Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tää voi olla mahdollista?

Vierailija
10.09.2010 |

Olen raskaana, vasta viikolla kuusi ja mä näytän siltä kun olisin suunnilleen viidennellä kuulla!

Tää on oikeesti järkkyä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No can do... sorge

Vierailija
2/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi tulossa ja ei mulla ikinä ole maha ollut tälläinen helkutin jalkapallo näillä viikoilla.

ps. käsittääkseni lihavilla ihmisillä se raskausmaha ei edes pahemmin näy, että kiitos vaan sun veikkauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet turvonnut tai sitten odotat monikkoja.

Vierailija
4/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kommentti 2:lta..

Mutta mitä tarkoitat, onko vatsasi jo iso?

Mulla ainakin on turvotusta tuolloin aluksi ja kaiken lisäksi napostelen koko ajan karmaisevan pahoinvoinnin helpottamiseksi, joten kiloja tulee eka kuukausina jo 4-5. (Kokemusta 4 raskaudesta) Haittaa ei tosin ole ollut, sillä olen ollut aina alipainoinen.

Juo riittävästi vettä ja koita jaksaa liikkua.

Vierailija
5/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan monikkoraskaus vaikuttaa vatsan kokoon, nyt vaan jännäämään ekaa ultraa! ;)

Ja mullakin 3 ja 4 raskaus tuntui itsestä ainakin näkyvän aiemmin.

Vierailija
6/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kommentti 2:lta.. Mutta mitä tarkoitat, onko vatsasi jo iso? Mulla ainakin on turvotusta tuolloin aluksi ja kaiken lisäksi napostelen koko ajan karmaisevan pahoinvoinnin helpottamiseksi, joten kiloja tulee eka kuukausina jo 4-5. (Kokemusta 4 raskaudesta) Haittaa ei tosin ole ollut, sillä olen ollut aina alipainoinen. Juo riittävästi vettä ja koita jaksaa liikkua.

Mä mietin itsekin sitä että oisko turvotusta, mutta kun en oo sitäkään aikaisemmissa pahemmin kärsinyt, niin ei oikein tiedä. Voiko se turvotus vaan mahaan kohdistua? Käsissä jaloissa tai naamassa mä en itse kyllä mitään turvotusta huomaa.

-ap

Vierailija
7/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin viikosta kuusi mammahousuja jo ekasta raskaudestani lähtien. Lääkäri sanoi kolmannen vauvan jälkitarkastuksessa että mulla on voimakkaasti eteenpäin kääntynyt kohtu. Ihmetteli jopa sitä, miten olen tullut niin "helposti" raskaaksi, kun siittiöt joutuvat kuulemma suorastaan "hyppäämään" perille :)). Tuo oli aika hassusti sanottu, mutta kuvaava. Itse puhun tarjotinkohdusta..

Eikä muuten ole mitään tekemistä läskiyden kanssa, sorge. Yleensähän läskeistä ei edes huomaa et ovat raskaana, kun masu hukkuu kilojen alle.

Vierailija
8/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin tosiaan mahan turvotusta. Mulla on ollut sitä kolmessa raskaudessa. Mutta ei ehkä kuitenkaan siinä määrin kuin sulla. Mä varmaan menisin sun tapauksessa yksityiselle ultraan ;) Että selviäisi alkioiden määrä :P

Vierailija
9/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kivasti vauvamaha näkyi ja oli selvä pallo.

T. ylipainonen

Eikä muuten ole mitään tekemistä läskiyden kanssa, sorge. Yleensähän läskeistä ei edes huomaa et ovat raskaana, kun masu hukkuu kilojen alle.

Vierailija
10/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alienhan kehittyi tosi nopeasti siinä...

Vierailija
11/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvissa, jotka on otettu helmikuun lopulla olen äitiyshousuissa vatsa pystyssä ja vauva syntyi syyskuun lopussa. Lähtö paino oli 60kg ja ennen synnytystä painoin 68kg.

Vierailija
12/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että veikkaan ihan turvotusta vaan (tai sitten kolmosia tai nelosia :D). Mun kaveri turposi palloksi myös melkein heti plussan jälkeen.

Tosiaan monikkoraskaus vaikuttaa vatsan kokoon, nyt vaan jännäämään ekaa ultraa! ;)

Ja mullakin 3 ja 4 raskaus tuntui itsestä ainakin näkyvän aiemmin.

Vierailija
13/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokastakin tuntui maha pullahtavan esiin samantien, mutta kolmannen kohdalla meni jo naurettavaksi, kun raskaus näkyi suunnilleen saman tien kun plussa paukahti testitikkuun XD

Maha kyllä paisui sit muutenkin ennätysmittoihin, vaikka se (yksi) vauva olikin syntyessään sisaruksista pienin... :P

Ja ei, en oo paksu. BMI ennen ja jälkeen raskauksia 18

Vierailija
14/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kommentti 2:lta.. Mutta mitä tarkoitat, onko vatsasi jo iso? Mulla ainakin on turvotusta tuolloin aluksi ja kaiken lisäksi napostelen koko ajan karmaisevan pahoinvoinnin helpottamiseksi, joten kiloja tulee eka kuukausina jo 4-5. (Kokemusta 4 raskaudesta) Haittaa ei tosin ole ollut, sillä olen ollut aina alipainoinen. Juo riittävästi vettä ja koita jaksaa liikkua.

Mä mietin itsekin sitä että oisko turvotusta, mutta kun en oo sitäkään aikaisemmissa pahemmin kärsinyt, niin ei oikein tiedä. Voiko se turvotus vaan mahaan kohdistua? Käsissä jaloissa tai naamassa mä en itse kyllä mitään turvotusta huomaa.

-ap

Ymmärtäähän sen nyt jokainen, että jokainen raskaus on erilainen, jopa samalla naisella. Koskaan ei pidä vertaa niitä toisiinsa. Vai ymmärtääkö?

Vierailija
15/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yks raskaana oleva läski pohtii, et mistä löytäisi sopivia äitiyshousuja??ja sitten tietty vasta,kun tarvii..nyt viikolla 13 eikä mitään palloa oo normi pallon lisäksi.mut kiitti kaikki laiheliinit taas läskittelystä!!sitä ei onneks muuten tarvii kuullakkaan.

Vierailija
16/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin itsekin sitä että oisko turvotusta, mutta kun en oo sitäkään aikaisemmissa pahemmin kärsinyt, niin ei oikein tiedä. Voiko se turvotus vaan mahaan kohdistua? Käsissä jaloissa tai naamassa mä en itse kyllä mitään turvotusta huomaa. -ap

Ymmärtäähän sen nyt jokainen, että jokainen raskaus on erilainen, jopa samalla naisella. Koskaan ei pidä vertaa niitä toisiinsa. Vai ymmärtääkö?

Vierailija
17/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä. täälä on aina niitä "parempia" ihmisiä. ne saa jotain ihme tyydytystä pilkkaamalla muita, vaikkeivat ole sen parempia. mutta se kertoo huonosta itsetunnosta, kateudesta. ei ole mitään pahaa olla läski, jokainen ihminen on samanarvoinen.

Vierailija
18/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin viikosta kuusi mammahousuja jo ekasta raskaudestani lähtien. Lääkäri sanoi kolmannen vauvan jälkitarkastuksessa että mulla on voimakkaasti eteenpäin kääntynyt kohtu. Ihmetteli jopa sitä, miten olen tullut niin "helposti" raskaaksi, kun siittiöt joutuvat kuulemma suorastaan "hyppäämään" perille :)). Tuo oli aika hassusti sanottu, mutta kuvaava. Itse puhun tarjotinkohdusta..

Mulla ihan sama tilanne. On tosi eteenpäin kääntynyt kohtu ja käytin myös ekasta raskaudesta lähtien mammahosuja viikolta 6-7... Monet minulle naureskelivat ja sanoivat että ei voi olla mahdollista että vielä mammahousuja tarvitse... Ajattelin että olen toooosi erikoinen tapaus, mutta on niitä näköjään muitakin!! :D

Samanlailla muuten mullekkin raskaaksi tulemisesta sanottiin... :D

Vierailija
19/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään.

Vierailija
20/22 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä. täälä on aina niitä "parempia" ihmisiä. ne saa jotain ihme tyydytystä pilkkaamalla muita, vaikkeivat ole sen parempia. mutta se kertoo huonosta itsetunnosta, kateudesta. ei ole mitään pahaa olla läski, jokainen ihminen on samanarvoinen.

mieli parani ihan hirmuisesti!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä