella hyvää jatkoa jne.
Kyllä mä mielelläni juttelen viihteellä ollessani (no muutenkin toki) vieraiden ihmisten kanssa, miestenkin. Kieltämättä on vähän tulkinnanvaraista aina että missä vaiheessa sen varattu-statuksen tuo julki, jos liian aikaisin, niin tulee mieleen, että toinen ajattelee jotain et "joo no rauhotu, en mä sua ollut vihille viemässäkään!" :D Sitten kuitenkaan en halua ketään vedättääkään tai antaa ymmärtää - niinku ne usein ymmärtävät, kun satun olemaan hymyileväinen ja juttelen ystävällisesti, huoh.
Jos keskustelu jatkuu yhtään pidempään, niin tuon sen jotenkin sivulauseessa ilmi ("tänään kun olin mieheni kanssa..." tms.). Jos aletaan pokaamaan, niin sanon että kiitos mutta oon varattu.
Koko nimelläni en itseäni esittele ikinä, oikeastaan käytän aina lempinimeäni, josta oikeaa etunimeäkään ei voi päätellä (jos sitä kysytään, siis etunimeä, niin totta kai mä sitten sanon oikean), joten kukaan ei pysty numeroakaan jäljittämään. Jos jostain yhteisten tuttujen (jotka eivät vaikka tietäisi että seurustelen) kautta saisi, niin vastaisin ihan samoin kuin sinä.
Eli mielestäni oikein toimit, mies päässee sen yli. ;)
Eli ihmisten kanssa ei keskustella muuten vaan vaan taka-ajatuksena on aina pano?
Jos pysyy asialinjalla. Jos menee iskusysteemeiksi, teen selväksi, että olen onnellisesti varattu.
En tosiaan anna numeroa kenellekään eikä numeroani (saatikka osoitettani) saa mistään tiedusteluista.
olipa mukava jutella, mutta nyt on lähdettävä kotiin mieheni luo
Varmaan ap se mies pettyi. Olis ehkä ollut reilua sanoa jo illalla tai viimeistään ensimmäisessä viestissä, että olet varattu
takaa ajatusta tai halua seurustella tms. Silloin juttelen iloisesti takaisin, ihan niin kuin kenelle tahansa ikään tai sukupuoleen katsomatta.
Jos alkaa vaikuttaa siltä, että jutustelulla on joku takaa-ajatus, kerron selkeästi, että olen onnellisesti naimisissa. En anna eleilläni tai sanoillani toisen ymmärtää olevani kiinnostunut, jos kerran en ole.
mutta en tee mitään mitä en voisi tehdä kaverin kanssa tai mitään mitä en voisi tehdä myös mieheni ollessa paikalla.
Jos joku yrittää vihjailla jostain enemmästä kuin kaveruudesta, niin yleensä vaan leikin tyhmää ja ignooraan kaikki sensuuntaiset vihjaukset. Ehkä ne sitten on ajatelleet että voi vitsi mikä urpo kun ei tajua :) Ovat kyllä pysyneet kavereina.
"Kodinrikkoja!! Kodinrikkoja!!!" Osoitan miestä sormella, pompin tasajalkaa tai nousen tuolille seisomaan. Lopuksi kaadan lasini miehen päälle ja sylkäisen perään! Eihän nyt varattujen naisten kanssa saa baarissa jutella, ne on varattuja ja kaiken lisäksi Äitejä!!
Samantekevää minusta juttelenko miesten vai naisten kanssa, jos ovat hyvää juttuseuraa. Puhelinnumeroani en anna kenellekään, paitsi jos on niin kiinnostava ihminen että haluan tosiaan jatkaa juttelua myöhemminkin. Tottakai jutellessa tulee varmasti mainittua että olen naimisissa.
Jos jollekin numeroni annan, taatusti kerron miehelleni saman tien että tapasinpa kiinnostavan ihmisen, ja että sovittiin että voitasiin jutella uudelleenkin. Tutustutan myös mielelläni mieheni tällaiseen ihmetapaukseen.
Jos joku juttelee mulle, niin tietenkin juttelen takaisin hänelle. Enkä tuo esille sitä, että olen varattu tai äiti,jossei se ole normaalissa keskustelussa esille. Baarissa yleensä olen aina sinkku.
Eli ihmisten kanssa ei keskustella muuten vaan vaan taka-ajatuksena on aina pano?
Senverran sosiaalinen olen että saan juttua aikaiseksi vaikka kassajonossa. Sisäänpäin kääntynyt ystäväni moittii että flirttailen kaikkien kanssa, mikä ei pidä paikkaansa. Näillä leveysasteilla ei olla totuttu siihen että vieraalle puhutaan muutenkin kuin vittuillen. Onneksi asun paikkakunnalla jossa on aika avoimet tuulet, täällä jutellaan kaikkien kanssa ja jatkuvasti. Ihana tulla kotiin ja olla vain hiljaa kun koko päivän on saanut pulista kuin papupata.
se huomio imartelee! Voihan sitä viatonta flirttiä harrastaa tai jutella jos oikeesti on kiinnostavia jutunaiheita.
Minulla raja menee siinä, että jos huomaisin toisen olevan kiinnostunut, niin kertoisin olevan varattu. Ei ole reilua tuhlata toisen aikaa, saati sitten reilua omaa miestä kohtaan.
En ainakaan tykkäis että oma mieheni flirttailis tuolla baareissa naisten kanssa ja unohtais tyystin että hällä on vaimo ja lapsi!
"Kodinrikkoja!! Kodinrikkoja!!!" Osoitan miestä sormella, pompin tasajalkaa tai nousen tuolille seisomaan. Lopuksi kaadan lasini miehen päälle ja sylkäisen perään! Eihän nyt varattujen naisten kanssa saa baarissa jutella, ne on varattuja ja kaiken lisäksi Äitejä!!
Kotiin päästyäni pyydän miestäni ojentamaan tuota tyyppiä ainakin puhelinsoitolla.
soittaa lihaksikkaalle miehelleni että joku mies yrittää minua ja joskus valehtelen että se kosketteli minua väkisin.
Sitten mies tulee baariin ja antaa ylen.
Monesti liehittelijä pötkii pakoon ennenkuin mitään tapahtuu mutta on tullut kukkotappeluitakin ja niistähän minä tyttö saan kicksit!
Sitten illan päätteeksi naidaan lihaksikkaan mieheni kanssa ja huokailen samalla: voi luoja voi luoja sankarini, sankarini mä tuun, mä tuun.
Eiköhän nuo timantit vasemmassa nimettömässä kerro asian ihan muutenkin, sitä tarvitse sen kummemmin tuoda esiin.
Toisaalta juteltiin siellä illanvietossa ihan niitä näitä eikä siihen kohtaan oikein sopinut, että btw olen varattu, joten älä sitten kuvittele mitään. Varsinkaan, kun mies ei mitään sellaista vihjannut.
Mutta sitten, kun oli nähnyt vaivaa etsiäkseen numeroni (tosin ei varmaan ollut hurjan vaikeaa, koska sai helposti selville koko nimeni), niin vähän tuli mieleen, että hän ehkä haluaisi jotain muutakin.
Mut totta kai oli kiva huomata, että vientiä olisi vieläkin... vaikka ei silti, miksei olisi :D
ap
on viihteellä (ei, en ole kihloissa tai naimisissa, jolloin minulla olisi nimettömässäni viesti varattu-statuksesta). Jos mies on asiallinen, olen minäkin asiallinen. Aina voi mielenkiintoisten ja mukavien, asiallisesti lähestyvien ihmisten kanssa jutella ja tehdä tuttavuutta. Teen kuitenkin sopivassa raossa jo hyvin pian selväksi, että olen varattu ja perheellinen. Näin ei miehelläkään mene "aikaa hukkaan" mikäli hän on seuranhakumielessä liikkeellä.
Jos taas mies lähestyy mentaliteetilla "sullon hyvät tissit ja saaks niitä kouria" en näe mitään syytä olla asiallinen itsekään ja voin käyttäytyä hyvinkin koppavasti ja ilkeästi.
Minusta on kyllä vähän outoa, jos ap on jutellut miehen kanssa koko illan ilman, että missään vaiheessa tulee esille, että olet varattu. Kyllähän sitä melkein aina - tilanteessa kuin tilanteessa - uuteen ihmiseen tutustuessa tulee nimenomaan ensimmäisenä vaihdettua "Mitä sä teet työksesi?" ja "Onko sulla perhettä" -tyyppiset tiedot itsestä. Väkisin tulee mieleen, että ap on nimenomaan hakenut sitä "sinkun" huomiota mieheltä.
Pieni flirtti on kivaa, mutta pidemmälle ei mennä.
Mä ainakin nautin huomiosta täysillä. Nostaahan se vähän itsetuntoakin. Teen kyllä jo illan aikana selväksi että olen varattu. Kiinnostus on saattanut siitä huolimatta jatkua, mikä lienee luonnollista. Varattu kiehtoo.